Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Miten ensimmäinen viikko meni?

Sivut

Kommentit (27)

päätin laskea kaloreita ja syödä max.1200 jossain mättää minä himo syöjä olen saanut syötyä vain noin 800-1000kcal kaikki olen merkannut ylös. Paino viime maanantaina 89,9 tänään 87,5 joten viikon saldo -2,4kg no kuukautiset alko ja saas nähdä miten ensviikolla näyttää mittari. tsemppiä siskoille

Hei!

Mun lähtöpainohan on se " komiat" 104 kg. Ensimmäisen viikon pudotus oli todella huimat 0,2 kg. =o( Asiasta syytän ehdottomasti eniten kuukautisia. Ehkäpä ens viikolla pudotus on isompi, toivotaan niin. Tsemppiä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paino nyt siis 85,7 kg ja pituutta se 165 cm. Hyvin on mennyt viikko, herkutellutkin olen mutta kohtuudella. Teidän tukea tulen tarvitsemaan parin kuukauden päästä viimeistään, silloin on yleensä omat paukut loppu... mutta positiivisella mielellä olen :D

Eka viikko takana ja olen tosi tyytyväinen itseeni!! Lähtö 112,8 kg viime ma ja nyt aamulla 109,5kg. Jes!! Vaikka tiedänkin osan olevan nesteitä, niin on tuossa ehtaa tavaraakin hitusen joukossa. Ja erityisen ylpeä oon siitä, että vaikka meillä oli vieraita loppiaisena yökylässä niin en sortunut, myöskään alkoholiin (aamullakin oli mukavampi olo 2:n viini lasillisen jälkeen =))

Joka päivä oon yrittänyt liikkua, osin hyötyliikuntaa, osin ihan tarkoituksellistakin liikuntaa. En usko että ensi viikolla yhtä roimia pudotuksia saan aikaiseksi, mutta kunhan jotain. Tästä on hyvä jatkaa !!!

Kävin eilen koneella ja huomasin tämän teidän pinon ja taidan olla viimeisiä siihen ilmottautuneita. Olen jo mukana sisunaisissa, mutta vähän on ollut motivaation puutetta. Jos se vaikka löytyisi täältä?

Laihiksen, elämäni ensimmäisen, olen aloittanut lokakuussa 2005. Tämän kolmen kuukauden aikana painoa on kyllä pudonnut. Lähtö oli 101kg ja tämänaamuinen paino on 89kg.

Koetetaan jatkaa tällä tiellä.

ps.kiitos noista herkkuvinkeistä. Karkkia en enää ole syönyt, mutta aina välillä tekee mieli jotain hyvää.. Pitää kokeilla..

Viime ma lähtöpaino 99,4 kg

Tänään 98,4

Painonpudotus tasan 1 kg

Viime keskiviikkona oli jo tuo kilon pudotus näkyvissä, mutta viikonlopun kyläilyt ei ainakaan lisännyt laihdutuslukua :(

Nyt taas uudella innolla toiseen viikkoon! Tsemppiä kaikille muillekin!

Minä ilmoittelen tuloksia vasta ensi viikolla, mutta ajattelin tässä samassa ketjussa kysäistä samaa kuin " pyykkivuori" , että millä ihmeellä sitä ei lankeaisi kyläpaikassa herkkuihin??

Meillä on meinaan tulossa viikonloppuna kummitytön synttärit ja siellä on tietenkin kakkua ja muita herkkuja tarjolla...

Tänään käytiin muksujen ja äidin kanssa hesessä syömässä... itse söin salaatin ja join tuoremehun...ei tehnyt edes mieli lasten ranskalaisia, se on mulle aika hyvä saavutus!

Veden juontia pitäis opetella oikein kunnolla...tuntuu vaan että varsinkin meillä se vesi maistuu ihan pa*kalle, pullovettä ostin jo vähän kaupasta, mutta tulee sekin pidemmällä aikavälillä kalliiksi!

Kaikille vaan oikein paljon onnea painonpudotukseen... ja eikun ensi maanantaihin....

-suffeli-

Moi

Lähtöpaino 98kg nyt 95.5kg. Painonpudotus -2.5kg ja mieli tosi hyvä.

Olisin kuullut mielelläni miten muut laihduttavat. Tässä meikäläisen resepti toistaiseksi.

1.Paljon vettä

2.karkit, pullat ym pois

3. Vähennän hiilareitten saantia eli leipää, pastaa vähemmän

4. Kuuden jälkeen vain kevyttä ruokailua viiliä,hedelmiä yms

Nyt vaan seuraan vieläkö ensi viikko yhtä hyvä vai onko jotain metsässä.

Tsemppiä täksi viikoksi

Paino putosi ensimmäisen viikon aikana 400g, ja nyt paino oli 93,9 kg. Yritän pikkuhiljaa päästä karkkien ja suklaan ahmisesta eroon. Tavoitteeni on, että paino alkaisi 13.2 kahdeksikolla.

Tsemppiä kaikille myös ensi viikkoon, kiva, kun näinkin moni tuli raportoimaan ensimmäisen viikon tulokset!

Paino laski viikossa -0,9 kg, vaikka viime to vaaka näytti jo -1,5 kg! Taitaa olla jotain hormonaalisia juttuja, kohta pitäisi kuukautisten alkaa. Ei parane hypätä vaa' assa monta kertaa viikossa, kyllä se kerran viikossa riittää mielestäni. Ruodussa olen pysynyt aika kivasti, muutamia pieniä lipsahduksia on tullut. Mulla tätä painonlaskua vaikeuttaa huomattavasti kortisonitablettilääkitys, joka on jatkunut jo monta vuotta eikä sitä voi lopettaa/pienentää (jottei perussairaus pahenisi). Pikkuhiljaa vaan etiäpäin, uskon saavani teiltä tuota motivaatiota kovasti!

ekaviikko takana ja ihan hyvin on mennyt -1kg paitsi viikonloppu meni ihan lörinäksi kun tuli sitten sorruttua herkkuihin=/.mutta tänään sitten tavallista pitempi lenkki.lenkillä oon yrittäny käydä ainakin 3xviikkoon.tänään ajattelin katsoa tuota meidän jääkaapin sisältöä et mitä semmosta siel on mikä ei kuulu sinne=)),saanpahan samalla senkin siivottua.miten te saatte makeanhimon tyydytettyä?musta kun tuntuu et kokoajan tekis mieli jotain makeeta.

-2kg viime maanantaista!

yksi sortuminen ja eilen oli herkuttelupäivä, mutta silti ihanaa kun putosi noinkin hyvin. Nesteitä taitavat olla, sillä olen ravannut torstaista lähtien vessassa vähän väliä.

Huojentavaa nähdä että vaaka jäikin alle 90 kg:n 89 näyttää jo paljon paremmalta! =)

Makeanhimoon olen vatkannut kananmunanvalkuiaisista kovan vaahdon, makeutan sokerilla tai makeutusaineella ja murskaan paljon jäisiä marjoja mukaan. Ihanaa, eikä vie yhtään pisteitä, paitsi sokeri jos käyttää sitä.

suklaan himoon suklaakiisseliä:

6dl maitoa (itse teen rasvattomasta)

0,5dl maizenaa tai ohrakasta

2 rkl sokeria tai makeutusainetta (kuumennusta kestävää)

2rkl sokeroimaton kaakaojauhetta

2tl vaniljasokeria

sekoita kattilassa kylmä maito ja muut ainekset(paitsi vanilja sokeri)

Kuumenna koko ajan pohjaa sekoittaen kunnes kiehuu, nosta pois liedeltä, jäähdytä hieman ja mausta vaniljasokerilla. Jaa annosmaljoihin tai tarjoilukulhoihin ja jäähdytä.

kevyttä ja hyvää!

pv:n pisteissä koko satsi jos tekee:

kevytmaitoon ja taval sokeriin 11pistettä

rasvattomaan maitoon ja taval soker. 8 pistettä

rasvattomaan maitoon ja makeutusaine 6 pistettä

Mukavaa viikkoa kaikille!

Aloitin kans urakan 2.1.06 jä lähtö paino oli 87,5kg, eipä ensimmäisellä viikolla kauheasti tiputusta tullut, paino 9.1.06 87,2kg parempi kuitenkin kuin ei mitään. Odotan huomiselta jo paljon suurempaa tiputusta. Nämä alkuviikot on mennyt uuteen syömisrytmiin totutellessa ja aloitin pv:et 2.1.06. Tavoitteeksi aluksi olen asettanut 80kg ja siitä sit alaspäin ja kokonaistavoite on tossa 65kg-60kg kietturoissa. Liikuntaa olen kans lisännyt hurjasti. Tsemppausta tarvitaan tässä suuressa urakassa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat