Sivut

Kommentit (49)

Vitsi, kun minnuu jännittää. Pysyyköhän asukki kyytissä :)

Väsyttää tosi paljon ja tänä aamuna oli 5min paha olo, jospa se siitä alkais (oksentelua odottaessa)

Mulla eka neuvola jo ens viikolla, kun mulla on perussairautena reuma vaatii raskaus kuulemma parempaa seurantaa. Nyt oon ollu jo 5viikkoa ilman lääkkeitä, enkä ole edes pahemmin kipeä :)

Onko teillä muilla ollut ihan alussa sellaista, että masussa tuntuu nippaus ja se on kuin sähköisku, humahtaa samalla hassusti päässä???

Pepsis: tuuhan tänne päin välillä :)

Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 5+0 :) (uusi viikko alkoi)

Oulussa asutaan ja lemmikkejä on hamsteri ja poni, mies haluaisi kanin :) Töissä olen toimistossa, myyntineuvottelijana.

la luultavasti 13.09!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onnittelut Queenille ihanista ultrakuulumisista! Mitenkäs meidän Mii? En huomannut vielä sun neuvolakuulumisia. Toivottavasti kaikki meni hienosti ja pääsitte jo kuuntelemaan pienen sydämen jumpsutusta.

Milloin teille annettiin neuvolalääkärin aika? Vai pitääkö se itse varata? Ihmetyttää vähän, kun meillä on eka neuvola 23.1. ja eka kunnallinen ultra 9.2., mutta ei mulla oo tietoa mistään lääkäristä. Pitäiskö sitä tajuta itse kysyä?

On tää ihmismieli kyllä pöllö, mua on alkanut kauheesti jännittää, että mitä jos tää meidän pieni ei jaksakaan sinnitellä kyydissä, vaikka me jo nähtiinkin syke alkuraskauden ultrassa. Ihmeellisesti oireet on vaan kadonnu, tosi lievästi tuntuu enää mitään. Rinnat on vähän pinkeet ja jotkut hajut ja ruoat vähän etoo, mutta pystyn jo syömään lähes normaalisti. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Ei auta kuin odottaa ainakin tuonne neuvolaan asti. Toivottavasti sitten kuunnellaan sydänääniä. Voiko ne kuulua jo 10+0?

Mäkin ajattelin, että Enskoille vois väsätä esittelypinon tällekin puolelle. Vähän sillä silmällä luovutin kuumeilupuolen listan päivitysvastuun Diolle. Mitäs tietoja siihen listaan sitten kerättäis? Pitänee ottaa mallia muista... Tässä nyt kuitenkin galluppivastauksia:

1. Missä päin asustelet?

pk-seudulla

2. Onko lemmikkiä?

metsähiiriä, jotka eksyy meille aina välillä... :/

3. Opiskeletko/ käytkö töissä/ muu, mikä?

Aloitin juuri oman alan töissä. Opinnot loppuu tänä keväänä.

4. Ja lopuksi tärkein, eli laskettu aika?

21.8.2006

-Q- ja -q- 8+1

Heräsin jo klo7 ja vatsanvääntöihin tietysti taas!Aaaargh!Ja öklö olo oli kun maha tyhjä ja tisut armottoman kipeeeeet!Oliko teillä muilla vatsanväänteitä alkuraskaudessa?Tuntuu kuin suolet ois solmussa ja vääntää niin lujaa välillä että itku meinaa päästä.Ilmaa iha sikana mahassa,ei vaa aina taho tulla ulos :(

Eilen varasin ekan neuvolan,se on 6.2 ja mulla sillo rv7+6 toivottavasti!

Tuntuu että pää on joteki laho :)Ihan ku ois sellases hormoonipöllys vähä välii.Välillä naurattaa niin et silmät kastuu ja eilen ku katoin yhtä sarjaa ni rupes itkettääää.Yäk,mä en haluu että mielialat tollee heitteleee.Toivottavasti en rupee saamaaan raivokohtauksia kun en normaalistikkaa saaa :)

Misäs Ull-maij ja muut?

-Pepsi ja nuppu rv4+5(tai " jo" 5+1)

Täällä kirjoitellaan taas silmät ristissä iltavuoron jälkeen, mutta ihan turha mennä vielä nukkumaan kun mies tulee puolenyön aikaan töistä kotiin ja herään kuitenkin siihen enkä sitten saa taas unta... huomenna aamuvuoro, mutta voinpa sitten nukkua päikkärit sen jälkeen.

Vauvavalmisteluista kysyttiin. Meillä ei ole oikein mitään vielä kotiin asti hankittuna, mutta valmiiksi katsottuna on jo melkein kaikki. Vaunut ollaan valittu samoin kuin turvakaukalo. Ne pitää vaan käydä ostamassa. Sänky pitäisi käydä kasaamassa ja katsoa kelpuutetaanko... eli siis kuinka hyväkuntoinen on. Saataisiin nimittäin miehen vanha sänky =) ja se kelpaa oikein hyvin jos on hyvässä kunnossa. Patja vaan ostaa uusi siihen. Hoitopöytää meille ei tule. Ostetaan vaan sellainen hoitoalusta tuohon kuivausrummun päälle olkkariin ja siinä vieressä on sitten laatikosto odottamassa vauvan vaatteita. Vaatteita on aika paljon, mutta ne vaan pitää vielä pestä.

Nyt rauhoittumaan ja odottamaan miestä kotiin...

[color=red]pikku-milli & paco 25+0[/color]

Ihana lukea eri vaiheessa odotusta olevien ihmisten kokemuksia ja tuntemuksia. Täällä mennään jo viimeisiä viikkoja (36+4), joten olo on aika tuhti.

Vastauksia gallupiin (toivottavasti muistan kaikki kysymykset):

Turun kupeesta ollaan ja lemmikkinä kaksi kissaneitiä (5,5 v ja 3,5 v). Olin töissä normaalisti ennen raskautta, nyt olen siis jo äitiyslomalla valmistautumassa vauvan tuloon. Samoihin suunnitteluinsinöörin hommiin palaan kuitenkin sitten äippä- ym. lomien jälkeen. Laskettu aika on 4.2.

Aika monet ovat jutelleet ekasta neuvolasta. Meillä ekassa neuvolassa vaan lähinnä juteltiin, että mitä tässä nyt tulevaisuudessa tulee tapahtumaan ja mitä kaikkea nyt pitää alkaa ottamaan huomioon (mm. ruokavalio, nautintoaineet jne) uuden tilanteen myötä sekä saatiin läjällinen esitteitä. Ei yritetty kuunnella sydänääniä eikä mitenkään muutenkaan erityisesti todentaa sitä, että olen raskaana. Oma raskaustestillä tehty tulos riitti vielä siinä vaiheessa todisteeksi tapahtumasta. Tietty sit mitattiin paino, hb sun muut systeemit.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat