Vierailija

Huomenna tulisi viikkoja 6, ja nyt 5. päivää (plus ihan alussa jkv) on tullut kirkasta verta. Olen ihan orientoitunut keskenmenoon, iltapäivästä on lääkärin aika - mutta voiko sittenkin, silti vielä olla normaalia? Verenvuoto ei ole ollenkaan runsasta eikä mitään kipuja, jos km olisi meneillään, eikö verta tulisi jossain vaiheessa enemmän? Eikö alkuraskaudessa voi tulla jonkin verran vertakin, ilman että se olisi km? No, tähän olen päätynyt kuitenkin, että luultavasti kesken on mennyt, mietin vaan uskaltaako kuitenkin edes vähän toivoa...? Kiitti vastanneille!

Kommentit (13)

tulipa tosi hyvä mieli tuosta vastauksesta, kiitos :) !

Vaikka tietysti edelleen kaikki vaihtoehdot ovat auki, mutta että vielä uskaltaisi vähän toivoa... :))

minulla tuli veren vuotoa noin vklla8, ja neuvola otti pissa näytteen ja oli kuulemma kesken mennyt. lähettivät silti tutkimuksiin sairaalaan. onneksi sillä odotin kaksosia ja toisesta tuli enkeli vauva. toista odotin normaalisti loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eka viikolla 5 tuhrua (kirkasta verta vessapaperiin pyyhittäessä), sitten vkolla 7 sama juttu, sitten taas rv9-12 ruskeaa tuhrua. Jollain viikolla tossa välissä oli muuten yksi paha yö, jolloin jouduin käyttämään tamponia ja olin varma, että kesken menee, kun verta vaan tuli. No, puhelimessa mulle sanottiin joka kerta, että keskenmeno se on. Silti kerta toisensa jälkeen ultrassa köllötteli elävä sikiö. Ja nyt se on tuolla päikkäreillä.

Sanonpa vielä, että mulla on parissa raskaudessa tullut veren mukana pieniä hyytymiäkin (siis pieniä) mutta nekin siis normaalia. Alkuraskauden verinen vuoto johtuu emättimen limakalvoista. Se ei siis tule sieltä kohdusta ollenkaan.

2

viimeisimmässä raskaudessa alkuajan vuotoja. Säikähdin koska kolmessa aiemmassa niitä ei ollut, mutta terve täysiaikainen lapsi tuli. Muut lapset ovatkin syntyneet hieman enneaikaisina.

mulle nimittäin professori, joka tutki mua kun menin ekassa raskaudessa hätääntyneenä polille, sanoi, että kun vuodat, on kaikki varmasti hyvin! Olin ihan ymmälläni eikä sitä muut lääkärit oo koskaan allekirjottaneet, mutta tuo lääkäri meinasi tosissaan, että s eon hyvämerkki jos vuotaa alkuraskaudessa...???!! Likeö totta vai ei, mutta mulla menneeet kaikki raskaudet paremmin kuin hyvin...;D

2

Mulla on takana neljä raskautta ja JOKAISESSA verenvuotoa viikoilla 6, 7, 8, tai 9. Joissakin on vuotanut kaksi kertaa noin viikon kerrallaan.

Lääkärin mukaan pieni vuoto, kirkkaanpunainenkin, on yleistä (olikohan 3/4 odottajista??). Ja mulla ei ollut niin pientäkään, välillä oikeen lorahteli melkein viikon ajan.

elä huolehi!!! se on TOSI yleistä.

oli todella runsasta verenvuotoa, menin sairaalaan, jossa oltiin heti jo laittamassa tippaa käteen. Ultrassa kuitenkin selvisi että kaikki on hyvin. Verenvuoto oli kuulemma peräisin istukan reunasta. Pääsin kotiin, verenvuoto jatkui koko illan ja supisteli. Pelkäsin pahinta, mutta onneksi ei tullut keskenmenoa. Seuraavalla viikolla ultrassa sanottiin että se oli alkava keskenmeno.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat