Seuraa 

eli olin ultrassa ja ultraaja ei sanonut sukupuolta mutta olin näkeväni että se olisi ollut tyttö. Eli jalkovälissä näkyi kaksi valkoista "palloa" taikka soikioita ;)

ja onko näin että se olisi enemmänkin tytön merkki kuin pojan? ei siis näkynyt kolmea uloketta taikka yhtä pidempää sellaista..

Onko jollain tietoa asiasta, kiitos! ?:|

Kommentit (7)

Odotan nyt neljättä ja aiemmin en ole kysynyt ultrassa sukupuolta mutta nyt mielenkiinnosta kysyin ja ilmoitti että "niin tasaiselta näyttää että olisi tyttö tulossa".

Kerroin myös tyttö ja poika tuntemuksista jotka minulla on ollut edellisissä odotuksissa ja ne kun ovat menneet nappiin sanoi että "kyllä tuntemuksetkin hyvin paikkansa pitävät". Marraskuussa sitten nähdään pitääkö tuntemus vai ultra paikkansa :) Omakohtaista kokemusta ei siis vielä ole.

Moschino rv 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meille kätilö sanoi että sata varmasti on tyttö, jalkovälissä näkyi kuin siellä olisi ollut riisiryynejä. Vieressä seissyt opiskelijakin tunnisti tytöksi ennenkuin kötilö mitään oli edes ehtinyt sanoa. Tämä ultrauksen tehnyt kätilö sanoi 8 vuotta tehneensä näitä ultrauksia ja vain yhden kerran on mennyt väärin.

Kaikki kätilöt eivät kerro sukupuolta vaikka sen näkisivätkin, syystä että Helsingissä on kätilöitä haastettu oikeuteen kun onkin annettu väärää tietoa.

omasta mielestäni, kun mulle sitä kuvaa näytti,niin nuo mitkä kuulema häpyhuulet, niin näyttivät juuri tuollaisilta valkoisilta palloilta,viiva niiden välissä=) ja suoraan edestä kun katsoi,niin näytti vaan siloiselta ihonpinnalta,mistä lähti jalat. Ei siis mitään ulokkeita.

Lääkäri sitten vielä varmisteli sukupuolta virtsaputken ja nivusten virtausten tarkastelulla, luuston(häpyluu) ym.rakenteiden perusteella.Mulla ultra, jossa sukupuoli selvisi oli rv 36 ja 39.

Onko muuten sukupuoliarvio varmempi 2d vai 4d ultrassa? Kun 4d ultrassahan ei näe kun ulkoiset rakenteet,eikä sisäisiä ollenkaan,kuten 2d. Mutta meneekö tuo 2d silti herkemmin pieleen,kun näkyvyys erilainen?

Joo siis sivusta katsottuna mulla näkyi siis aivan kuin juuri kaksi pallia, sellaiset kaksi palleroa vierekkäin,ehkä hieman soikeat mötit=) Ja olivat siis juu häpyhuulet. Lääkäri siis sen varmisti ja selitti kuvasta mikä on mitäkin. Itse en siis tuota päätelmää omin päin tehnyt,kun tosiaan niin mitään siitä kuvasta ymmärtänyt. Selväksi tytöksi sanoi lääkäri heti.Häpyhuulet, eli ne pallerot, voivat kuulema olla aika isotkin,koska häpyhuulet voivat olla kovinkin turvoksissa sikiöllä.

Mun käsityksen mukaan tuossa 4d ultrassahan juuri selvemmin näkyy kaikki siis niin ulkoa kuin sisältä. Se on tosi tarkka, me kun aikanaan käytiin siinä niin lääkäri koitti ensin sillä 2d tekniikalla jotain katsoa ja totesi saman tien että ei tuolla näe yhtään mitään että parempi ku kattoo heti 4d tekniikalla. En tiedä että onko eri lääkäreillä eri käytännöt ja jotkut osaa käyttää laitteita paremmin kuin toiset mutta näin meillä. Kyllähän meilläkin jotain katsottiin 2 ja 3d tekniikalla mutta suurimmaksi osaksi 4d.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat