Seuraa 

Kommentit (11)

Tuossa joulun alla tuo herkuttelu repesi käsistä, joten en sitten jaksanut juuri pinoutuakaan, kun painon kehitys oli aivan väärään suuntaan.

Tammikuun alussa meillä alkoi herkuton kuukausi, tosin koskee makeita herkkuja ja erityisesti karkkeja ja nyt jo tuntuu, paino on pudonnut pari kiloa, eli siis takaisin tulleet kilot ovat sulaneet ja tänä aamuna puntari näytti 77,4 kg.

Liikunta on tullut taas mukaan elämään, perjantaina kävin kaverin kutsumana salilla tutustumassa (siellä pitäis tavallisesti olla jäsen) spinning-tunnilla ja oli ihanaa. Koko viime kesä meni, että olin vain kerran pyörän päällä, maha ei antanut periksi siihen harrastukseen :(, mutta ens kesänä sitten. Huomenna alkaa tanssitunnit ja niitä onkin sitten koko kevään.

Mutta nyt täytyy poistua, tsemppiä muillekin tiimiläisille (vieläköhän meitä on?) ja energiaa uuteen vuoteen ja tähän projektiin!

Annales

Annales, osa teamiläisistä on ollut tuossa ' soppailijoissa' viikonverran, tuttuja nimiä löytyy.... :o) myös minä mukana, en kai voi poiskaan pysyä, aina mukana siellä missä tapahtuu ;o) En muista mitkä lukemat mulla oli viimeksi täällä ilmoittautuessa, mutta on tuloksia tullut, vaikka joulunaikana otinkin takapakkia hieman. Nyt paino on 67,4 mistä kiittäminen tuota kaalisoppaa, jota söin siis muun ruuan ohessa, koska imetän vielä. Mulla osittainen kaalikeittodieetti jatkuu vielä keskiviikkoon asti.

Liikunnasta sen verran, että vaunulenkit on olleet nyt päivittäisiä ja ' tarpeeksi pitkiä' samoin kuin kuntonyrkkeilyn pääsin aloittamaan kunnolla ennen joulua. Ja eihän uuttavuotta ilman uutta harrastusta, torstaina aloitetaan ystävän kanssa tenniksen alkeiskurssi ;o) Se voi olla HAUSKAA KATSOTTAVAA :o)

Nella

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos tuo eilinen maanantaipunnitus näytti kerrankin hyvältä, niin tämä tiistaipunnitus oli vielä parempi, 76,6 kg! eli melkein kilo eilisaamusta, ei huonosti. Joten mä jatkan tällä herkuttomuuslinjalla edelleen. Vaikka tiukkaa välillä tekeekin.

Nella siis lähden tottakai mukaan uudestaan soppailemaan, ja helmikuun loppu kuulostaa oikein hyvältä! Meilläkin silloin pitäs olla jo kiinteiden syönti hyvässä vaiheessa, eli vois ottaa uuden kuurin ja ehkä vähän tiukemman! Josko taas sais muutaman kilon karistettua! :)

eli onko tuo soppakuuri aiheuttanut imettävillä mahanpuruja vauvalla? Itse olen ollut tuolla soppakuurilla joskus vuosia sitten. Itselläni tuo kuuri tyssäsi muutaman päivän jälkeen tuohon yksipuolisuuteen eli dieetit eivät oikein ole minua varten. Joskus kyllä olen ollut dietillä, jotta olen saanut sysäyksen tuohon painonpudotukseen.

Itselläni paino on nyt 78kg eli kahdesssa viikossa -200g. No joulun ja uuden vuoden olen syönyt kaikkea ja paljon ja pisteiden laskemista olen aloitellut taas vasta tällä viikolla. Pitää harkita liityisinkö helmikuussa joukkoonne ja ottaisin tuon dieetin myös asiakseni.

Mäkin ennen tätä soppailua mietin, että tuleeko vauvalle vatsavaivoja, mutta nyt olen kaali-sipuli-paprikakeittoa (kuulostaa hurjalta yhdistelmältä!) jo viikon melkein syönyt ja vauva ei kyllä oireile tuosta kuurista mitenkään! Edes maidontulo tuntuu että ei ole ainakaan mulla vähentynyt, ehkä ihan hiukkasen vain. Eli hyvin on mennyt!

Mäkin tälle kuurille rupesin oikesstaan just sen takia, että sais hyvän sysäyksen laihduttamiseen. Kun tuntuu että imetyksestä huolimatta viimeiset kuukaudet (kun jo mukamas olen laihduttanut...) ei paino ole liikkunut suuntaan eikä toiseen. Nyt se on pudonnut mukavasti ja tästä on hyvä jatkaa!

Tiimi herätetty jälleen henkiin! Ollaan muutaman tiimiläisen ja muiden kanssa tää alku vuosi vedetty tota kaalisoppakuuria. Mulla loppu viikon kuuri eilen ja saldoksi jäi -2,4 kiloa, ei loistavasti mutta ihan kiva lukema kuitenkin...parhaimmat tuntuu pääsevän sinne 6-7 kiloonkin.

Paino su 1.1 78,8kg

ja nyt tänään ma 9.1 75,4kg

Tästä on hyvä jatkaa ja nyt otan liikunnan mukaan kuvioihin, eilen olin latinos tanssitunnilla ja sitä jatkan kerran viikossa. Lisäksi jotain muuta mukavaa....tänään ehkä vaan lenkille!

Jekkuli

Eli tuolla soppakuurilla olen kyllä saanut tosihyvän sysäyksen ja intoa reilusti keveyempään linjaan! Tänään on tokavika päivä kuuria ja paino -2kg, eli 74,4kg tänäaamuna. Olen enemmän kuin tyytyväinen! Tästä on hyvä jatkaa ja ehkä jonkun ajan kuluttua vois ottaa uuden soppakuurin! Jos sillä taas sais kilon pari pois! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat