Vierailija

Kommentit (16)

Toisaalta sitten epäilyttää, että harmittaako aikanaan kun lapsen kanssa alkaa helpottaa (jos sellainen aika on tulossa), että tuli erottua liian heppoisin perustein ja vietyä lapselta isä (vaikka kuinka lusmuileva sellainen). Vain saadakseen edes joskus olla hetken rauhassa.

Vierailija:

Lainaus:

yh:na. Ei olis miestä kolmantena lapsena. Ja mikä parasta, lapset olisivat välillä kokonaan isällään (luultavasti anopillaan, jos miehesi on tuollainen lusmu) ja saat ihan omaa aikaa. Ja onhan sitten illat aikaa itselle kun lapset nukkuu. Eli paremmin jaksaa yh:na.

kun ei tätä yhtäkään viitsisi hoitaa.

Lähinnä sukulaiset. Ja ventovieraatkin sillä lailla, että puhuvat seuraavasta lapsesta niin kuin se olisi itsestään selvä asia. Kun teillekin kohta tulee toinen... Tämä ainokainen on siinä iässä, että PALJON tulee kommenttia aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim, että kyllä muuten, mutta on tuo miehen siittiöiden liikkuvuus vaan niin kovin huono

tai, mitä? Jaa että vielä KOLMATTA lasta lakaisin tekemään kun kaksi jo on.

ja lapsenhoitoon osallistuvaa miestä. Yritän tsempata itseäni kestämään painostus tehdä lisää lapsia. Miksi mun pitäis avioliitossa tehdä toinen lapsi jos kerran yksinhuoltajienkaan ei tarvitse? Kun kuitenkin olen lähes yksin vastuussa lapsesta sekä henkisesti että fyysisesti.

Kuten pitkään seurustelevilta kysellään ensin koska menette kihloihin/naimisiin, naimisissa olevilta kysellään koskas lapsia tulee, 2 pojan vanhemmilta kysellään koska tyttö tulee jne.

Pilke silmäkulmassahan noita kysellään. Etkö itse harrasta tuota " parisuhde small talk:ia" ? Onko elämäsi vähän liian vakavaa..

yh:na. Ei olis miestä kolmantena lapsena. Ja mikä parasta, lapset olisivat välillä kokonaan isällään (luultavasti anopillaan, jos miehesi on tuollainen lusmu) ja saat ihan omaa aikaa. Ja onhan sitten illat aikaa itselle kun lapset nukkuu. Eli paremmin jaksaa yh:na.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat