Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ikäviä uutisia oli täällä. Eli pahoittelut pikkutiikerille keskenmenon johdosta !

Mutta onneksi myös iloisia eli ONNEA TIP1 !

Itselläni kp 31/29-34 ja eilen testasin vaikka olin sopinut itseni kanssa että testi saa odottaa perjantaille tai lauantaille ja tulihan se haalea viiva sinne pikkaisen etuajassakin. Eli nyt vielä testaan uudemman kerran ke tai to. Oviksen tunsin ti-ke välisenä yönä toissa viikolla eli ke pitäisi viivan olla jo vahvistunut toivon mukaan.

Eli nyt vaan kaikki muutkin plussajunaan mukaan niin voidaan perustaa odotus-puolellekin kolibrien pino. Itse vielä pysyttelen kuitenkin tällä puolella koska vielä ei tahdo uskoa todeksi asiaa..

Sivut

Kommentit (71)

kävin jo kirjottelemassa toiseen paikkaan äsken, mutta joku kutsui tänne teidän joukkoonne : ) mulla lapset jo 7 ja 10 vuotiaat ja pari vuotta olen haaveillut kolmannesta, mutta mies pistää hanttiin....ehkä viime aikoina on jo vähän pehmennyt....oma pää ei meinaa kestää...siis tää on niin hullua, eikä mene ohi vaikka kuinka yritän. Järjelläkin olen yrittänyt ajatella, et kun on jo noinkin isot lapset niin tietty elämä jo takanapäin, mutta ei sekään auta kun hetkeks...ei voi kun yrittää jatkaa miehen pehmittelemistä ja toivoa parasta!

... ja täältä tulee myös yksi lisää joukkoon! En ole ehtinyt tänne paljon kirjoitellakkaan, mutta nyt on pakko. Olin juuri viikon lomareissulla ja kotiin palatessani odoteltiin sitten jännityksellä että alkaako menkat. Sellainen tunne itselläni oli koko ajan että olisin raskaana. Kun 2 päivää oli myöhässä tein testin, se oli kaikista halvin mahd. testi apteekista ja haalea viiva siihen tuli, joka kyllä sitten voimistu kun odoteltiin vähän aikaa lisää... Joulun pyhinä muuten on vaavi alulle saatu ja tärppäsi enismmäisellä yrityksellä.

Nyt olo tuntuu ihan omituiselta, pelottaa ihan vietävästi! Apua...

Laskettu aika minullakin osuisi sinne syyskuulle eli 16.9.06 eli lähelle kalaäitiä ja makkosta (jos oikein muistin)?

Mutta vielähän ei tiedä mitä tapahtuu ja asiasta emme kerro lapsillekkaan ennen ensimmäistä ultraa ja kun varmistuu että kaikki on ok. Muistaako kukaan milloin ensimmäinen ultra muuten on?

Tsemppiä myös kaikille ja toivotaan paljon lisää plussia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Periaatteessa Acon10-raskaustesti voisi jo mahdollisen plussan näyttää mutta varmaahan sekään ei aina ole. Se on kuitenkin markkinoiden herkin eli 10 mIU ja sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa niin virtsan pitoisuus olisi n. 25 mIU ( näin luki testin ohjeissa ) joten siinä mielessä edellisenä päivänä tuolla testillä se varmaankin jo näkyisi.

Itse tein ko. testin tänä aamuna kp 32/32 ja plussa oli kyllä jo ihan selvä. Haalean plussan sain prisman testillä sunnuntai-iltapäivällä.

Toivotan sinulle siis plussaonnea kovasti !

Onnea kovasti plussasta Makkonen!

Olen itse kyllä lueskellut kuulumisia, mutten juuri ole kirjoitellut. Nyt kuitenkin poika sairaana ja on aikaa istua koneellakin poitsun nukkuessa, joten kuulumisia seuraa täältäkin.

Kolmannen yritystä takana noin puolisen vuotta. Tarkoitus oli ottaa hyvin kevyesti, asenteella tulee, jos on tullakseen. Totuus on toinen... olen enemmän kuin sisällä vauvahankkeessa. Joka kuukausi tikutan ensin ovista ja sitten testaan jo etuajassa raskaustestilläkin, huh ;-)

Nyt oli eka kuukausi, kun ovis meni ohi huomaamatta vatsataudin vuoksi. Ei oikein ollut helliin hetkiin sopiva tunnelma. Muina kuukausina on ollut tosi selkeä ovis.

Ensi kierrossa sitten taas uusin kujein. Plussaonnea kaikille Kolibreille!

Samassa tilanteessa ollaan: minäkin uusi täällä, lapset syntyneet 03 ja 04 :). Minä tosin olen ehtinyt palata jo vähäksi aikaa töihin. Kotona vierähti aikaa 2,5 vuotta. Meidänkin sakkiin tuntuisi yksi jäsen vielä hyvin sopivan, tosin tietysti nuo samat asiat mietityttävät: jaksaako taas aloittaa alusta jne. Kaipa se kuuluu asiaan. Olen ajatellut niin, että jos kaksi ensimmäistä jaksoi vuoden ikäerolla, niin kyllä se kolmaskin menee ihan helposti :). Jotenkin vain tuntuisi kivalta, että täällä metsän keskellä olisi lapsilla vielä enemmän seuraa toisistaan.

Basilika - alkava kuumeilija

Ja oliko joku muuukin vastkään plussannut ja multa menny ihan ohi.. höh, mutta onnea silti!

Mä sain ukon sitten eilen lomille ja pupuiltu on samantien. Pelkään vaan, että oltiin myöhässä.

Sunnuntaina tuli melkein plussa ovistikkuihin ja maanantaina ei enää ees sitä. Eli ehkä se lh-huippu on ollu sitten su iltana.

Tänään on muutkin ovisoireet jo kadonneet joten aika hilkulla on ollu, että onko meillä ollu ees mahkuja. No pari viikkoa niin sittenhän se nähdään.

Tänään oli taas jotenkin sellanen päivä, että alkoi tuntumaan, että miks siihen kolmosen yrittämiseen pitää näin hirveesti keskittyä, kun todellakin on kaks ihanaa prinsessaa jo olemassa! Mutta minkä tälle kuumeelle sitten tekis, ei sitä kuitenkaan voi lakata ajattelemasta..

Kovasti onnea kaikille!

Ihan ekaksi onnittelut plussanneille. Tuonne odottajiin saakin kohta komean kolibripinon aikaseksi :)

Minulla on menossa kp 36/28-46. Viimeiset kaksi kiertoa (vielä kierukan kanssa) ovat olleet tuon 46 päivää pitkiä, joten en ole vielä testaillut, mutta täytyy myöntää, että kovasti jo syyhyttää... On se vaan kumma, miten tämä ihmismieli toimii, kun ennen yrityksen aloittamista ajattelin, että eihän tässä mitään kiirettä ole. Vaan kuinkas sitten kävikään. Tässä lasketaan kierron pituutta ja tarkkaillaan oireita :) Mutta kuun loppuun asti on tarkoitus odottaa testaamista, jos siihen on silloin enää tarvetta.

Tuo kierron pidentyminen on kyllä mietityttänyt. Minulla oli kyllä aika raskas, stressillä ja huolella värittynyt syksy, joten siinä saattaa olla syy pitkiin kiertoihin, joita ei ennen ole ollut. Toisaalta imetän edelleen kuopusta ja syy pitkiin kiertoihin saattaa olla siinäkin. Tiedä häntä...

Tästä tulikin kovin omanapainen viesti, mutta koetan parantaa tapani jatkossa. Iloista vaalipäivää kaikille.

Ja sitten siihen omaan napaan ;)

tätihän se sieltä sunnuntaina saapui meidän " iloksemme" , vaikka kovin vaisuna (pientä tiputtelua) tiedä sitten taas mistä tuokin johtuu, mutta odottelen kyllä sen loppumista, että pääsis pupuilemaan ja sitten taas piinailemaan ja seurailemaan raskausoireita :D

Kyllä tää välillä tuntuu niiiiiin turhauttavalta!!!

Me ei olla puhuttu muille (sukulaisille, ystäville) mitään haaveesta, että kolmas lapsikin sais tulla.

Anoppi tuossa jokin aikaa sitten jo kysäisi, että koskas te sen tytön (aikaisemmat poikia) teette...voi perÄ... siihen jo sitten ite vastaskin että eikös se olisi sitten mukava vaikka kun esikoinen on jo koulussa eli vähän niinkuin " iltatähtenä" ....minä vaan jotain mumisin siihen että ei tuo poikasi nyt niin kovin suostuvainen siihen kolmanteen lapseen ole!!!

Noop...jatketaan taas hommia!!

Minä idiootti menin testaamaan nyt aamulla,kp 28/28 acon-testillä. Olo on ollut erilainen,tuntui siltä että ehkä olenkin raskaana. Ja pah, empä ole. Voi miksi en odottanut huomiseen ja menkkoja. Vähän v**aa huomenna kun menkat alkaa, meni sekin testi hukkaan.

Harmittaa tuo nega,mä kun jo niin odotin toista tulosta. :(

Hymyilyttää, kun ajatukset ovat niin samanlaisia. Munkaan ei pitänyt testata vasta kun sitten, jos kuukautiset olisi myöhässä, mutta niinpä vaan testasin heti, kun olin hakenut testin varmuudeksi kaappiin. Pyhät lupaukset unohtuu...

Mahdollinen kolmonen on kyllä usein mielessä. Mietin tilajärjestelyjä, vaatteita, äitiyspakkausta, vauvaa nukkumassa päiväunia rattaissa, kiireettömiä aamuja kotona,...

Menossa siis kp 30/31. Rinnat ovat yhä KIPEÄT, mutta aivan kuin olisin jo tuntenut pienoisia menkkakipuja eli taisi se eilinen päivällä tehty testi olla ihan oikeassa.

Olin kovasti tsemppaantunut tähän kiertoon. Esikoinen aloittaa koulun syksyllä ja olin laskeskellut :) että voisin jäädä äitiyslomalle koulun alun aikoihin...

Näin sitä elämää suunnitellaan...

nostelen

Onneksi olkoon!! kaikille plussanneille. Kyllä vaan melkeen kateeks käy. No, meillä on nyt ovisviikko, että josko pian tulis perässä.

Meille kolmas mahtuisi.. tosin suunniteltiin kyllä että voisi remontoida yläkertaa niin että sinne saisi kolme makuuhuonetta.. silloin jokaiselle oisi oma huone.. aikanaan kun tarvitsisivat.

me siis kesällä ostettu omakotitalo 4h+k+rh, mut toistaiseksi lapset vielä samassa huonees ja yksi ylimääräinen huone siis työ/ompeluhuoneena. Mutta siitä siis tulevaisuudessa meijän makuuhuone.

Auto meille menisi vaihtoon. Vaikka ihan uusi auto onkin tai vajaa vuoden vanha. mutta tila-autoon vaihettaisiin... takapenkillä liian vähän tilaa. ja kun näitä karvasiakin lapsia löytyy niin niillekkin pitää riittää tilaa.

Mutta saa nyt nähä koska pääsemme kolmatta odottamaan. nyt on edessä vielä 2-3 vuotta koulutusta ja sitten kun on työ ja ammatti niin sitten voisi sen kolmannen.

hyvää viikonloppua kolibreille!!!

Täältä ensinnäkin isot onnittelut Tip1sselle,makkoselle ja guinessille menikö oikein.Täällä menossa jo 12 kierto ja olisi kyllätosi kiva jos tästä kierrosta nyt sitten vihdoinkin tärppäis.Huvikseni jo ennen tämän kierron alkua kysyin ennustajaelliltä ennustuksen ja lupaili tyttöä 9.10-06 ja kuinka ollakkaan niin jos nyt tärppää niin la olisi tuo 9.10-06, jospa se nyt sitten plussa tulisi kun noin hyvin sattui noi päivät.Joopa joo,toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.Enää ei jaksa ihmeisiin uskoa. Nyt sis menossa kp 10/28 ja ovis oireilua jo ilmassa.Katsotaan kuis käy.

Plussa onnea kaikille tasapuolisesti.

ONNEA kaikille plussanneille! Paljon on tosiaan tullut iloisia uutisia. Ja valitettavasti oli ikäviäkin uutisia. Voimahali keskenmenon kokeneelle (en muista nyt nimimerkkiä ihan varmasti) ja tsemppiä meille muille jotka vielä sitä plussaa odottelee :)

Itse en ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne, kun välillä on maistunut tämä projekti puulta ja turhautuneisuus iskee päälle.

Pientä galluppia kolibreille.. Kuinka kauan olette kolmosta alulle yrittäneet tai kuinka nopeasti tärppäsi? Entä aikasemmat lapsukaiset?

Meillä menossa 7. kierto ja esikoinen tärppäsi 4:llä ja kuopus 1:llä kierrolla. Nyt mietiskelen, että pitäskö tilata gyne aika (varmistaa, että kaikki on ok) vai tikutella vaan joka kuukausi ahkerasti ovista (sekään, kun ei ole ihan halpaa huvia kuukausi toisen perään). Ovis oireita mulla on ollut ja välillä tosi rajujakin vatsakipuja. Ja viime kierrossa , kun tikuttelin niin en saanut tasavahvaa viivaa, joten en ilmeisesti ovuloinut ja eikös ovulaatio tapahdu vaan korkentaan 10krt vuodessa? Mut kertokaahan omia kokemuksianne :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat