Vierailija

Lapsen kengistä irtosi remmi toisesta kiinnityskohdasta. Onko niksejä millä laittaa se uudelleen kiinni?

Kommentit (14)

Tämä ei muuta mielipidettäni kaltaisistasi ihmisistä, jotka eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle.

Suosittelen sinulle retkeä vaikka kaatopaikalle. Se avartaa kummasti näkemystä siitä kuinka paljon roskaa me ihmiset teemme. Ja kuinka paljon joukossa on vielä täysin ehjää, helposti korjattavia tai jopa uusia tavaroita.

Ja kun lastesi maapallo on saastunut "rikki", sitä on hiukkasen vaikea heittää menemään ja ostaa uutta tilalle. Mutta tässä vaiheessahan sinä ehkä jo mätänet mullan alla, joten sinun ei kai siitä tarvitse välittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En maksaisi muovikengistä 45 euroa ja en todellakaan pystyisi nakkaamaan edes näitä halpiksia hyväkuntoisina roskiin, jos noin helposti voi korjata.

Monen ison marketin aulassa on suutarin, avainten tekijän, ovikylttikauppiaan tms. liike, jossa kengän voi helposti korjata. Ja jos et löydä em. putiikkia ostat siihen jonkun niitin itse vaikka rautakaupasta ja korjaat kengän itse.

Ei ihme että kohta hukutaan jätteeseen.

Aidot crocsit maksavat n. 45 euroa, joten huomattavasti halvemmalla pääsee kun korjaa vanhat. Meillä on kopiot pihakäytössä ja nekin maksoivat 5-19 euroa. Tuollainen koristetappi maksaa euron - ainakin kun esikoiselle ostin pari sellaista kenkäkaupasta niin hinta oli tuo.

Lainaus:

Vierailija - 19.6.2008 08:32 (ID 275910)

osta uudet kengät.

eihän ne edes maksa mitään...

itse en edes ostaisi sellaisia, en itselleni, enkä lapsilleni.

en 45euron kenkiä vaivautuisi kursimaan mistään,vaan tosiaan nakkaisin ne roskiin, ja painelisin kauppaan ostamaan uudet.

olen sitten huono ihminen.. mutta tapani on, jos joku hajoaa, mikä vaan,niin ostetaan uusi.

no en nyt tarkoita,että jos auto hajoaa,ostan uuden,mutta jos esim. pakoputkessa olisi reikä,pas*at sitä hitsaamaan ja räpellyksestä maksamaan,ostetaan uusi.kestää paremmin.

t. se ei-kierrättäjä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat