Seuraa 

[color=violet]

[b]Kuttu-vauvat:[/b]

* Neidin [color=red]tyttö[/color] syntyi 25.9.05 :)

* Emmasanna sai [color=blue]pojan[/color] marraskuun lopulla :)

* Talvikki [color=red]tytön[/color] 2.1 :)

[b]Kuttu-masut[/b] jakautuu;)

* Serppu helmikuussa

* Nansku 1.3

* Katzu 5.3

* Jellona 6.3

* Lottis 16.3

* Matteusk 19.5

* Miitsu 17.6

* Marieelalla 25.6

* Soffu 29.6

* Mirulii 1.7

* Höntällä 6.9

* Mariposa syyskuussa

[b]Kuttu-tuplaajia[/b] ovat edelleen:

* Axelara, Lynette, piipaa, Nekku, Ninnu.

[b]Triplaajiksi[/b] lukeutuvat vielä:

* Akashia, Nifkin, Federica, masuli, Tiitikkä, Sanjuska, leanna(?).

Sivut

Kommentit (114)

Joo parasta tossa mollauksessa oli se että se itse mollaaja oli kuitenkin lukenut meidän pinoja koska tiesi mistä me täällä puhutaan.

Okei, mulla on oikeesti tosi kiire. Palajan kun palaan jumpasta. Nyt se mammajumppa alkaa.... =)

eli siis torstaina. Viikonlopun oon töis ja vähän huono sopii muuta menoo ku tulis sit kiire ym ym...

Kivempi nähä ajan kans. Mitä tehtäs???? Kahvillekko? Syömään? vai Lintsille? =DDD

Mä en nyt pääse millään nukkuu kun mies ei oo kotona. Kohta on kyllä mentävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kerropa tarkemmin, mitä se kello tarkoittaa. Itse en kyllä oikeastaan usko enteisiin, mutta olisi kuitenkin kiva kuulla jotain mukavaa ennustusta.

Olipa hauska linkki AV:lle. Täytyy kyllä jättää kommentoimatta, tai muuten ketju saa liikaa huomiota ja nousee taas etusivulle.

sitä vaan, että kannatan suljettua minäkin! Muuten meitä on pian niin paljon, että ei oo sitä mitä alunperin haluttiin; hyvää keskustelua ja kaikki tuntee toisensa!! Kohta menee vaan pikaseks kommentoimiseks koko touhu.

Toi listaus on tosi hieno homma! Kiitos siis siitä! Ja mun puolesta tota voisi aina laitella pinon alkuun taikka ainakin kerran pari viikossa, jos ei nyt ihan joka päiväksi halua laittaa. Muisti pysyy virkeämpänä tuon listan mukana ja sitten tuleepahan ainakin kaikkien tilanne selväksi helposti :)

Mun oli äsken pakko tehdä yksi työjuttu - viikonloppuna, juuh...ei auttanut, se oli sellainen training, joka mun oli pakko saada tehtyy, kun deadline sulkeutuu kohta. Mutta sekin nyt hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

Pitää vielä ensi viikon työvaatteet silitellä ja laitella kuntoon - ei oikein nappais aina kauluspaitojen silittely yms. mutta pakkohan se on...aika virallinen pukeutumiskoodi meillä töissä nääs ja pukua pukkaa melkein joka päivä.

Mä kuulun heinämammat 2003 suljettuun yhteisöön messengerissä, ja ole siellä valvojana (siihen voi siis nimetä useammankin, jopa kaikki) ja valvojalla on sitte oikeus muokata, " sisustaa" sivuja ja päästää jäseniä sisään tai/ja hyvätä niitä jne. Musta tuo messengeri on ollu paras. Sinne voi kaikki luoda oman valokuva albuminsa ja sinne siis kuvia ym ym.

Se on tosi kiva.. ELi harkitkaapas, mäkin voin olla valmiina hakkerina hakkeroimaan meille salsien pesän messnegeriin.

Sinne mennään kuten tännekin -> taltioi oman suosikit/kirjanmerkit kansioon ja sitä kautta pääsee aina suoraan Kuttulauman keskelle kirjoittelemaan ja lukemaan :)

Ensin pitää ns. hakea sinne jäseneksi (kerron s.postissa osoitteen minne hakea) ja sitte hyväksyn teidät sisälle ja teen kaikista tai osasta vavojia!!

Helppoa kuin mikä :)

Mutta miettikää ja kuten Nekku sanoi, ootetaan kaikkien mielipide, ennemistö voittakoon =)

Sanjuska, Miitsu ja Mirulii, mä voisin helmikuussa tulla sinne päin ja jos sitte tavattais????? Esim helmikuun eka vkonloppu?? Tää tammikuu menee vielä muihin menoihin...

Jellona, mä toivon et saisitte jo pesuhuoneen ym kuntoon. Sulla on kyllä kärsivällinen luonne, kerrassaan :) Mä oisin varmaan jo hermoni menettänyt moneen kertaan ;D

Nyt muksut nukkumaan..

todellakaan ei sun tarvi poistaa mitää eikä poistua mistään!!!! =)

Kyllä oot niin vakiokalustoa täällä ettei tulis mieleenkään, ainakaan mulle. =)

ei mulla kyllä ainakaan oo koskaan ennen ollut oviksesta pahoinvointia. Luin joskus sitä oirelistaa kilppis-häiriöistä, aika moni kohta osui muhun, mutta toisaalta ne vaivat oli sellasia jotka tosiaan voi johtua monesta eri asiasta, niin siks en niin kauheen varma ollu että olis just sitä. Mut ei tää normaaliakaan kyllä oo...

Ja jos tästä kierrosta ei tärppää,mä meen gynelle perustarkastukseen. Siitä on jo niin pitkä aika kun oon viimeks ollu.

Ja se samperin ruskea tuhru is päk!! Mahaa vääntelee välillä ku menkat ois alkamassa, ainakin vielä äsken kun olin yöpaidassa ja täällä on vaan 19 lämmintä. :/ Hieno homma, tuun ihan just hulluksi.

Voi mikä työ kahlata pinot läpi;) Sen siitä saa,kun jää ykskin päivä välistä. Eilen meillä oli mun sisko perheineen kyläs ja kone jäi vallan avaamatta. mut oli niin ihana aurinkoinen ulkoiluilma,että se oli pakko hyödyntää. Naapuri kävi ilmottamas,että on tehny notskin tohon omaan metsäänsä melkein meidän rajalle ja käski tulla paistaan sinne makkaraa. Ja tamppasi sitten moottorikelkalla kunnon uran sinne,jotta oli helppo pientenkin sinne tipsutella ;) Itse en kyllä voi makkaraa ees aatella,se hajukin saa oksennuksen tuleen,mutta lapset nautti.

Soitin sinne pojan hammaslääkärille ja sovittiin,että ootellaan nyt rauhas,josko sieltä se rautahammas vielä tulisi ja palataan sit keväämmällä asiaan,jos ei ala kuulua. Oli kyl ihan eri fiilis soittaa,kun oli täältä saanut hyvät neuvot ja kokemukset. Kiitos siitä vielä kaikille!

Ninnuko testaa? Peukutukset sulle!!! Vau,lisää syyskuulle väkeä! bd bd db db db db db

Mariposalle aimo annos lisähermoja sen oottelun kans. Vai oikeen helmikuus Jo pääsisit varmistaan. hullua tosiaan. Toivottavasti pääsisit nyt nopsaan!!!

Miltäs Piipaan tilanne näyttää? Mies tulee huomenna,eiks jeah? Ja ovis vasta tulollaan...Jihuu!!!?

Nyt pakko lopettaa,jatkan tuonnempana!

Ai niin,toi lista oli kiva tos alussa! Muistinvirkistys kerran viikos ihan paikallaan,miksei useemminkin jos joku haluu.

Kävin apteekissa kun mies meni töihin. Ostin testin ja tulin kotiin. Avasin paketin, mutta siellä ei ollut käyttöohjetta (testi biocard), vaikka paketissa lukee että se on siellä sisällä. No, koska olen muutaman kerran aiemminkin tehnyt kyseisen testin arvelin " osaavani" käyttää sitä. Testiruutuun ei ilmestynyt mitään ja kontrolliruutuun superhaalea viiva. Menin katsomaan tarkkemin ja toisessa ikkunassa oli myös viiva. Kun 5 min meni (" aat n. 5 minuutin kuluttua vastauksen ..." ) niin kontrolliviiva oli vahvistunut ja myös testiviiva. Testiviiva on silti edelleen himmeä.mutta silti se näkyy erittäin slevästi (ymmärsittekö?)

MARIEELA: Ymmärrän hyvin että haluat olla tarkkana sen kanssa, kuka pääsee katsomaan kuvia ja kuka ei. Kunhan tässä jostain etsin kuvan itsestäni niin laitan sen sinne ja voin samalla kertoa nimeni ja tuon tenavankin nimen (sikäli kun ne ketään kiinnostavat :).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat