Vierailija

Aloitetaan sitten uusi keskustelu, kun sensuuri iski.

Miten joku voi todella olla niin tyhmä/ääliö, että maksaa pari vuotta vanhasta muumi-mukista hyvällä lykyllä 100 euroa, vaikka lähes identtistä mukia on saatavana läheisestä marketista?

Tovella ei näiden " taide" teollisuuden helmien kanssa ole enää mitään tekemistä, paitsi ehkä on joskus vuonna 1 ja 2 piirtänyt jonkin samantapaisen luonnoksen, joka nyt on kaupallistettu pahan kerran.

Huutonetissa myydään 60 eurolla 1999 valmistettua muumi-mukia, aika hurjaa vai?

Sivut

Kommentit (27)

Tällä hetkellä ei ole varaa ostaa noita vanhempia mukeja, mutta kunhan rahatilanne paranee, niin varmasti ostan :)

Omatpahan on rahani, joten ei luulisi ketään haittaavan, mitä niillä teen.

joita raivostuttaa ihan hirveästi jos joku uskaltaa vähän nauttia rahoistaan ja ostaa jotain (gulp!!) TURHAA. Kaikki rahat pitää laittaa visusti sukanvarteen jotain ihme tulevaisuutta varten. Ja nykyhetkessä vartioidaan pakonomaisesti jokaista senttiä ja käydään marketissa syömässä " lounaaksi" ilmaiset pullakahvit. Sääli ettei sitä tulevaisuutta, jolloin itsekin voisi nauttia vähän elämästä, koskaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli sen verran henkilökohtaisesti on asia iskenyt, että voin olla varma, että huudon muumimyyjät majailevat myös täällä. Hävetkää sanon minä, eipä näkyvyt huutoja niissä kiskurimukeissa olevan ja toivon, että tämä keskustelu on edes muutaman huudon estänyt!

Vierailija:

</p> <p> <br /> Vierailija:</p> <p>[quote kirjoitti:

itse varmaan ostelet huutiksesta niitä 70-luvun retrofroteita hirveään hintaan...

!

että ylihinnoitellut mukakeräyskupit säilyvät edelleen heidän hyllyissään, jotka aikoivat niillä rahastaa. P.S. Huutoon voi vielä lisätä 7,10 euron postipakettikulut. Edelleen/yhä/iäti ihmettelen miten joku voi tosiaan olla niin yksinkertainen, että maksaa noista noita hintoja, sillä voin olla varma, että hinnat tulevat romahdusmaisesti alas parin vuoden sisällä. Antiikkisijoituksesta ei ainakaan voida puhua ja eipä siitä noin mauttomien, kaupallisten kippojen yhteydessä puhuttaisi muutenkaan.

Vierailija:

Lainaus:

En oikein tajua. Miksi tämä keskustelu olis estänyt

muumimukien huudon? Luuletko, että niitä mukeja ostelee jotkut astiakaappiin täydennystä hankkivat kehitysvammaiset vai? Eiköhän suurin osa täällä palstailevista ole yli 18 vee eivätkä tarvitse holhoojaa kertomaan että 100 euroa on liikaa mukista, jollei sitten ole keräilijä, joille taas mikään hinta ei ole liikaa jos tosissaan haluaa jotain. Löysää pipoa.

Olen itsekin harkinnut muumimukien keräilyä. Pitäiskö mun nyt mennä aikakoneella vuoteen 1999 saadakaseni sen mukin marketin hyllyltä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Taidat olla provoilija :).

Ilmeisesti jodenkin imetyksestä pehmentyneiden äitien aivot sallivat tälläisen rahantuhlauksen/heittämisen kadulle. Eli he maksavat auliisti marketin uniikilta hyllyltä ostetusta " uniikista" muumimukista sen 100 euroa auliisti ja vielä puolustaen järjetöntä käyttäytymistään.

sitten ymmärrän tuon hintapyynnön jos muki ei ole enää myynnissä vaan sen tuotanto on lopetettu eikä uusia enää saa marketista vaikka pari vuotta sitten sai. keräilijä jolta puuttuu juuri tuo muki voi hyvinkin maksaa siitä moninkertaisen hinnan kuin sen arvo oikeasti on.

mutta jos kyseessä on vielä myynnissä oleva muki niin sitten on aika outoa... no, ehkä jostain peräkyliltä maksaisi bensat niin paljon lähimpään muumimukeja myyvään kauppaan että tulee halvemmaksi ostaa se huutiksesta??

harkitsemaan mummimukien keräämistä vähän laajemmassa mittakaavassa =). Markettimukeja keräänkin jo, enkä edes tajunnut, että saatavilla olis muutakin. Kiitos ap!

Vierailija:

Lainaus:

eli ap vetää lentopallon kokoista hernettä nenään

hintapyynnöistä joita kukaan ei ole edes valmis maksamaan muutenkaan. Heh. Tässä tapauksessa get a life voisi kerrankin olla paikoillaan

Vierailija:

Lainaus:

minä, eipä näkyvyt huutoja niissä kiskurimukeissa olevan

Sehän on hyvä jos molemmat kaupan osapuolet on tyytyväisiä. Ja ei, en ole ikinä myynyt tai ostanut mitään huutonetistä. Ei tulis mieleenkään.

Vähän sama kun joku rupeaisi keräämään Nalle Puh siansontaa, jota löytyy kalsareista alkaen. Taitaa sinulla olla paljon löysää rahaa? Ostaisit ennemmin vaikka lapsellesi osakkeita.

Vierailija:

Lainaus:

Oletko ihan kajahtanut, sinä kiihkoilija!

Olen itsekin harkinnut muumimukien keräilyä. Pitäiskö mun nyt mennä aikakoneella vuoteen 1999 saadakaseni sen mukin marketin hyllyltä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Taidat olla provoilija :):

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat