Vierailija

Mulle tulee aivan karsee morkkis vaikkei ihmeellisempää ois tapahtunutkaan.

Olin viikonloppuna risteilyllä ja hirvee olo... henkinen krapula:( Saattaa kestää jopa vuoden ennen ku asia helpottaa... Ei ois pitäny lähteä,,,

Mistä tälläinen vois johtua? Huono itsetunto? Se mulla kyllä on, luulen että kaikki pitävät mua idioottina... no, ehkä olenkin humalassa,ehkä en, niin ei silti pitäs olla tällästä...

Kommentit (10)

Totta, tää on ihan kamala tunne:( mieki mietin mitä kaikkea olen kellekin puhunut ja mitä mahdollisesti tyrinyt...

Miksi näitä siis mietin, kun heistäkään laivareissulla en ketään tuntenut eikä heitä varmaan joudu näkemään enää ikinä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja joo, mulla itsellä on kyllä mielenterveysongelmia, joten kait se sekin vaikuttaa....

Ap, joka lähtee vasta 2v päästä uudelleen, jos sillonkaan... liian ahistavia nää jälkitilat..

Kiva olisi välillä käydä tanssimassa ja istumassa iltaa, mutta morkkis on aivan järkyttävä baari-illan jälkeen, mietin moneen kertaan että mitä olen kenellekkin puhunut, tehnyt yms. (ja siis en tee mitään väärää, mutta silti saan hirveitä paniikioireita kun mietin iltaa..)

Kedehdin äitejä, jotka kykenevät lähtemään baariin ilman huonoa omaatuntoa, ja niin etteivät seuraavana päivänä/päivinä morkkistele.

Googlatkaa vaikkapa krapulan oireet. Sieltä sitä tietoa löytyy.

Itseäni moraaliset kankkuset ovat helpottaneet kun on tietoa siitä ettei asialle voi mitään. Keho toimii näin. Kannattaako se? sitä en tiedä.

Syy miksi minä en käy baareissa: en voi sietää sitä melua (=" musiikkia" ), ihmistungoksia, epämukavia vaatteita, vessajonoja, enkä edes liiemmin tahdo juoda.

Jos ilta on ollut hauska, niin sitten ei ole yhtään morkkis, vaikka rahaa olisikin mennyt vähän enemmän. Tulipahan rahalle vastinetta ja lapsen hoitoon viemisellekin oli " järkevä" syy :)

Kaverit aina nauraa mun morkkiksille, jotka tulee aina, kun olen viihteellä, otin tai en! Mutta ne ei ole oikeasti hauskoja! :/

Mä luulen, että mun morkkikset johtuu siitä, että olen aika perfektionisti, mitä tulee omaan käytökseen. Jos sanon jotain tyhmää, saatan vatvoa sitä mielessäni vaikka kuinka kauan. Ihmettelen (ja kadehdin) niitä, jotka voi laukoa idioottimaisuuksia päivät päästään ja silti elää ihan normaalia elämää! :)

Vaikka ei joisi edes humalaan asti, seuraava päivä on ihan järkyttävä eikä kovin nopeasti rupea helpottamaan. Taitaa seuraava kerta tulla vasta kesällä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat