Seuraa 

Olemme hankkimassa kuivausrumpua ja hintahaitari tuntuu olevan 450 - 750 ¿ välillä. Siemens kallein ja Candy halvin, Bosch siinä puolessavälissä. MUTTA mikä sitten erottaa kalleimman eli mitä tulisi ottaa huomioon? Myyjistä ei nykyään tunnu saavan mitään apua, lukevat vain tuote-esitettä..Eli haluan ehdottomasti rypistymisen eston ja kondensoivan, mutta siihen sitten omat neuvot jäävätkin. Suositelkaa omaanne / mitä edyllytyksiä itse piditte tärkeinä. Lämmin kiitos jo etukäteen ! =)

Kommentit (2)

mulla om LG-rumpu joka on mun ensimmäinen rumpu. Jos ostaisin uuden, merkki olisi varmaan sama, mut ominaisuudet jotka olen kokemut tärkeiksi ovat

-matalan kuivauslämpötilan valintamahdollisuus (silloin voi kuitata sellaisiakin vaatteita joissa merkintä rumpukuivaus matala lämpö ja näköjään myös sellaisia joissa lukee rumpuk. kielletty...)

-villankuivausohjelma

rypistymisen estoa ajattelin tärkeäksi, mutta enpä ole sitä käyttänyt. Nimittäin jos vaatteita ei ota rummusta heti kun ohjelma on loppu, niin rypistymisen estokaan ei pelasta silitykseltä. Sen sijaan heti viikkaamalla saa t-paidat ym. sileinä kaappiin silittämättä.

oli ainakin reilu vuosi sitten Kuluttaja-lehden testivoittaja, jonka perusteella sellaisen hankimme. On ollut ihan hyvä, joskin loppujen lopuksi kuivuri kyllä mielestäni ' syö' vaatteita aika lailla, joten aina vaan vähemmän ja vähemmän sitä käytän. Uskoisin, että hakusanalla Kuluttaja-lehden nettisivuilta testi ja arvostelut vielä löytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat