Seuraa 

Huomenta kaikille! Taas uusi viikko alkoi, itsellä aika jännä sellainen.. Eilen alkoi tosi kovat menkkakivut ja koko aamun olen odotellut että koska lorahtaa.. Tänäänhän lupasin testata jos menkkoja ei kuulu.. Kp 27. Ei mulla luomusti ole koskaan ollut näin pitkää tai sanotaanko normaalia kiertoa! Oireita ei kyllä edelleen ole. On tämä jännää!!

Esikoinen on nuhassa ja yö meni tosi levottomasti. Raukka pieni kärsii kun ei osaa niistää niin noukka on ihan tukossa! Tyyny pään alla auttoi kuitenkin heti kun neiti ois vaan pysynyt sen päällä.. Äsken oltiin vessassa ja eiköhän neiti kaatunut ja lyönyt alahuulensa niin että veri lensi. Vahinkoja sattuu nyt päivittäin kun tyttö oppi kävelemään pari viikkoa sitten.

Tänään ajattelin käydä vähän ikkunaostoksilla ja ehkä mummolassa tytön kanssa ja vien myös yhden työhakemuksen. Mies jätti ykkösauton meille kun se ei ehtinyt vaihtaa turvaistuinta kakkosautoon. Viime viikon olin autoton kun kakkosauto oli hajalla ja nyt en suostunut siihen! Pari päivää menee mutta viikko on aika pitkä aika ilman menopeliä, maalla kun asutaan!

Kaikki lokamasut innolla liikkeeseen ja uuteen viikkoon suupielet ylöspäin! Yhdessä mennään eteenpäin kohti toiveiden lokakuuta. Nyt keittämään tytölle puuroa!

Sivut

Kommentit (43)

Taas uusi viikko edessä. Tällä viikolla pitäisi minullekin se täti kylään tulla, jos on tullakseen. Nyt on menossa kp 23/27-28, ja tämä on ihan hirveää itsensä tutkiskelua taas.

Nyt on ollut pari päivää rinnat arat, ja eilen illalla alaselkää vihloi ikävästi. Myös alavatsalla on ollut aikamoista juilimista. Olen palellut iltaisin ihan kauheasti,tai sitten olen tosi kuumissani.Tänä aamuna hampaita pestessäni ikenet vuosi verta..Ok, tiedän kyllä että nämä oireet eivät välttämättä tarkoita mitään, paitsi korkeintaan lähestyviä menkkoja. Ja vaikka tarkoittaisikin, ei sekään vielä ole lupaus mistään tulevasta. Olen monesti tuntenut näitä oireita, ja ehtinyt jo testailla jonkilaisia haamujakin, mikä onkin muuttunut menkoiksi. 2 lasta minulla jo on, mutta viimeiset 5 vuotta onkin ollut tällaistä epämääräistä TJOT-meininkiä aika heikoin tuloksin, muutama " väärä" haamu ja 1 keskenmeno. Joten siitä syystä en uskalla näistäkään oireista niin iloita.

Huh, tulipa omaa napaa, anteeksi..mutta niinkuin huomaatte nämä jutut pyörii aika vahvasti mielessä.

Nyt vaan toivotaan että tästä tulee meille kaikille ihana viikko, joko plussien merkeissä tai muuten:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällähä oli ollu jo nazulla jännät paikat!!! =) Tuntuu ihan hassulta et joku voi jo testailla, kun itellä menossa vasta kp 12/33-34...*tylsääää*

Tohon pupuilu-tahtiin, meillä menee joskus jopa pari viikkoa ilman minkäänlaista peti-elämää, mä opiskelen ja käyn työssä ja miehellä raskas 5-vuorotyö-----> millään ei aina jakseta eikä EHDITÄ pupuilee. Nyt kun ollaan pari kk yritetty, ollaan YRITETTY säilyttää " luonnollinen" tahti, ettei menis pakkopullaks. Mut kun plussaa ei vielä ole kuulunut, niin oon ajatellut että pakko varmaan siirtyä suosiolla siihen jtp:hen. Joka päivä en PYSTY millään, ei kykene!!!! en usko että mieskään jaksais.

Mutta nyt pitemmittä puheitta poistun.

Plussaonnea kaikille!!~~~~

Nazulle: Minulle gyne sanoi ensimmäistä yrittäessämme, että 2-3 krt/viikossa riittää hyvin raskaaksi tulemiseen. Silloin kuin esikoisemme sai alkunsa, pupuilimme kolmesti viikossa -aina pari päivää välissä.

Luomumeiningissä ei oikein aina jaksa tuijottaa noihin laskennallisiin 14. päiviin. Ja hyvä niin, koska oma ovikseni taitaakin olla huomattavasti aikaisemmin!

Muistan muuten lukeneeni, oiskohan ollut Hesarin Tiede-sivuilta, että mies ikään kuin haistaa ovuloivan naisen. Tutkimuksessa oli kysytty joukolta miehiä, kuka esitellyistä naisista oli viehättävin. " Voittajaksi" tuli juuri se nainen, jonka munasolu oli irtoamassa eli joka oli otollisin suvunjatkamisen kannalta.

Elikäs tällä logiikalla ei tosiaankaan kannata pakottaa miestä petipuuhiin vaan antaa hänen haistaa sinun otollisin aikasi! *nuuskuttaa*

Harmin paikka, NAZU:( Jospa kuitenkin olisi vähän toivoa jäljellä, kun ei kerran tätiä vielä näy...

Tervetuloa uudet kuumeilijat! ONNIAULIKSEN kysymykseen en osaa vastata, sillä mä en ole myöskään koskaan tikuttanut ovista, olen vain luottanut siihen, että se tapahtuu kp 14/28. On muka tuntunut siltä:/ Esikoista meillä " tehtiin" puolisen vuotta ja taatusti pupuiltiin ihan oikeinakin aikoina, joten voi olla, että ovuloin sittenkin ihan muuna kp:nä, tiedä häntä. Tai sitten muuten ei vaan natsannut aiemmin. Olin jo päättänyt, että tässä kierrossa kokeilen tikuttamista, mutta jostain syystä olen taas tullut toisiin ajatuksiin:-o Ehkä pelkään, että jos saan tarkan ovisajan tietooni, niin pupuilu muuttuu entistä stressaavammaksi (siis ajoituksen suhteen, muuten se kyllä on ihanan rentouttavaa edelleen;) ja jos ajoitus osuu nappiin, olen ihan varma että raskaana ollaan ja pudotus todellisuuteen voi olla kova. En mä tiedä, sekavaa...

Oma {.} Kp 6/28 ja kk-vuoto alkaa olla lopuillaan. Eli kohta pitäis alkaa taas tosissaan touhuilemaan! Miehen kanssa ollut viime aikoina vähän kireätä, töihinpaluuni on ollut aika stressaava vaihe meidän perheen elämässä ja olen koko ajan tosi väsynyt ja pahantuulinen:( Eli spontaani Hei rakas, hypätäänkö sänkyyn-seksi on aikalailla poissuljettu vaihtoehto. Kai sitä vaan pitää olla kylmä ja laskelmoiva ja kokeilla josko täsmäseksi tässä kierrossa tärppäisi.

NAZUN ajatukset suhteesta esikoiseen olivat lähellä omiani. Välillä minäkin ajattelen, että miksi hemmetissä en voi vain olla ja nauttia ihanasta esikoistytöstämme ja hellittää vähän tämän uuden vauvan odotuksen odotuksen suhteen. Nauttia nyt tästä elämäntilanteesta, joka on kuitenkin aivan ihana tämäkin (tuota työhönpaluustressiä lukuunottamatta). Ajoittain poden jopa huonoa omaatuntoa, kun katson lastani ja ajattelen, että en muka ole tyytyväinen kun minulla on VAIN hänet. Tottahan minä rakastan lastani enemmän kuin mitään ikinä, mutta samalla kuitenkin toivon saavani mahdollisimman pian toisen samanmoisen. Tää on niin tätä taas...

-Lillis-

jep jep... alaselällä kipuilen menkat ja ovikset, niin ja synnytyksessä supparitkin oli selänpuolella =) Siksi olikin, niin ihmeellistä kun viimekierrossa vihlaisi oik.puolista munasarjaa oviksen jälkeen. Ja nyt on alamasu välillä kipeä(yöllä oli vähän kosketusarka). Itselläni viimekierrossa oviksen aikaan kipuili monta päivää oviksen aikaan. Jos sulla on vaikka sitten niitä kuuluisia kasvukipuja nyt ;) eli pistäs se vieras pellolle ja ei ku hommiin ;)

Illalla ukkokullan kanssa pupuiltiin ja heräsin yöllä kun mahaa poltti ihan hirvittävästi. istuin sitten yöllä vessassa ja kirosin. Näinköhän menee tämn kierron otollinen aika sairastamiseen... No jospa tuo ei tarttuisi ukkokultaan.

Visakoivu; kyllä meilläkin on vähän havaittavissa samaa ajatusta, eli että pupuilut on aika pitkälti kyllästetty vauva-ajatuksin. Toki kyllä touhuamme silloin kun siltä tuntuu, mutta ihan aina ei ehkä huvittaisi vaikka tietää nuo tärppipäivät.... Silloin touhuillaan välillä kyllä ihan vaan sen vauvan vuoksi...

Mitäs Nazun aamutesti näytti????

kun en vielä loppuviikon pinoa löytänyt/aloittanut.

Missäs kaikki lokakuiset luuraa?

vilttitossu: jees kiva saada kuumeilukaveri kun noin samoissa mennään! Nyt toinen kierto siis ja tosissaan yritetään, sillä sit tulee luultavasti parin kk:n tauko. Mulla ja sit taas miehellä on työreissuja ym. just harmittavasti oviksen aikoihin -luultavasti. Joten jos vaikka nyt ottais sen joka toien päivä-taktiikan ja toivotaan että tulosta tulisi.

Villis, ja edelleen täti kylässä....

[color=blue]äitsykkä-76[/color] ja [color=blue]nazu[/color]: teille paljon tsemppiä ja plussatuulia =) nazulla on vähän saman kuuloisia oireita ku ystävälläni, joka plussasi eilen :) [color=blue]olivia-s[/color]: hyvä että täti on melkein häädetty ;) Aletaan nyt joukolla häätämään täti täältä lopullisesti pois...

Tilasimpa sitten yöllä raskaustestejä :P Oli niin tylsä yö, että netissä sai roikkua aika paljon. No sit eksyin taas " niille" sivuille ja oli ihan pakko tilata ;) No jos en tässä kuussa saa niitä käytettyä, niin säilyyhän ne kuitenkin pidempään... seli,seli seli(testaan ne ajoissa kuitenkin)

nyt on pakko mennä sauhuttelemaan (*nolona* tiedän että piti lopettaa 1.1)

-anzq-

Täällä menossa nyt kp 10/28 ja mulla ollut heti menkkojen jälkeen alaselkä ihan sairaan kipeä oli pari päivää ja nyt ei mitään.Rinnat myöskin kipeytyneet nyt,siis voiko olla niin että heti kun menkat loppu niin mulla olis muka ollut ovis vai mikä kummajainen siellä taas kolottelee.Niin ja menkkojen aikana voin todella pahoin pari päivää ja väsyttää aivan tolkuttomasti.No kyllä on kummimpia kiertoja taas mitä mulla on koskaan ollut.No eilen aloitettiin harjoittelut katsotaan kuis nyt käy,joka kolmas päivä taktiikalla.Mutta onkos toisilla noin kummallista alkukiertoa ollut?Niin ja piinailijoille paljon peukkuja ja plussa säteitä,toivottavasti meillä kaikilla nyt tärppäis.

Jouduinpa sitten heti kättelyssä englannin tunnille :/ !! Apuva, viime kerrasta on kuitenkin jo liki 10 vuotta! Onneksi kuitenkin oli muitakin, joilla oli kieli hiukan solmussa ;)... Onpa kiva olla taas vanhin porukasta, sitä alkaa tuntea itsensä jo ihan ikälopuksi :/!

Meni viime yö sitten aivan " horkassa" ... Rupesin miettimään tätä vauvakuumetta ja tuota lintuinfluenssaa... Olin loppujenlopuksi aivan varma, että en haluakaan enempää lapsia, joista joudun olemaan totaalisen huolissani tuon viruksen takia. Saatika että itselle ja miehelle kävisi huonosti ja jäisivät yksin... :' ( Ahdistaa kyllä se Turkin tilanne ja tieto, että ilmeisesti pandemia ei ole vältettävissä! Onko teistä kukaan yhtä hysteerinen tämän asian suhteen? En oikein tiedä millä pääsisin eroon näistä kamalista murheista...

Että täällä nyt vielä palstailen, koska kuitenkin sen kolmannen haluaisin ja ensi syksynä, mutta alkoi mietityttää... Millä raskaana olevia edes sitten hoidettaisiin...

No, mutta nyt lakkaan tästä asiasta " lietsomasta" , täytyy lähteä pojan kanssa parturiin.

-himputin (synkät mietteet)-

itsellä on ollu viimeaikoina eripituiset kierrot, joten en pysty katselemaan noita laskureita tarkasti. välillä ollut kp28 ja viimeisin oli 33. Siksi aloitin tikuttelu, josta ei oikeestaan ole ollut hyötyä, kun tuntuu, että tuhlailen ne väärinä päivinä.

Poika harjoitteli tänään hiihtämistä pihassa... voi että sitä kiukutti :D sukset meni aluksi ristiin ja pyllyllä oli kokoajan... no sitten onneksi alkoi menemään paremmin. Poika on luonteeltaan sellainen, että kaikki pitäisi osata heti.Harmittaa, kun en aikaisemmin ole suksia ostanut...nyt oli vähän pakko, kun eskarissa on hiihtokoulu. No huomenna lupasin taas opettaa ja sitten lähdetään vielä luistelemaan(se sentäs jo onnistuu 3vuoden kokemuksella)...saapahan äitikin ulkoilua :) Pitäisi varmaan itselleenkin uudet luistimet hommata...

nyt sohvalle köllöttelemään

-anzq-

Hui kun jännittää... Olisi se ihana saada lokamasujen eka plussa! Siitä sitten kaikki nousuun!

Mulla limaisempi kausi. Laskurin mukaan ovis olisi ollut 7. päivä, mutta tiedä häntä. Nyt ei pysty ei kykene enempään, muksut kutsuu.

kp13/22

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat