Vierailija

Kommentit (17)

tulla töihin ja lähes aina on löytynyt töitä haluamilleni päiville. Lapset hoidan kotona ja " keikkapäivinä" mies tai äitini hoitaa. Laskeskelin, että melkein saman palkan saan näin kuin kokopäiväisenä ltona, kun nyt saan kotihoidontuen ja kokopäiväisenä pitäisi maksaa kahden lapsen pk-maksut. Seuren kautta saa muistaakseni myös opettajan sijaisuuksia. Oletko opettaja koulutukseltasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä siis lapsi oli pph:lla kun oltiin töissä. Nyt kun minä olen ä-lomalla 5 vuotias käy kaksi kertaa viikossa 4-5 vuotiaiden kerhossa että olisi oman ikäistä seuraa, kaikki tuttujen lapset vuoden pari vanhempia ja ovat eskarissa ja koulussa...

Mutta se on ihan hyvä aika 2 kertaa viikossa ja 3 tuntia kestää kerho. Mutta jos sitä omaa aikaa haluaisi niin eipä tuossa ajassa mitään itelle jää kun on kuitenkin toinen ja herää just kun vanhempi lähtee =)

Mutta joskus harvoin viikonloppuna sitä ehkä sitten itelle jää vähän aikaa...

Etelä-Suomessa asun. Sijaisuudet ovat hyvin keikkaluontoisia. Välillä tarjotaan kuukauden keikkoja, välillä tekee yksittäisiä päiviä/viikkoja. Olemme katsoneet tämän parhaaksi vaihtoehdoksi. Saan tehdä alani töitä ja täten harjoittaa ammattitaitoani, sekä samalla viimeistellä graduni. Virkaahan en pysty saamaan, ennen kuin olen valmistunut.

Töitä on riittänyt mukavasti. Ihan täysiä viikkoja en tee, mutta niin paljon kuitenkin, että taloudellisesti kannattaa. Toki välillä on hiljaisempia aikoja, mutta sitten niitä kompensoivat pidemmät sijaisuudet.

Teen keikkaa laajalla alueella (en vain yhden-kahden kunnan sisällä).

Kyllähän tämä välillä harmittaa, mutta ehkä se elämä paranee sitten kun saan paperit ulos ja saan viran. Seuraavan kohdalla voinen jäädä pidemmäksi aikaa kotiin ja mahdollistaa jollekin vastaavassa tilanteessa olevalle sijaispaikan.. :D

Ei sinulle mieleen tullut että isä voisi hoitaa illan ja yön, vie lapset taas aamulla hoitoon kun äiti tulee kotiin töistä.Äiti saa nukkua ja hakee sitten lapset kotiin..

Tosin vein vasta tunti sitten sinne. Meillä niin että lapsilla alkoi kuun alusta hoito,minä se en vain saanut töitä..Nyt on tärpännyt,mutta alkaa vasta helmikuun alusta,joten siihen asti mulla aikaa vähän itsellenikin:)

Tosin vaikka maksan täydestä hoidosta en pidä lapsia koko päivää hoidossa vaikka aika on 7-16. Pahaltahan tämä välillä tuntuu(nyt viikko takana tätä),mutta toisaalta olen tsempannut itseni ajattelemaan että takana on tosi rankat vuodet jolloin mulla ei ole ollut itselleni yhtään aikaa,niin nyt voin muutaman viikon vain nautiskella ja ottaa rennosti.

syy tähän on se että olen nuori äiti jonka kavereilla tai tutuilla ei ole lapsia ja lapsilla ei ole ketään kavereita kotona

tarvitsevat oman ikäistä seuraa

neuvolan ja sossun tädit suosittelivat että lapset ovat pk:ssa

itse toimin opettajasijaisena, ja jos haluan ottaa mahdollisia sijaisuuksia vastaan, on pakko pitää tenava hoidossa. Kodinhoidontuella emme tällä hetkellä tule toimeen, joten tämä oli pakkotilanne.

Ihanahan lasta olisi kotona hoitaa, kun monena päivänä kotona olen kuitenkin, mutta jos työkutsu tulee, ei ole paikka mihin lapsen veisi..

Pätkätyöläisen kurjuutta..

neuvolan tädit suosittelivat koska lapsilla ei ole kavereita ja ovat olleet kotona hoidossa jo 4v, silloin tällöin hoidossa kun töitä on

kyllä lasten pitääkin mennä pk:hon jos ikää on jo lähemmäs viisi

itse varmaan pitäisit lapsiasi kotona kouluikään saakka, minä en

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat