Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis, luulen, että mieheni on nukkunut peruskoulussa niin historian ja yhteiskuntaopin, uskonnon, äidinkielen, maantiedon kuin biologiankin tunnit. En voi käsittää, miten aikuinen mies ei tiedä tyyliin kuka on Kyösti Kallio tai kuka oli Britannian pääministeri Toisen Maailmansodan aikaan, tai mikä on pronomini, tai että hirveltä tippuvat sarvet. On muuten varsin älykäs, ehkä jopa minua (äo yli 120) älykkäämpi, mutta niiiiiiin moukka, kun yleissivistyksessä aivan valtavia aukkoja! Rakastan häntä toki, eikä se niin älyttömästi haittaa, koska tilanneäly hänellä on todella hyvä, järki leikkaa kuin partaveitsi, mutta välillä en voi muuta kuin hävetä ja ihmetellä. Kahdenkesken en tiedä itkeäkö vai nauraa, kun sivistymättömyys paljastuu, mutta seurassa on ihan kammottavaa pelätä, milloin mies taas nolaa itsensä. Miten ihmeessä saan hänet opiskelemaan ihan perusjuttuja? Vai onko menetetty tapaus?

Kommentit (6)

Mulla on maailman ihanin aviomies, joka on maailman paras isä, auttaa pyytämättä kotitöissä yms. mutta silloin tällöin aina hätkähdän että miten ihminen voi olla niin tietämätön jostain perusjutuista!

T: nim.kertausharjoitukset peruskouluunkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos yritän keskustella vaimoni kanssa mistään yleissivistykseen kuuluvasta hän ei ole ikinä kuullutkaan mitään.

Muusta hän ei osaa keskustella kuin julkkiksista, salkkareista... humpuuki ohjelmista.

Einsteinistä, Koppernikuksesta yms ei ole tietoakaan

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat