Seuraa 

Siis kun media kirjoittaa juttujaan, valikoivat itse mitä julkaisevat ja mitä jättävät pois.

Ehkä av:laiset jaksaa netillä etsiä itsekin tietoa, mutta moni äänestäjä (eläkeläiset ym.) on vain media tietojen varassa.

Minun mielestäni median vaikutus yritykset ovat ilmeisiä.

(esim. apu-lehti julistanut kolmessa viime numerossa Halosen " varmaa" 1 kierroksen voittoa)

Kommentit (1)

voi koittaa vaikuttaa äänestäjien mielipiteisiin, juuri em. tavoilla, mutta valveutunut äänestäjä ei mene lankaan. Esim. viime vaaleissa MTV3:n kaikissa jutuissa, (erityisesti toisella kierroksella) keskityttiin lobbaamaan Ahoa presidentiksi. Se oli niin naurettavan läpinäkyvää!!! Ja myös näissä vaaleissa, MTV3 on hyökännyt Halosen kimppuun. Esim. tämä ko. kanavalta tullut vaalihaastattelu, jossa käytiin Halosen päälle, ihan ok muuten, journalismiin kuuluu " penkominen" , MUTTA jos haluaa saada väitteilleen jotain painoarvo, on kerrottava LÄHTEET ja nimeltä! Kuka tahansa, vaikkapa minä, voisin alkaa kertomaan mitä tahansa valheita, ja heittää perään viitteitä lähteistäni, mutta jos haluan olla uskottava, sanon henkilöitä NIMELTÄ, en vain viittaa " useisiin yritysjohtajiin" . Kyllähän tääläkin kaikki tietävät, että moniin keskusteluihin tälläkin palstalla ilmestyy " kätilöitä" ja näitä " tunnen tämän perheen/julkkiksen/tmv hennkilökohtaisesti" . Joskus saataa olla tottakin, mutta hyvin kriittisesti ainakin minä suhtaudun...;) Suurimmilta mediolta odottaisi objektiivisuutta, ja ehdokkaiden tasapuolista esittelyä, toivon todella että suurin osa äänestäjistä todella YMMÄRTÄÄ ketä äänestää ja MIKSI, eikä anna media/puolueiden luomien mielikuvien, gallupien tmv. vaikuttaa äänestys päätökseensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat