Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pelottaa. En ole varma pystynkö ottamaan pois. Toisaalta EN PYSTY huolehtimaan lapsesta yksin. Apua! Jäikö teille mitään traumoja abortista? Kaduttaako ketään näin jälkeenpäin?

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alle kaksivuotiaiden kanssa on kovaa kahdellakin ihmisellä yhdessä saatika yhdellä.

Minä keskittyisin vain siihen yhteen jo olemassaolevaan lapseen, varsinkin kun raskautesi on niin alussa, että abortti on fyysisesti helppo tehdä.

Yksinhuoltajana jo yhdenkin pienen kanssa voi olla raskasta vaikkakin palkitsevaakin. Tiedän mistä puhun, jäin yksinhuoltajaksi kun lapsi oli vauva. Toista vauvaa en varmaan olisi jaksanut.

mutta olinkin 100% varma että teen oikein kun päädyn aborttiin, en olisi yksin pystynyt huolehtimaan lapsesta ja silloinen miesystäväni oli väkivaltainen pas****nen josta ei isäksi olisi ollut.

Ei ketään voi ohjata puoleen tai toiseen vaan itse pitää päättää ja olla varma siittä päätöksestään

En olis uskonu et joudun tän valinnan eteen. Kaikkihan tietää et mikä siis olis järkevintä, mutta kun sisällä tunnet jotain muuta. Itku!

eipäs helpota tommonen yhtään, vaikka empä minä täältä helpotusta hakenutkaan. sanoin vain kantani sillä toivon että ap ei tee samaa virhettä.

11,19

eli jostuntuu siltä että et pysty kantamaan vastuuta yksin ja hoitamaan lasta, niin suosittelen lämpimästi aborttia vaikka olisikin kova juttu.

Terv yhden suunnitellun lapsen äiti. Lapsi alkoi nukkumaan kokonaisia öitä vasta kolmivuotiaana.

Yksin on raskasta ja vaikeaa kahden pienen kanssa, pistä paperille plussat ja miinukset. Mieti tarkkaan.

Onko sinulla minkä moinen turvaverkko, saatko apua lasten hoitoon äidiltäsi yms, jos olet ihan yksin keskustele vaikka asioista neuvolassa.

vai että sinua huolettaa eettinen puoli...... eikö sinua yhtään huoleta se että lapset häävät huonolle hoidolle jos et jaksa heitä hoitaa.

Todella itsekäs minäminä ajattelu sinulla. Ajattelisit LAPSESI jo olemassaolevan parasta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat