Vierailija

Minä en röyhtäytä, esim jos vauva nukahtaa tissille/pulloon.. miksi herättäisin hänet? Silloin röyhtäytän jos on hereillä ja näyttää siltä että kipristelee massuaan..

Yksi lapseton piti minua ja miestäni huonoina, koska emme röyhtäytä joka kerta.. kauhisteli todella; " haluammeko että vauva tukehtuu pukluunsa" ym...huoh...

Ihme tyyppi... no, kaipa hän kuvitteli tietävänsä, olihan hän 2 lapsen kummi....

Kommentit (9)

Omat lapseni eivät röyhtäisseet imetyksen päälle. Mutta puklasivat kyllä siitäkin edestä. Lapsiamme olisi pitänyt pitää ainakin puoli tuntia röyhtäytettävänä, että olisi saanut röyhtäyksen aikaiseksi. Kuka sitä jaksaa/ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyylini on ollut, että jos vauva on pirteä, röyhtäytän. Jos on nukahtanut rinnalle(päivällä), olen saattanut nostaa syliin nukkumaan hetkeksi hieman pystympään asentoon jolloin röyhtäys tulee nukahtaessa.

Lapsemme eivät ole kärsineet masuvaivoista/pulautteluista, joten olen voinut hieman löysäillä tästä. Yöllä en ole ikinä röyhtäyttänyt (4lasta).

Rinnalle nukahtaminen ei ole ollut ongelma edes tulevaisuudessa. Ts. ovat opinnet nukahtamaan ihan normaalisti isompana.

Meillä tämä on kolmas lapsi, eikä kellään ole ollut ongelmia mahakipujen kanssa, mitä nyt joskus voi kipristää.

Minäkin sitä mietin, että miksi ihmeessä herättäisin vauvan joka nukkuu levollista unta...vain sen takia että pitää röyhtäyttää...

Riippuu niin vauvasta, toisille sopii toinen..

Ap

Riippuu varmaan vauvastakin, toisille tulee vatsanväänteitä helpommin kuin toisille.

Kiinnostaisi muuten tietää miten se rinnalle nukahtaminen estetään, empä ole vielä tämän neljännenkään vauvan kanssa sitä tajunnut, heti kun tissin saa suuhun niin silmät lumpsuu kiinni:)

Meillä lapset ovat iltaisin nukahtaneet rinnalle ja öisin syöneet vieressä ja nukahtaneet saman tien. Hullun hommaa olisi ollut ruveta heitä nostelemaan röyhtäyttämään. Anna lapsen nukkua, jos rinnalle nukahtaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat