Seuraa 

Alkakaahan keskusteleen, mä palaan iltapäivällä/illalla, seuraavaksi pitää ehtiä junaan.

Hyvää maanantaita kaikilla puolukoille!

merneito

Sivut

Kommentit (50)

Kyllähän minä muuten voisin häämessuille Hannelen kanssa lähteä mutta ehkä parempi että painostan miestä vaan vauva-asiassa! Sille kun häät tuntuu olevan kirosana. Naimisiin aikoo joskus mennä, mutta ei vielä uskalla edes ajatella milloin! Seurustelun alussa minä ehdottelin kesää 2007, mies väläytti jopa vuotta 2006 ja nyt saan vastaukseksi kun asiaa kysyy, että ei tarvitse kosintaa tänä kesänä odottaa! Onko tullut katumapäälle? Tiedä häntä...

Kylläpä taas tuli valitusta!

Lumiina, olitko se sinä joka tänään alotti th-opinnot? Missä alotit? Millanen oli se pääsykoe? Oon tässä vahvasti kallistumassa th-opintojen puoleen ja nyt pitäs siis maaliskuussa hakee.. Eli ois kiva tietää pääsykokeista yms.. Niin ja muutkin asiasta tietävät saavat toki kertoo..

En ehtiny pinoo lukee, mut huomenna paremmalla aikaa..

hyvää yötä puolukanpalleroiset!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=slateblue]Oon joskus kirjottanut vähän ylöskin mitä se pakkaus vois sitten joskus sisältää ja tässä näitä (osa JENSKULLA jo oli olikin pakkauksessa ja osa ei oo niin kauheen hyviä ideoita, ainakaan JENSKUA ajatellen):

*kirja vauva-ajasta tmv.

*salmiakkia/sisua

*kuohari

*viskipullo

*Isä-paita

*kortsuja

*luikkari

*korvatulppia

*pyykkipoikia (vaipanvaihtoa varten)

*pyyhkeet molemmille (isälle&vauvalle)

*sikareita

huh miltä tuo " se anto mulle puhnumeron ja vähän viestiteltiin" näyttää... siis ei mitään pervoilua vaan ihan kaverina sille laitoin ,ett oli mukava tavata ja ett sit illalla kun se lähti, käytiin yhessä paikallisessa...

Ja ett mahdollisesti vielä nähdään, kun sillä sellaiset pienet kinkerit, mihin myös minä sain kutsun.

Goldis

Te ootte taas niin mahdottomasti kaikkea kirjoitelleet, etten mitenkään muista kommentoida kaikkea. Mutta mukava tapa aloittaa arki kun töissä ensimmäisen tunnin lueskelee palstoja...

[b]Lauralle[/b] voimia suhteen nykytilan selvitykseen.

[b]Hannele[/b] pohti raskausviikkojen laskentatapaa. Kai se menee samaan tapaan kuin iän laskennassakin. Eli 20+ ikäinen käy kolmatta kymmenettään. Eli jos laskennalliset raskausviikot on 3+ niin ollaan neljännellä viikolla ja tosiaan se laskenta perustuu viimeisiin alkaneisiin kuukautisiin.

[b]JJ:n[/b] isyyspakkausidea kuulosti hauskalta. Täytyypä pitää mielessä jos sen plussan joskus saisi aikaiseksi.

Viime viikolla tädin tullessa päätin, että tässä kierrossa en miehelle puhuisi mitään siitä milloin pitäisi pupuilla eli että mentäisiin vaan spontaanilta pohjalta, mutta jo taas eilen lipesin päätöksestä ja menin sanomaan, että nyt parin seuraavan viikon aikana pitäisi enempi... Himpula soikoon, kun pitäisi vaan yrittää olla tekemättä sitä lasta - se tulee jos on tullakseen, mutta kun ei vielä ole tullut ja tahdon sen vaavin nyt heti. Keskiviikkona meen gynelle, ihan peruskäynti vaan, mutta onpa ainakin joku ulkopuolinen taho, jolle voi puhua näistä omista haaveistaan. Luulenpa että helpottaa omaa olotilaa kummasti kun vähän jutustelee asiasta.

Lainasin viime viikolla kirjastosta muutaman käsityölehden ja olen nyt viikonlopun piirrellyt kaiken maailman kaavoja talteen. Lähinnä äitiys- ja vauvanvaatteita. Sinänsä tuntuu kyllä hullulta ajatella ompelevansa vauvalle mitään, kun nykyään kaupasta saa perusvaatteita muutamalla eurolla eikä omat vaatteetkaan aina itse tehtynä tule sen halvemmiksi. Mutta onpahan jotain muuta ajateltavaa kuin kuumeilu edes hetkittäin. Pitäisi vielä nuo ohjeet kopioida samoin kuin muutamien vauvanuttujen neuleohjeet. Jos vaikka minäkin jo aloittaisin sen vauvan villanutun teon viimein.

Meillä meni viikonloppu reippaissa merkeissä. Sain sukset joululahjaksi (kymmeneen vuoteen en ole hiihtänyt) ja käytiin joka päivä kokeilemassa vieläkö pysyn pystyssä. Yllättävän hyvin meni :-) Tosin kilojen karistamisesta ei taida olla pelkoa kun lauantaina tuli leivottua pullaa ja tuoreenahan se aina parhaimmillaan on...

Mutta nyt viimein töiden pariin... Mukavaa alkanutta viikkoa!

- Essi

[color=slateblue]JENSKU: Ostin sitä valkosta palmaa. Eilen alotin jo kutomisen, on se vaan hankalaa niin isoilla puikoilla! Minä antaisin isyyspakkauksen jo ennen syntymää, vaikka viikkoa tai muutamaa päivää ennen. Juu, minustakin 24.9 oli oikeen hyvä LA =o)

THUNDELLE tuottoisaa piinaviikkoa!

Söpöily-G: Meilläkään ei hirveesti harrasteta, jonkun verran minä yritän roikkua miehen käessä, joskus kun tarraan siihen kiinni niin se vaan kattoo mua kuin jotain hölmöä... Minä ihan miellellään kävelisin käsikädessä mutta mies ei niinkään... Kotona kyllä senkin edestä kiehnätään jatkuvasti, vaikka sitäkin mies yrittää vähän vältellä, mutta ei suinkaan onnistu ;o) Sisko sano just puhelimessa mun miehestä että mun pitää taluttaa sitä kuin pässiä narussa ;o)

PIIPS: Pitkästä aikaa! Mun kämmenet on molemmat samanlaiset: yks syvempi viiva ja 1-2 aika hentosta... No ainakin yks lapsi siis tulossa ja jos minulta kysytään niin se vois syntyä vaikka ens syyskuussa!!!

Äh, pakko lähtiä syömään... Muut on menneet jo mutta mua ei nyt huvittais, ei oo yhtään sosiaalinen olo... Niin joo, laseistahan oli viikonloppuna puhetta. Minä piän paljon piilareita ja ikinä ei oo mitään ongelmia ollu. Tänään kuitenkin silmät veresti ja kirveli kun laitoin piilareita joten en sitten laittanutkaan, toivottavasti ei oo mitään tulehusta! Voi kyllä varmaan johtua liian vähistä yöunistakin! Yritän tämän viikon pitää laseja...

[color=CD3333]En oikein tiedä mitä osaisin sanoa sua lohduttaakseni. Tuntuu niin pahalta sun puolesta, kun pitempään mennyt jo niin huonosti sulla. Toivon sulle hirveästi voimia selvitä vaikeimman yli. *halaa rutistaa* Mä niin luulin, että tuo kolari olis ollut ne ¿enemmän huonot uutiset¿...

GOLDA: Voi vitsi et Pertun näit :D!!!! Mä tykkään niin siitä, ihan faniks asti :) Mä jo täällä haaveilin teistä parina... Pidän salaa peukut pystyssä...siin on varmasti aika rehti mies. Vitsi, parasta mitä oon lukenu pitkään aikaan...

Oltiin eilen katsomassa FC Venus. Se oli TOSI HYVÄ! En o pitkään aikaan näny noin viihdyttävää elokuvaa. Ja kiitos tsemistä tytöt :) Sain nyt sen uuden työpaikan ja vieläpä tosta ihan läheltä... Kun jäät lähtee otan fillarin käyttöön. Tänään sitten vika duunipäivä apteekissa... jee :)

Ja kaikille jotka omaa napaa kirjoittavat: Niitähän on juuri kiva lukea, koska sitä saa vähän uutta elämänkatsomusta, ettei aina pyöri siinä omassa maailmassaan... Että laittakaahan sitä tekstiä ihan rohkeasti vaan, ei se itsekästä mun mielestä ole! Nyt päikkärit ja sit luennolle ja sit töihin.

Ja kaikille piinailijoille ++++ tuulia :D

[color=hotpink]Noniin, suihkut käyty ja pyykitkin saatu narulle. Tunnin päästä pitää lähtee käppäileen sinne neuvolaan päin, jotta ehtii ajoissa.

MIITSU: Joko oot neuvolassa käyny? Tuuhan nyt äkkiä jo kertoon ne kuulumiset!

Kylläpäs vaan tekokuusikin varisee... meillä on tuo olohuoneen " kuusinurkka" ihan muovisissa havuissa :D

Jensku: miehelle laitoin viestin kun en voinu soittaa (oli siis opiskelupaikkakunnalla käymäs ja rajan tois puol...) (ulkomailla)

et syke 142 ja hyvin kuului... että melkoista vauhtia pompottaa!! Vastaus tuli että mitä pienenmpi nisäkäs sitä nopeempi pulssi: kaikki on kunnossa ettei tartte huolestua noin nopeesta pulssista!! Oli vähän symppis... kai se kuvitteli etten tiedä et pulssin pitää noin nopeesti pompottaa!!!!

Merineito: meillähän suurin osa suhteesta on ollu tuota etää ja ekaa kevättä vietetään oikeestaan kunnolla saman katon alla!! saa nähdä missä vaiheessa alkaa räiskymään kun on tavallaan tottunu yksinoloon osittain: saa tehä mitä tykkää eikä aina tartte huomioida toista joka asiassa...

no mut...

täytyy laittaa mies tuunailee vaunuja meillekin... on nyt sitten vakaasti päättäny et kaikki uudet on liian kalliita: jeah, auton osiin tonni on pikkuraha mut muksun menopeleihin liian paljon (ja tonni on varmaan ihan ylimitoitettu summakin viel....)

Voi kauheeta miten kamalasti ootte ehtinyt kirjoittaa, tässä nyt sit kaks päivää lukenut teidän juttuja ja kiva ett ootte kaipaillut muakin =)

Hyviä ja huonoja uutisia ois nyt tarjolla... Tulin eilen vihdistä ja ensikskin ihan tuossa kodin lähellä jo, isolla tiellä kun ajelin 80 km/h...siinä vasemman puoleisella kaistalla ajeli sellainen urpo asuntoautonsa kanssa...ei tajunnut väistää oikeelle, vaikka kytistelin siellä takana...no menin sit ite oikealle kaistalle ja jatkoin matkaa sen ohi...sit katoin sivusilmällä ett ei perkele, sehän tulee mun päälle... ja saman tien kolahti ja meidän äitin pikku golffi heilahti tosi pahasti.... menin ihan sekaisin, onneks pysyi auto tiellä... käännyin sit rampista äitille päin ja oottelin ett ois tullut perään selvittää homman, mut eikä mitään, tyyppi jatko matkaa vaan...voi vittu...karkuun sit läks...onneks sain hätäpäissäni rekkarin ylös...ei oo muuten helppo homma muistella rekkaria, kädet ja jalat tärisee ja muistella poliisin numero... saman tien soitin sit hätäkeskukseen ja ne sanovat siellä ett lähettävät yhden partion meidän mutsin pihalle kattoo vauriot ja toisen ottaa sen urpon kiinni...

no poliisit sit tuli ja otti valokuvia...vasemman puoleinen taka lokari rutussa ja maalit pois... oli soittanut siihen asuntoautoon, joensuulaisia oli, eivät kuulemma olleet huomanneet mitään kolaria....voi helevettiläinen... varmaan kännissä ollut koko porukka. Poliisi sit puhallutti mutkin... tässä nyt sit oottelen ett kyttälaitokselta soittavat mulle. syytehän niille tulee ja joutuuvat korvaamaan kulut...

ett semmoista meitille...

G

kyllä se kai tosiaan niin on raskasuviikkojen laskeminen alkaa vikoista kuukautisista. hassua, mutta toisaalta kiva, tulee se muutama viikko kaupanpäälle.

olipa ihana pitkä viikonloppu, vaikka menikin vilauksessa, mutta pitkästä aikaa tuli tavattua paljon kavereita.

Mulla ei toi kevennyt oo varmaan kauheen hyvin lähteny käyntiin. Lauantai-ilta kun meni illalliskutsuilla ja eilinen lettukesteillä, mutta jos nyt taas yrittäis. Tänään meen ainakin jumppaan, nyt kun vihdoin tuntuu että flunssat sun muut on väistynyt.

Vieläkin on ongelma siitä hääasusta. taidan tehdä itse hameen kun ei mistään löydy sopivaa. mutta kun ei niitä kankaitakaan oo helppo löytää.

ja mä ostin kanssa sen uuden modan ja vaikka olikin ihania vauvanvaatteita, nii aattelin et teenkin vaihteeksi itselleni sielt yhden villatakin. tänään pitäs mennä kattomaan paljon langat maksais.

Hauskaa päivää puolukoille!

luna

[color=darkviolet]Vähän iloa tähän kurjaan elämään...

Elikkä niinhän se Perttu sit serkun luo teelle tuli ja oli muuten ihan kivan näköinen kaveri. paljon mukavamman näköinen ja pitempi kuin telkussa... Siinä tupakalla pihalla oltiin kun serkku sano ett nyt se tulee...olin niin jännässä koko illan, ett masukin meni ihan sekaisin....Kun tapaaminen oikein varta vasten mulle järkätty, niin jännitti vähemmästäkin hemmetti.

Siihen se sit ihkaelävänä pihalle käveli ja katteli niillä ihanilla ruskeilla simmuilla mua =) Esitteli ittensä....ja mä myös, sit sanoin vaan ett HALATAANKO =) ?? ja perttu nauro ett joo...

Ihan jumissa olin kun se kyseli multa, ett missäs asut ja mitäs mikkeliin... just sellaista vammasta änkytystä...=)

Sisällä sit siinä vähän turistiin ja sit ruvettiin pelaa sitä pleikkarin musavisaa, mitä ne pelas BB talossakin... Huippu peli, tiiättekö sen?? Me ollaan niinku musavisa kilpailijat ja sit siinä on juontaja. me sit valitaan aina oikeet vastaukset sellaisella kapulalla... Siinä saa sit yhessä osiossa jos tietää vastauksen, varastaa toiselta pisteet. NO me oltiin pertun kans johdossa ja luonnollisesti vietiin sit koko ajan pisteitä toisiltamme...sit se juontaja vaan kommentoi, ett pelaaja 1 ja pelaaja 4, teidät taidetaan lähettää kohta pussauskoppiin...oho =)

Otettiin muutamat valokuvat ja naurettiin ett seiskaan lähetetään, ett Pertulla uus Mikkeliläinen tyttöystävä =) sit perttu vaan tokas vitsillä, ett pyyätte sit tarpeeks hyvät rahat siitä...=) Kerto sit kaikkee tän hetkisistä kuvioistaan ja sen sellaista, mistä ei nyt sit luonnollisesti saa hirveest huudella...

Sen verran voin kertoo, ett kyllä mä sen puhnumeron sain ja laiteltiin vähän tekstiviestiä...=)

Ett sellainen tapahtumarikas viikonloppu mulla =( ja =)

Golda

Hannele. mie tulee viikonloppuna, siihen asti täytyy pärjätä yksin. Onnea asunnon metsästykseen! Muista lastenhuone¿miten ihmeessä sait siihen kolme hihaa???

Thunderi: Mitä Nalle Puhia luet, ei Puhi ole likainen, vai onkohan sittenkin¿ :)

Golda: vai sellaista sulla Pertun kanssa¿:)

Miitsu: Ihanaa, että vaavilla on kaikki hyvin, nyt sun oma olokin helpottuu

Merineito, en laittanut sitä linkkiä, mutta ei munkaan mies ihan ollut mukana

Tulin juuri Turkuun, ihan kiva olla täällä. nyt olen kuitenkin niin väsynyt, että vastaan huomenna galluppeihin ja kirjoitan sen kietaisuneuleen ohjeen ja kommentoin muuta,,,ja mitä vielä..

hyvää yötä,

ilona

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat