Vierailija

En kaipaa haukkuja vaan vertaistukea muilta " hysteerikoilta" . Minusta raskaus on tehnyt ihan hysteerisen kun kaikki pelottaa. Eikä asiaa auttanut että katsoin eilen sen nelosen dokkarin aiheesta. Olen varma että joku perheestämme kuolee ja itken sitä jo valmiiksi. Tiedän, tyhmää, mutta selitäppä se näille hormooneille...:`(((

Kommentit (1)

olen raskaana ja meillä on myös 2-vuotias lapsi ja olen ihan hirveän huolissani. En niinkään pelkää itseni puolesta, mutta lapseni puolesta pelkään ihan kamalasti. Visualisoin mielessäni kauhuskenarioita: Mitä teen, jos mies sairastuu ja joudun hoitamaan häntä ja samalla suojelemaan lapsia tartunnalta? Entä jos molemmat kuolemme ja lapset jäävät orvoiksi? Millaista olisi synnyttää, jos pandemia riehuisi pahimmillaan ja sairaala olisi täynnä kuolevia potilaita?

En tiedä onko tämä nyt kaikki raskaushormoneista johtuvaa, mutta ahdistus on ihan kamala. Muutenkin huomaan pelkääväni kaikenlaista, esim. sotafilmit saavat minut nykyisin aina ahdistumaan, kun kuvittelen miltä tuntuisi joutua pienten kasten kanssa sodan jalkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat