Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

heips kaikille!

Onko kellään samanlaista olotilaa ku mulla. olen rv 4+4 ja meinaan nukahtaa pystyyn. ei jaksa tehdä yhtään mitään. tekisi vaan mieli nukkua. Samoin on sellainen yleinen haluttomuus kaikkeen, vaikka nyt pitäisi olla onnensa kukkoroilla, mutta mikä vikana? onko muita ja mitä olette tehneet? varasin tänään lääkärille ajan jos se kirjottaisi muutaman päivän sairaslomaa.

Kommentit (3)

mulla oli ekaa odottaessa ihan samanlaista. menin nukkumaan kello kaheksalta illalla ja nukuin koko yön aamu kymmeneen ja en silti päässy ylös sängyst' . muistaakseni helpotti joskus puolessa välissä. en sit tiedä mistä johtuu mut ainakin voit kokeilla syödä vitamiinejä. kysy vaikka neuvolasta.

Tsemppiä ja onnea odotukseen!

my_selene ja Remppa rv 20+0

Mulla sitä kesti vain parisen viikkoa, mutta silloin tuntui että unta olisi riittänyt ihan määrättömästi; pitkistä yöunista riippumatta otin pariinkin kertaan päivässä tunnin päikkärit, enkä niiltäkään olisi herännyt millään ilveellä. Olin silloin kesälomalla, niin siihen oli mahdollisuus. Väsymys helpotti, kun palasin töihin ja piti nousta aikaisin, vaikka ensin pelkäsinkin, että miten voin ikinä selvitä töissä hereillä. Neuvolassa sanoivat ja sen sitten huomasi omastakin kokemuksesta, että nukkuminen ei siihen väsymykseen auta. Pääsin itse onneksi helpolla, mutta kokeilehan ulkoilun lisäämistä ja hedelmien ja vihannesten popsimista sen nukkumisen lisäksi :) Toivottavasti hellittää nopeasti!

-Aranja, rv 28+5-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mullakin oli samanlaista ekassa raskaudessa, nyt tokalla kertaa selvisin ilman. Mulla oli onneksi mahdollisuus olla silloin 5viikkoa lomalla koulusta (oli tarkoitus lukea yo-kirjoituksiin). Tosin senkin loman aloitin viikkoa aikaisemmin kun oli tarkoitus koska en pysynyt koulussa hereillä...

Nukuin tuosta viidestä viikosta 3 lähes putkeen, illalla ajoissa nukkumaan (mulle tosin klo 22 oli ajoissa, mutta usein en jaksanut hereillä 21 asti edes) siitä unta klo 11 asti, sitten 2-3 päiväunet joiden välillä söin vähän (tai sitten en kun oli pahoinvointia) ja katselin niitä koulukirjoja että pitäisi kai lukea...

Seuraavat 2 viikkoa meni jo vähän vähemmällä unella, muttei kyllä lukeakaan jaksanut. Kyllä se siinä rv 8 tienoilla taisi muistaakseni helpottaa.

Vaikka alussa onkin onnen kukkuloilla, ei sitä huomaa kun väsyttää niin pirusti. Mutta ehtii sitä myöhemminkin hehkuttaa :) Ja alussa nimenomaan usein on kaikkea vaivaa, väsymystä. pahoinvointia yms, siksipä sanotaankin että toinen kolmannes on sitä onnen aikaa. Ei mulla silloinkaan mikään yli-ihana olo ole ollut, mutta parempi kuin alussa ja lopussa. Eli odottelepa jokunen kuukausi ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat