Vierailija

mut mulla tuli tyttö ja poika noilla sykkeillä

Sivut

Kommentit (19)

Mulla esikoinen tyttö, ja sykkeensä oli aina tuota luokkaa (160-170).

Kaksi nuorempaa ovat poikia, ja sykkeensä olivat aina 140-150.

Nyt odotan neljättä, ja syke ollut 130-150, joten oletan, että massussani potkiskelee POIKAvauva ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vasta loppuraskauden syke on se mistä "ennustetaan". Pojat kookkaampia, sydän isompi, ja näin matalampi syke. Hauskaa ajanvietettä :) eli pojat 120-130 ja tytöt yli 140. Mulla molempia ja kaikilla 140.

mulla laskettuun aikaan 3 viikkoa, syke n. 150 paikkeilla ja poika tulossa. Esikoisesta sama homma.

Lainaus:

Vasta loppuraskauden syke on se mistä "ennustetaan". Pojat kookkaampia, sydän isompi, ja näin matalampi syke. Hauskaa ajanvietettä :) eli pojat 120-130 ja tytöt yli 140. Mulla molempia ja kaikilla 140.

meillä on sekä poikia, että tyttöjä. Syke vaihtelee lapsen aktiivisuuden mukaan. Normaalisti äiti jännittää ennen kuuntelua ja näin ollen äidin syke noudee mikä vaikuttaa lapsen aktiivisuuteen. Näin ollen lapsenkin syke on korkea. Sillä nyt ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

eikä sykkeestä ole voinut tehdä mitään johtopäätöksiä. Ennemmin mä luotan ultraan kuin sykelukemiin.....

Mutta uskokoon jokainen ihan mihin haluaa.....

Lainaus:

Olen maannut käyrillä useaan otteeseen joka raskaudessa, joten kokemuspohjaa on =)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat