Vierailija

Moni, itseni mukaan lukien, on taas jälleen kerran tehnyt Uuden Vuoden kunniaksi lupauksen tiputtaa painoaan. Niinpä uskon, että meitä on täällä useita, jotka ovat olleet jo viime viikon elämäntaparemontissa. Kuinka paljon painoa putosi menneellä viikolla ja mikä tavoite?

Itselläni tavoitteena on pudottaan 6kg kesään mennessä. Kaksi kiloa/kk + liikunnalla kiinteyttäminen.

Ensimmäinen viikon elämäntapa pudotti painoa 0.4 kg. Takana lisäksi jokapäiväinen liikunta korkeahkolla sykkeellä. Ruokapolitiikkana toimii ohje, jonka mukaan reilusti kasviksia, kunnon aamupala ja ruoka joka päivä ja ruokailujen väli lyhyt.

*Vielä intoa puhkuen*

Kommentit (11)

Itse olen myös ajatellut lähinnä liikunnan avulla tulleella kalorivajeella pudottaa painoani (+ jättämällä ylimääräiset herkut vähiin). Siksikpä kysynkin, mikä sinulla on ollut keskimääräinen viikkopudotus tuolla -500kcal/vrk vajeella?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kalorivajeen (-500kcal) olen tehnyt puhtaasti liikunnalla, ja näyttäähän tämä toimivan, hitaasti mutta varmasti. Nyt pitääkin lähteä käymään tunnin aamulenkillä, ja illalla sitten aerobicciin.. :)

ihan noin yksinkertaista, kun annat olettaa. Tottahan toki pystyn laskemaan, että tuolla vajeella PITÄISI painon laskea puoli kiloa viikossa. Mutta näin ei kuitenkaan välttämättä ole. Esim. liikunta (kuntosaliharjoittelu), nesteet, elimistön säästöliekki jne. voivat vaikuttaa siihen, miten paino putoaa.

ap, joka on kyllästynyt siihen, että aina on joku, joka haluaa viisastella

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat