Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (35)

Olen lueskellut taustalla teidän juttuja jo tuolta viime syksystä. Ja nyt sitten kun itellä oli aikaa, niin ajattelin pinoutua teidän mukaanne. Eli täällä on menossa toinen luomukierto, kp33/35-40. Eli omat piinailut on parhaillaan käynnissä. Kovasti toivottais, et ois tärpänny, ku mentiin jtp-meiningillä. Mutta parempi kun ei toivo/usko liikaa... Itellä on nimittäin todettu endo jo vuonna 2001 ja sitä on siitä asti lääkitty eritavoin... Onpas omanapainen juttu, sori!

Pahoittelen kaikkia teitä, joille testit kerto negan ja niitä, joille täti kaartoi kylään (en muista teidän nikkejä... sori)!!! Toivotaan kaikille meille jossain vaiheessa paljon plussia!!!

Ja tottakai toivotan onnea kaikille teille, jotka ootte saanu äskettäin plussan!!!! JIPII!!! Toivon, että itse pääsen plussajunaan edes tän vuoden puolella.... ;=)

Kuulumisiin!!!

Helmi-75

Mitenhän nuo meidän miehet kestää?

Queen: Nauroin tuolle sun jutulle ihan kipeenä...

Hassua kun jälkeen päin miettii että mitä tuli itkettyä, niin nauraa itsensä tärviölle, mutta itkun hetkellä on aivan murheenmurtama...

Tää on niin hassua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onpas kiva tulla tulla teidän joukkoonne mukaan!! Kiitokset ihanasta vastaanotosta! Uskon, että täällä kuumeilupuolella viivyn pitkään...

Gallupista sen verran, et mun nikki on peräisin perhepiirissä olevasta jutusta Helmistä ja samalla se kertoo minun ikäni... Eli kolmenkympin toisella puolella jo... ja nyt vasta päässy tähän kuumeiluun. Ei oo vaan elämäntilanne ollu aiemmin sellainen, et ois voinu edes kuvitella kuumeilevansa ihan oikeesti (lue: yhdessä sen oikeen miehen kanssa).

Mut nyt täytynee lähtee valmistautuun iltavuoroon... Tylsää!!!

...sidukkaaa!!! ;) Hyvä meininki bd ;) ;)

Juu juoman mukaan se on.Oon iha hirvee pepsimaxin kittaaja ;)Hih,mulla vaihtuu kohta rv!Aatelkaa,huomen on jo rv4+0.........wauuuuuuuu!!!!!!Menis nyt hiton nopeeta muutama viikko,mä en kestä tätä jännitystääää!!Joka pv toivon ja rukoilen että saisin pitää tän oman hippuni matkassa loppuun asti!Aiku kerrankin onnistus elämässä joku eikä menis tavan mukaansa pieleen.

Haleja kaikille enskoille!!!

-Pepsi&Hippu rv3+6

Pepsis, mikä sun nikin taustalla on? Juoma? Taannoin syksyllä, kun puhuin susta mun miehelle se sanoi, että siinä tosi hyvä nikki!!

Voih Amy....koskeeko kovasti?? Lepää nyt. Saamarin jääpolanteet!!!!!!!!!

Juuh, täällä kuluu taas sidua täydellisiä naisia odotellessa. Kaipais toooooodellakin jotain piristystä. No, mulle tää aika vuodesta on aina vähän hankalaa...:=) Kaikki siis hyvin, mut valivali silti.

Onnea, MANTELI!!!!! Mahtavaaaaa!!!

-m

Mun nicki on ihan vaan hatusta vedetty. Tykkäsin, että pitää olla joku oikea nimi ja tuo nyt vain tuli mieleen. Samainen nimi ollut käytössä eri yhteyksissä jo useamman vuoden ja tuntuu jo melkein omalta. Mutta mitään tekoa oikean nimen kanssa sillä ei ole :-)

Omaan napaan ei mitään uutta. Kierron ensimmäinen neljännes takana, täti muilla mailla jo taas ja pupuiluajat käsillä. Pahus vaan kun menin miehelle mainitsemaan että nyt pitäis enempikin puuhastella, se kun ei oikein tykkää tekemällä tehdä. Eikä sitä niin pitäisi yrittääkään, mutta kun ei noita päiviä osaa olla laskematta. Ylihuomenna ois gyne, täytyy vaikka siellä sitten jutella omia tuntemuksia enempi ettei mies ihan vallan ahdistu.

Tuttavaperheeseen syntyi tänään poika - pian varmaan pääsee taas pientä nyyttiä tapaamaan. Ja oma kuume ei kun nousee vaan...

[color=navy]Niinhän tässä sitten kävi, että tähän jumitin koko illaksi... Oon surffannu muuten vaan netissä, luskellu vaikka mitä pinoja ja kaiken lisäks opetellu käyttään värejä. Saa nähä toimiiko nää nyt sitten...[/color]

[color=salmon]Ikuja nuo meidän mammat mielialavaihteluineen kaikkineen - hyviä vointeja vaan kaikille!

Ja onnittelut Mantelille!!! [/color]

[color=lime]Polveaan-poteva-Amy[/color]

Maanantaita kaikille ensikoille. Päätin tuossa jo jokin aika sitten liittyä aktiivisten palstailijoiden joukkoon, mutta jotenkin en vaan ole saanut aikaiseksi. Olen jo tietoni tuonne ensikkolistalle laittanut, mutta kirjoittelemaan rohkaistuin vasta nyt. Tänään siis täti kurvasi paikalle ja tammikuun plussajuna ei pysähtynytkään mun kohdalle. Plääh. Nyt yritän positiivisesti aloittaa uutta kiertoa. Greippimehua aion kyllä ensi tilassa hankkia. Ilmeisesti siitä vois olla hyötyä :) Meillä oli nyt kolmas yrityskierto ja vaikka järjellä ajattelee, että vähän aikaahan tässä ollaan vasta yritetty, pettymys oli silti suuri.

Teidän nickitarinat oli hauskoja! Itselläni on niin hullu juttu, että kun mikään nicki ei meinannut kelvata, päätin yrittää koiran shampoon merkkiä.. Huh huh! No, sitä kukaan muu ei ollut vielä yrittänyt. :)

Nyt siis kohta täydellisiä naisia katsomaan. Se taitaakin olla tällä hetkellä mun lempparisarja. Jee!

t:espree uutena palstailijana

Tervetuloa vaan ikätoveri Helmi:=) Meitä on monia 3-kymppisiä ja yli täällä enskoissa. Ja toki sitten noita jangstereita, niinkuin Niamey ja fio ainaskin:=) Ihan kiva, että ollaan tavallaan erilaisissa tilanteissa, paitsi että meitä yhdistää tietty nyytinkaipuu.

Tuli taas mieleen se porsiminen...olikos se tokkopan letkautus vai muistanko ihan väärin:=)?

Brooke; arvasin, kenestä sun nikki tulee, mutta en niitä hiuksia tietenkään:=)

Dio; sulla on loistava nikki:=)

Jessica, nyt ahkeraa pupuilua vaan!!*peukuttaa plussaa toiselle ikätoverille*

-mooli

Höpsö Ull-maij, toki oot plussasi enemmän kuin ansainnut!!!:=)

testasin tänään kp27/26-29 puhtaan negan. Joten eikun tätiä kestitsemään - tervetuloa vaan Espooseen ja pian!!!

haleja kaikille enskoille ja kiitos Diolle listaemoksi ryhtymisestä:=)

-mooli

Tervetuloa mukaan Helmi! Olen itsekin vasta-alkaja täällä, me kuumeillaan vasta ekaa luomukiertoa.. Meillä yritys on ollut nyt joka päivä meiningillä (Johtuu omasta yrittämishalusta, ja ei tuo mieskään niin kauheasti hanttiin laita :) Kp vasta 9. Kovasti silti jo jännittää, toive haikaran vierailusta on niin suuri!

Pahoittelut tädin yllättämille myös multa.. Nyt vaan uutta yritystä ja plussaa +++++++ kaikille!

Taidan tästä pikkuhiljaa lähteä työmaalle, iltavuoro edessä.

Ull-maj, toki olet plussasi ansainnut! Eihän se valitettavasti mene niin että kaikki vaan sievästi järjestyksessä plussaisivat. Kai se on vaan hyväksyttävä, että toisilla - kuten itselläni - menee tähän hommaan kauemmin aikaa ja toisilla tärppää heti. Meilläkin on jo nyt yli puoli vuotta yritystä takana. Toki monilla muilla vielä enemmän.

Nyt meneillään kp 22/30-53 ja ilmeisesti pitkä kierto tulossa, sillä en ole bongannut ovista vielä. Tosin en ole testannut ihan joka päivä, joten on se voinut livahtaa ohikin. Jatkan testailua kuitenkin vielä tämän viikon, ja tietysti koitan saada miehen pupuiluhommiin mahdollisimman usein!

Kylläpäs Ull-maj olet malttamaton, kun noin meitä muita patistelet o-puolelle. Toivottavasti täti kuulee ja päästää meidätkin! Ja ihan turhaan mietit, että plussa jollekin kuuluisi enemmän kuin muille. Kyllä se meille kaikille kuuluu ihan yhtä lailla, kullekin aikanaan, nyt vaan sattui olemaan teidän vuoro.

Hienoa Dio, että ryhdyit hoitamaan päivityksiä. Pidämme sinut varmasti ajan tasalla. Ja jännä tausta Diotima nimellä, en ole ennen kuullutkaan. Mutta enpä noista muinaisista ajoista ja tarinoista muutenkaan mitään tiedä. Mutta siis hieno nicki.

Ja nickeistä puheen ollen: oli kiva kuulla muittenkin taustoja. Ihanaa, että joku muukin on tällainen töllö-pöllö, et sieltä nimeä nappaa. Ja kyllä ne Brooken hiukset on edelleen aika kivat ;), vaikka sen sarjan seuraaminen onkin viime aikoina jäänyt.

Tervetuloa Helmi! Samaa vuosikertaa ollaan - aika hyvää sellaista, vai mitä ;)

Mites ne muitten nickien taustat? Ketokaas nyt uteliaalle!

Naksu: jännitystä pitää nuo sinun lämmöt. bdbdbdbdbd Mitä muuten opiskelet, kun olit kouluun lähdössä?

Mooli ja Sippuliini: ei vielä kirvestä kaivoon, onhan noita plussaksi muutuneitakin. Ja jos se ärsyttävistä ärsyttävin saapuu, niin tehköön sen pian, että pääsette taas jatkamaan.

Ja niin Diotima ja Sippuliini: aika samoissa minäkin teidän kanssanne, nyt kp 23, mutta ovis tosiaan vasta perjantaina. Vielä on aikaa jännitykseen...

Jessica: itekin olen miettinyt, millä sitä sais ittensä vähän pirteemmäks ja jaksavammaks. Ei jotenkin jaksais mennä töihin. Just oon pohtinut, et oon ollut 6½ vuotta töissä opiskelujen jälkeen ja edessä ois sellaset rapeet 30 vuotta, että miten keksis jotain uutta. Ei, sillä ettenkö edelleen ois ihan lempparialallani, mutta jotain piristystä tosiaan pitäis keksiä. No, ehkä tuo lähestyvä kevät vähän helpottaa...

plussaterkkuja kaikille toivottelee, Amy

Olen käynyt lukemassa juttuja, mutta en ole jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Elämä on jatkunut tädin tulon jälkeen... Se oli se eka tätipäivä pahin. Nyt odotellaan ovista tai tilasin tuolta kotitestit sivuilta ovistestejä ja mittaan kainalosta lämmöt joka aamu. Ja siihen tarvitsen nyt apua. Eli mitä lämmöille tapahtuu oviksen aikaan???? Missä vaiheessa se pupuiluhetki tuottaa jotain tulosta parhaiten???? Help me!!

Voi QueenB, mä nauroin myös kunnolla tolle sun kalaitkuille... Anteeksi vaan, mutta oli kyllä mielettömän hauska juttu. voin hyvin kuvitella kun mies ei ole saanut pidettyä pokkaa!! =)

Tervetuloa Helmi ja kaikki muutkin uudet enskat joita en ole toivottanut tervetulleeksi!!!!

ONNEA Mantelille plussasta! *Voi kumpa minäkin*

Kävin eilen ostaa Multi tabs special 2+ tabuja ja aloitan nyt sellaisen " kuurin" . Toivottavasti auttaa edes jotenkin!

G: Mun nicki tulee ihan vaan siitä että toivon saavani masuun asukin tämän vuoden aikana!!!!! Meinas loppua mielikuvitus kun kaikki mitä ehdotin oli jo käytössä, niin kuin monella muullakin kävi =)

Voi asioita oli vaikka mitä, mutta loput jo unohtui ja nyt alkaa olla kiire, kun mies pitää lähteä hakemaan töistä!!!

Kp 5

+++++

mistä nimimerkit tulee. Osallistun siihen nyt näin myöhästyneesti. Mun nimi tulee siitä että ihailin aina Kauniiden ja rohkeiden Brooken tosi pitkiä hiuksia. Päätin kasvatta aitse samanlaiset, ja kasvatinkin...ja sitten kun olin saanut ne kasvatettua niin Brooke leikkasi omansa! Minä en kyllä silti leikannut, vaan ovat edelleen pitkät.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat