Vierailija

lähti siis illalla, ja koska on alkanut tekemään tollasia temppuja, sanoin sille lähtiessä, että kotiin sitten suoraan. Tietenkin lupasi tulla, mutta ei ollut ilmestynyt siihen mennessä kun lähdin töihin. Soitin aika monta kertaa, eikä vastannut, joten päätin että nyt riitti. Lähden suoraan töistä lasten kanssa mökille, enkä vastaa ukon puheluihin. Ennen olen vaan uhkaillut moisella, mutta nyt yritän oikeasti pitää päätöksestäni kiinni...saa kannustaa!

Sivut

Kommentit (19)

Miten se sun miestäsi rasittaa, että sinä ja lapset lähdette pois kotoa, ettekä edes vastaa puheluihin? Mies saa maata krapulansa rauhassa pois, ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi (kun ette vastaa edes puhelimeen), voi vaikka lähteä uudelle baarireissulle juhannuksen kunniaksi. Teet sitten kotiin paluun miehelle mahdollisimman HELPOKSI?

Siis jos ei tuohon uhkaukseen sisälly mikään pois MUUTTAMINEN tai aikalisän ottaminen suhteesta, vain se, että lähdette MÖKILLE lasten kanssa joksikin aikaa, niin mikäköhän siinä on se "uhkaus"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olipas hauskaa...

Pointti on se, että mies on pettänyt mun luottamuksen joka tapauksessa. On se tapahtunut sitten toisen naisen kanssa, tai muuten välinpitämättömyydestä.

Nyt tuli mieheltä puhelu. Tekisi mieli vastata, ja tentata missä on ollut, mutta sitten oltais taas samassa tilanteessa kuin ennenkin.

kuin kolmonen.

Helppoahan tuo vaan miehelle on kun voi tulla tyhjään kotiin, ei tarvitse kuulla nalkutusta ja selitellä mitään. Sitten kun joskus kotiudutte, voi olla kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

Olin lasten kanssa lähdössä risteilylle, siitä oli ollut puhetta jo kauan, äijä ei tietty muistanut. Sanoin lapsille, että sanokaa isille heippa, ite en viitsinyt sanoa mitään. Kun tultiin kotiin, äijä oli taas poissa, ryyppäämässä. Pikku reppana sitten tuli yöllä hirveessä kaasussa itkemään, että kun minä olen niin kamala, kun en ymmärrä häntä ja lähden vaan äitini luo jne. Sanoin, että oltiin kyllä Tukholmassa niinkuin oli ollut puhetta ja että matka ei ollut ihan täysin onnistunut, kun esikoinen oli oksennustaudissa takaisin tullessa ja vieläkin kipeä. Äijä vaan ulisi omiaan. No, oltiin viikonloppuna maalla ja kuopuskin sai sen taudin, sanoin, että se tarttui sittenki, äijä siihen että siis mikä tarttui. Oli ollut niin täynnä sitä omaa muka surkeuttaan, ettei ollut tajunnut kenenkään olleen sairas... Ollaan sittemmin erottu... Esimerkki oli vaan yksi miljoonasta.

vierasta pimpsaa nuoleksimassa....

A) antaisit useammin miehellesi,

B)jos mies ei sinua halua,tee ulkonäöllesi jotain.

siinäpä ne vaihtoehdot olivatkin.

hyvää jussia, on varmaan miehelläsi ollut hauska toisia nussia!

kolmeen kuukauteen. Olin jo varma että on kuollut, kunnes marssi kotiin niinkun ei mitään. Ei ymmärtänyt mitä huusin, ei ymmärtänyt mistä olen vihainen, miksi itkin.

Annoin anteeksi lopulta. Meni melkein vuosi, niin katosi kolmeksi viikoksi, siitä taas puolen vuoden päästä yli kuukaudeksi.

Oli ilmeisesti alkoholisti, mutta pystyi olemaan pitkään juomatta, ja sitten kun joi, joi monta viikkoa. Pikkuhilja tuohon katoiluun tottui, turtui, ei jaksanut enää olla huolissaan tai vihainen. Siinä vaiheessa kun oli ihan sama onko se mies oksentamassa krapulaa kaverilla vai kuolleena ojassa, otin eron. Enkä ole katunut

Menee miehellä jauhot suuhun ku joutuuki murehtimaan missä olette ja oletteko kunnossa!

Ei aikuiselle miehelle tarvii nalkuttaa. Ja suutuksissa saattais sanoa mitä sattuu..

Paras antaa hiljaisuuden puhua.. Onpa siinä jussina miehellä aikaa miettiä, mitä tuli tehtyä!

häipynyt johonkin, eikä yhtään tiedä mihin, mutta minä sain ap:n viestistä kuvan, että hän on ennakkoon jo uhannut tällä "mökille lähtemisellä". Siis tyyliin "jos tällaista vielä sattuu, otan lapset ja lähdemme landelle ilman sinua". Ap:han sanoi, että on aiemmin vaan uhkaillut asialla, ja nyt meinaa toteuttaa. Ymmärsinkö nyt väärin ap:n viestin?

Siis millä sinä olet ap miestäsi uhkaillut?

kolmonen

mutta eipä minun miehelläni ole tapana jäädä baarireissuillekaan. Vieläpä mitään ilmoittamatta ja vaimon uhkauksien uhallakin (ei minun kyllä tarvitse tai tulisi mieleen häntä koskaan uhkaillakaan).

Ehkä tuo ap:n mies painii nyt vähän eri sarjassa tuon vastuunkannon ja välityksen kanssa, jos kerran näitä häipymistemppuja itsekin harrastaa. Voisi kuvitella, että mies, joka ei välitä vaimostaan ja perheestään sitä vertaa, että baarista kotiutuisi (tai edes sopisi yön yli venyvästä reissusta vaimon kanssa etukäteen ja vähintäänkin ILMOITTAISI toiselle siitä), ottaa varmaan perheestä vapaan juhannuksen ihan innolla vastaan...

mutta meillä tuollaisen uhkauksen toteuttaminen todellakin olisi miehelle rangaistus. Ei halua muutenkaan riitoja ja Juhannuksen vietto yksin ei olisi hänelle todellakaan mikään baarireissun paikka. Olisi todella huolissaan perheestään, jos emme vastaisi puhelimeen tms. Tosin tulisi ihan varmasti mökille luoksemme...

Kai sekin kertoo "välittämisestä" jotain, jos mies lupaa tulla suoraan kotiin, muttei ole tullut vielä aamullakaan!

Ihmeen helpoksi teette tuommoisen kotiinpaluun.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat