Seuraa 

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]

[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]

[b][color=darkviolet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=6959cd]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=6959cd]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 22.8.2006 [/color]

[b][color=6959cd]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]

[b][color=6959cd]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA ? [/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]21.4.[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]3.5.[/b]

Miikuko [b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5.[/b]

uba-aba [b]29.5.[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

Aapeli_77 [b]16.6.[/b]

Lytte77 [b]17.6.[/b]

Kengu76 [b]21.6.[/b]

kuutar-74 [b]24.6.[/b]

Ninni-78 [b]1.7.[/b]

Vinku75 [b]2.7.[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm

[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm

[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm

[color=6959cd][b] inkulaattori [/color][/b] 31.12.[color=red]tyttö[/color], 3910 g, 49 cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Sivut

Kommentit (53)

Esim. Inkulaattorin ja Rouvan esittelyt olisi voinut poistaa ja WBM:n esittelykin olisi vielä kiva saada...

Kertokaahan mitä puutteita löydätte!! ;)

Mellu *joka sohlaa nyt ton listan kanssa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ollu varsinainen hulinapäivä tänään. Ensin töissä meillä oli muuttopäivä, muutettiin kerrosta alemmas. Välillä piti ottaa ja istahtaa, kun pakkas tulla supistuksia :/ enhän mä nyt mitään raskaita kanniskellut, mutta pakkaaminen ym. ressaaminenkin riitti mulle. Töitten jälkeen lähdettiin ostamaan autoa. Ostin elämäni ensimmäisen auton! Toki mies ajelee sillä ja mä saan omaan käyttöön tuon meidän vanhemman auton, joka tosin on uudempi kuin mun ostamani. Eipähän tartte tuolla liukkailla enää sotkea pyörällä töihin joka aamu 4,5 kilsaa.

Ja sitten tärkein, eli tuo rakenneultra sitten autokauppojen jälkeen. Oli lapsukainen kasvanut sitten niiden katkarapuaikojen jälkeen :) Kaikki oli hyvin, rakenteet ym. koko vastas viikkoja 19+6, eli aika lailla sitä mitä pitikin. La pysyi samana. Ihana oli nähdä se siellä möyrimässä... Mies oli näkevinään pojan vehkeet, mutta minä en nähny sitten yhtään mitään. Sukupuolta ei ultraajalta kysytty. Istukka oli etuseinämässä. Hyvät poseeraukset saatiin vielä muistoksi mukaan.

Viirulle tsemppejä! Toivottavasti sun ei tartte maata loppuraskautta. Lekurille sitten vaan ja ota rennosti ja lepäile. Laurikselle myös voimia kipuilevan lapsen kanssa! Kurjaa kun ei tahdo saada hoitoa järjestellyksi. Muillekin exille hyviä vointeja ja seesteistä mahan kasvatusta!

Mauku 20+3

Nyt siis päivitin sinne Kerttukasperin ja Femmamman tiedot, sekä Inkulaattorin vauva-uutiset!! :)

KERTTUKASPERI: Anteeksi kun tietosi menivät ohi silmieni, mutta meillä täällä ex-haahupinossa on ongelmana se, että sen jälkeen kun listaemo SONNETTE sai nyytin kainaloon ei meillä ole virallista päivittäjää ollut, jotenka itse en siksi seuraa aina kovin tarkkaan noita tietoja... Nyt vaan sain innon yrittää päivittää listaa!! Eli OLISIKO JOKU HALUKAS LISTAEMOKSI? Ehdotuksia, ehdotuksia?

Sitten oli puhetta listan pituudesta ja siitä onko vauva-uutiset tarpeellisia... Mun mielipide on, että ei tuo lista nyt kovin pitkä ole VIELÄ. Haahupinossa musta se oli vielä pidempi kaikkien laihistiimiläisten kanssa... Mutta tottahan on, että tuosta vauva-pinosta ei kukaan ikinä putoa pois, vaan siihen tulee kokoajan lisää nimiä ja lista kasvaa, eli MITÄS TEHDÄÄN SEN ASIAN SUHTEEN? Toistaiseksi musta on ollut kiva katsella syntyneitä Ex-haahuvauvoja ja muistella keitä on mukana matkan varrella ollut... Oma taival kun on ollut niin pitkä!!

Nyt oli kyllä pino niin pitkä, että en yhtään muista mistä oli puhetta, mutta vielä kovasti onnitteluja ROUVALLE pienen pojan johdosta!! Ja tietysti kovasti onnea Femmikselle plussasta!! Toivottavasti on kestävää sorttia nyt... :)

Jospa taas saataisiinkin eloa tähän pinoon, kun on uusia plussanneita... *muistelee aikaa jolloin Joanna ja Petju siirtyivät tänne* ;) Itsellä kun ei ole kun vaivoja kerrottavana, niin ei niistä viitsi joka päivä kirjoittaa!! ;) NERONJALLE vielä kerran oikein lämpimät tervetulo toivotukset... Toi meidän portti oli pitkään rikki (niinkun joku sanoi), mut nyt se on korjattu sellaseks, et pois ei pääse kun taas kerrosta alemmas (vauvapuolelle)!! ;) Onkohan EMMIS muuten vauvanhakumatkalla? Tänään olisi LA, eikä mitään ole kuulunut vähään aikaan? Jännittää...

PETJU ja JOANNA: Arvatkaas mitä mun neuvolalääkäri (ei kylläkään se sama konitohtori josta viimeviikolla teille kerroin) sanoi siitä disperiinistä... Uskoisko tätä nyt sitten vai ei, mutta luki sen mulle vielä jostain lääkärikirjasta... Eli sitä ei sais missään tapauksessa syödä raskauden viimeisellä kolmanneksella, kun aiheuttaa jotain häikkää vauvan keuhkoverenkierrossa ja joku sulkijaläppä sydämmessä ei ehkä sulkeudukkaan jos syö disperiiniä!! Sitten kun sille hetken perustelin miksi sitä ihmiset syö, niin sanoi vielä, että hänellä itsellään ei ole siitä tietoa, mutta kehottaa nyt lopettamaan sen syönnin!! Joten lopetin sen sitten eilen... *Seurauksia odotellessa paniikinsekaisin tuntein*

Omassa ( . ) olo on ollut aika tuskainen koko viikon... Hikeä pukkaa, jalat on turvoksissa niin ettei nilkkoja erota, supistaa, häpyluuta ja selkää särkee ja väsyttää!! Raskauden iloja!! :) Vielä olis 5 viikkoa töitä jäljellä ja meillä on siellä sellainen sutina, että... Olen päiväkodissa töissä ja ihmisiä on jatkuvasti lomalla ja sairaana, eikä sijaisia saa ottaa, joten viimiset 4 viikkoa ollaankin työparin kanssa vedetty kaksistaan 22 lapsen ryhmää ja sen kyllä tuntee kropassa!! Vielä jos jotain työmotivaation rippeitä jäljellä olisikin, niin kunto alkaa tehdä stopin... Mietinkin yksityiselle lääkärille ajan varaamista, joka samalla katsoisi kohdunsuun tilanteen, ultraisi vauvan ja saisin painoarvion ja tiedon siitä miten päin vauva tuolla köllöttelee, niin ja tietysti kirjoittaisi sairaslomaa!! Olisin jo ihan valmis saikulle äippäloman alkuun asti!!

Mä en muuten vieläkään ole saanut äippäpakkausta... Soitin maanantaina Kelaan ja kyselin sen perään, ni sanoivat, että hakemus on kirjattu saapuvaksi 5.12 ja kaikki tiedot näyttäs olevan, mutta päätöstä ei olla EHDITTY tekemään... Että niin nopeita ovat ESPOOSSA!! Aika viime tinkaan jättävät pakkauksen saamisen täällä kyllä...

Viime viikonloppuna maalattiin vauvanhuoneen seinät ja koottiin pinnis... Nyt käydään siellä vähän väliä miehen kanssa ihastelemassa huonetta!! Maalattiin seinät sellaisella vaaleansinisellä (hieman liilaan vivahtavalla sävyllä) ja laitettiin boordi (yläpuoli jätettiin ihan valkoiseksi). Huonekalut ovat semmosta läpikkultavaksi maalattua valkoista!! Ihana huone tuli musta!! Nyt alkaa pikkuhiljaa kaikki tavarat vauvalle ollakin (pakkauksen juttuja lukuunottamatta) ja sit jotain pieniä hankintoja pitää viel tehdä (vaipat, tutteli, apteekkitavara ym), jotka teen sit vasta lähempänä LA:ta!!

Jeps, mut nyt ajattelin laittaa vähän valokuvia kansioon!! Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Mellu ja Nalle rv 29+5

Tuosta alkuraskauden ultrasta sen verran, että meillä pääsee automaattisesti sairaalaan alkuraskauden ultraan mikäli takana on keskenmeno. Yksityiselle ei siis tarvitse mennä. Olen itse kummallakin kerralla soittanut naistentautien polille ja saanut ajan.

[/quote]

Tuo onkin hyvä käytäntö. Missä päin noin hyvin asia järjestetty?

Loimaalla. Asutaan sen verran puolessa välissä, että meillä saa valita Loimaan tai Porin. Itselläni on Satakunnan keskussairaalsta huonoja kokemuksia, joten käyn Loimaalla ja sieltähän pääsee aina Tyksiin.

Ja nythän olenkin sitten näissä alkaneissa raskauksissa ravannut useemman kerran polilla. Juuri eilen laskin, että kävin viime vuoden puolella 9 kertaa naistentautien polilla, siis puolen vuoden aikana!!

Minä kerkesin käymään naisten polilla 12 vai 13 kertaa viime raskaudessa ja kerran jopa äippäpolilla. Tässä raskaudessa on takana 4 ultraa ja täytyy katsoa kuinka tehostettua tarkkailua nyt sitten tämä loppu on.

Alavatsaa nippailee koko ajan ja valkovuoto on lisääntynyt parin päivän aikana ja olen ihan huolissani, että miksi. Ei oikein auta kun neuvolassa sanoivat, että seuraile tilannetta rauhassa. Edellisistä raskauksista en tälläistä muista.

Kuutar: Kiva kuulla sinustakin!!!! Mietein juuri yksi päivä, että mitäs sulle mahtaa kuulua.

Uba-aba 20+2

Täällä yksi sairaslomalainen juuri sängystä ylöskömpineenä... Flunssa! Ei onneksi ainakaan vielä kovin paha, mutta jäin kumminkin pois töistä kun ajattelin että paranis nopeammin jos ottaa vähän rauhallisemmin! Enpä olis ennen näin tehnyt, mutta nyt täytyy ajatella tuota pikkuistakin! Onkohan hänelläkin flunssa?

Paljon uusia ex-haahuja, tervetuloa teille :) Ja oikein turvallista odotusta, ja mahdollisimman huoletonta! Wilkunalla oli iloisia kuulumisia, onnittelut niistä. Ajatella, sulla on enää 5 viikkoa töitä jäljellä! Mulla on vielä niin paljon etten ole laskenutkaan.. Mutta kyllä kai se aika kuluu :)

Terkkuja sullekin, petju :) Kovin tuttuja juttuja taas kirjoittelit, vaikka mullahan ei olekaan aikaisempaa hyvinmennyttä raskautta johon verrata näitä fiiliksiä. Kyllä minä onnellinen olen, mutta samalla pelottaa edelleen. Aina kun alan miettiä ja suunnitella tulevaa äitiyslomaa ja muita vauvaan liittyviä juttuja, tulee jossakin vaiheessa sellainen ahdistava ajatus ettei saisi vielä, kun eihän sitä koskaan tiedä... En minäkään ole pinoutunut muualla kuin täällä, juuri näiden fiilisten takia. Siis kyllähän muutkin varmasti kokevat epävarmuutta, mutta kai tämä silti on vähän erilaista... TUosta kertomisesta wbm:kin kirjoitteli. Me kerrottiin aika aikaisin kaikesta huolimatta. Asiat vain johtivat siihen. Esim. jouduin töissä kertomaan työtilanteen takia, pomo on isän tuttu, joten oli sitten pakko kertoa kotonakin. Ja kaverille piti kertoa kun suunnitteli jotakin reissua kevääksi, olis pitänyt varata jo silloin heti jne jne. Mutta kyllä sitten ahdisti! Kaikki olivat niin onnellisia, ja hehkuttivat asiaa koko ajan, puhuivat meidän tulevasta vauvasta. Ja minä kun lähinnä odotin keskenmenoa, en vauvaa... Niin ikävältä kuin se kuulostaakin. Eikä sitä voinut kuitenkaan sanoa (ei olla kerrottu keskenmenoista), vaan piti vain hymyssä suin teeskennellä onnellista odottajaa.

Kyselit petju jossakin vaiheessa että olenko jo tilannut pakkauksen. Enpä ole ,kun palkanlaskija ei suostu kirjoittamaan palkkatodistusta etukäteen. Hassua kun kelassa kyllä hyväksyisivät sellaisen todistuksen jossa ilmoitetaan tulevat ansiot. Haen siis äippärahaa 6 kk tulojen mukaan, ja pitäis maaliskuunkin palkka saada siihen mukaan. Palkanlaskija lupasi nyt sitten laittaa hakemuksen liitteineen maaliskuun alussa... Vähän viime tinkaan kyllä, kun pitää 2 kk ennen LA:ta, ja mulla LA 3.5. Saankohan minä sitten -06 äitiyspakkauksen :)

Porkkanalle iso hali! En voi käsittää miten sulle voi käydä näin joka kerta! Toivottavasti asia nyt selvitetään perinpohjin, vaikka sulta taidettiin jo ottaa ne hyytymistekijät sun muut?

joanna rv25

... Ja hyvää uutta vuotta 2006, en nimittäin ole tämän vuoden puolella saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään, vaikka käynkin pinoa lukemassa melkein päivittäin. Tänä vuonna me saadaan vauvoja...

Olen muuten nukkunut tosi huonosti!Pari hassua tuntia viime yönä, ja aamulla kuudelta ylös ja töihin. Tosin ei taida kyllä johtua pelkästään raskaudesta, mulla on joka vuosi joululoman jälkeen ollut jonkinlainen unettomuuskausi. Paluu arkeen ottaa koville, vaikka onkin kiva noita oppilaita taas nähdä. Tuntuu muuten, että pinna on nyt seesteisessä keskiraskaudessa pidempi kuin syksyllä huonosti voidessa, olen täynnä hyvää tahtoa ja jaksan hymyillä enemmän oppilaillekin. Toisaalta hormonit saa aikaan sen, että välillä itkettää melkein ilman syytä. Viikonloppuna oltiin menossa uuteen paikkaan hiihtämään ekaa kertaa, ja minä aloin vollottaa, kun olin ihan varma, että ladun varrella on kauheita mäkiä, millä mä ne alas lasken, ja entä jos kaadun ja vauvaan sattuu jne. Miestä nauratti mun rääkyminen, ja hiihtolenkki oli muuten oikein kiva, hyvin pysyin pystyssä, kun ei ollut juuri lainkaan mäkiä. Että näin, onko muilla ollut yhtä pöhköjä juttuja?

Musta tuntuu siltä, että viikot etenee tuskastuttavan hitaasti. Masu kasvaa pikkuhiljaa, ja potkuja tuntuu päivittäin, mutta siinä se sitten onkin. Ja välillä iskee kamala pelko, että mitä jos vauva syntyykin ennenaikaisena tai raskausmyrkytys iskee, tai muuta kamalaa. Hormonit taas vauhdissa ilmeisesti. Se on vaan niin, että kun on yhden keskenmenon kokenut, niin on jotenkin pohjavireeltään pessimistinen, on vaikea uskoa, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin, ja että todella saamme vauvan toukokuussa. Onneksi mulla on työterveysasemalla aivan ihana terveydenhoitaja, kävin siellä mittauttamassa virtsan valkuaisen ja verenpaineen neuvolakäyntien välilläkin saadakseni mielenrauhan. Hän toivotti minut tervetulleeksi mittauksiin aina kun siltä tuntuu, sanoi ymmärtävänsä hyvin, että huolestuttaa. Neuvolaterkka on ihan ok, mutta mitään ylimääräisiä audiensseja häneltä ei saa, siellä on varmasti niin kiire koko ajan. Onneksi on joku paikka, johon voi mennä. Ja onneksi on tämä palsta, jonne voi kirjoitella ja kysellä.

Nyt ei muuta, palaillaan taas.

Minttuli79 21+4

uba-aba:

Lainaus:

Tuosta alkuraskauden ultrasta sen verran, että meillä pääsee automaattisesti sairaalaan alkuraskauden ultraan mikäli takana on keskenmeno. Yksityiselle ei siis tarvitse mennä. Olen itse kummallakin kerralla soittanut naistentautien polille ja saanut ajan.

Tuo onkin hyvä käytäntö. Missä päin noin hyvin asia järjestetty?

Mä en ole koskaan käynyt yksityisellä ultrassa.

Esikoisesta kävin vasta ekan kerran ultrassa kun oli np-ultra, jossa kaikki oli hyvin.

Kuopuksesta kävin ekan kerran ultrassa rv6+. Silloin menin päivystyksenä gynen.polille, koska oli veristä vuotoa. Kaikki meni kuitenkin hyvin.

Ja nythän olenkin sitten näissä alkaneissa raskauksissa ravannut useemman kerran polilla. Juuri eilen laskin, että kävin viime vuoden puolella 9 kertaa naistentautien polilla, siis puolen vuoden aikana!!

Eli 8 ultraa tehtiin. Huomenna olis taas ultra. Selviää tämän nykyisen raskauden tilanne. Ei kovin korkeet odotukset ole. Ei ole kunnon oireita. Supistuksia ajoittain yms. yms. Tänään kävin labrassa aamulla, mitattiintaas hCG. Mahtaakohan olla noussut. Viimeksi oli noussut vähän turhan hitaasti.

Täytyy vielä todeta, että mä en itse enää henk.koht. " hyödy" mitään siitä sykkeen näkemisestä. Kun ei se mun kohdalla mitään tarkoita. No ehkä siitä sitten osais iloita, JOS joskus sais kunnon vahvat raskausoireet itselleen eikä näitä supistuksia. Viimeks ultrassa näkyi siis syke ja hoitaja olis sitä mulle halunnut ruudulta näyttää, mutta en halunnut katsoa. Jotenkin tuntuu pahemmalta, jos on sen sykkee nähnyt ja sitten seuraavassa ultrassa saakin huonoja uutisia.

Neronja: hyvältä vaikuttaa. Kyllä sitä itse tuntee kroppansa ja tietää, että millon raskaus on hyvälllä mallilla!!!!! :)

Onnellista odotuksen jatkoa toivottelen kaikille!!!!

-Porkkana, jolla olis ehkä jotain rv8+0 meneillään...JOS....oviksen mukaan pitäis kyllä olla jo 9+0

Että mua väsyttää aamuisin.Ei jaksaisi juur paneutua edes itsensä tälläämiseen aamuisin vaikka suotavaa olisikin.. :/ Välillä tuntuu että hyvä ettei poskessa ole vielä tyynyt painaumat kun huruttelen paikkarilla töihin.Yöt menee välillä valvoen ja vauva jumppaa niin että nuku siinä sitten kun olisi niin ihana niitäkin kulostella.Vatsa heiluu jo niin että näkyy silmilläkin jo!!!Eli isikin on saanut osasnsa potkuista myös.

ASASTA; juttelin nyt sitten mun doctorin kanssa vielä tosta asasta kun näin pitkälle jo ollaan tultu että MITEN JA MILLOIN LOPETAN. loppu voi tapahtua 35 viikolla turvallisesti sillä mulla ei trompeja ole ollut ja edellinen synnytys alkoi tosi paljon aiemmin la;ta. Eli lopetan 35, sillä jos sitä jatkaa mun kohdalla synnytykseenkin asti sikiön oikovirtaus omassa verenkierrossa sulkeutuu äärimmäisen hitaasti mahdollissti ja olisi siis tiedossa lasten osasto keikkka seuraillen raajapaineita ja mahdollinen lääkitys pienokaiselle. Mutta 35 viikon jälkeen ei ole ns.vaaraa että tukkiutuisi napanuoran sillä se toimii normisti tehokkaasti ja on jo lähellä h-hetkeä.Tämä info niille jotka mun lisäksi napsii asa 100mg vrk.asahan vaikuttaa elimistössä noin viisi vrk;tta lopettamisestakin vielä.Tämä oli siis MUN ohjeistus, eikä tarkopita että kaikilla menisi tuollain.

Kivaa, onnea uusille joukkoon tupsahtaneille ja paaaljon ihania alkuoirreistuksia ja onnea myös vauvelin tuoksusta nauttiville.

omaan napsuun sitten.Ultrattiin eilen ja masussa köllötteli hyvän kokoinen vauveli (vastasi isomapaa viikkoihin muttei muutettu.)kaikki erinomaisesti, anatomisesti kaikki ok ja istukkahan mulla potkuja vähän hiivistännyt, eli se niistä vienoista tyttöpotkuista..kohdunkaulaa olisi VIELÄ jäljellä yli 5 mm joten olin iloisesti yllättynyt noin pitkästä, joten sekin huoli ikävistä vihlasuista putosi harteilta. *huokaa syvään *

masu on iso, mutta olen onnettoman lyhytselkäinen joten se tulee tohon eteen.Viime viikolla vielä sain omat farkkuhousut vielä jalkaan mutta nyt olen lähes kokonaan mammakamppeissa, joitain trikoo tai stretsi housuja lukuunottamatta.

Painoa ei ole kertynyt vieläkään mitenkään hirveesti.Muutoinkin kaikki itellä ihan ok.Kelan paprutkin sain peräti jo täytettyä ja lähetettyä maailmalle.Saas nähdä milloin saan tiedon ä.rahasta? Joko sulla joanna on päätös kopsahtanut kotiin?

Ihanaa päivät on pidentynyt ihan kivasti ja kohta tammikuu on ohi..musta aika on mennyt ihan siivillä, alkuviikkojen kangertelun jälkeen.Joulukin tietysti teki omat tehtävänsä että hössötti sitä niin aika meni siivillä.

Mutta meillä on ihanan auvoista, ei juuri vaivoja ole ja kaikki taas näyttää hyvältä.Ei murheita tällä erää kun vauvallakin oli kaikki hyvin.Eli keskiraskaus on ainakin meikäläisellä väsymystä lukuunottamatta ihan jees.

voikaa kaikki ex-haahuliinit hyvin ja nauttikaa pitenevistä päivistä ulkona<3

Petju

Köh köh... Rankkaa tämä sairastaminen! Käytiin äsken lyhyellä lenkillä, ja äänestämässä, tuntuu että olisi kävellyt ainakin 10 km!

Ihanalta kuulostaa Mellu teidän vauvanhuone :) Minäkin mietin eilen että ois kiva laitella jo huonetta vauvalle, vaikka aluksi meidän makkarissa nukkuukin. Täytyy nyt ainakin odotella rv28 ultraan asti että sukupuoli varmistuu. Vaaleanpunaista nuttua ja mekkoa on kyllä jo tullut osteltua, mutta jos kuitenkin vähän vielä varmistelis ennenkuin alkaa huonetta sisustelemaan :)

Vai että sanoi se neuvolalääkäri sulle noin! Äh, toivottavasti hän ei säikäyttänyt ja huolestuttanut sua noilla sydänjutuilla. Tottahan se on ettei kukaan voi 100% tietää että jokin lääke olisi varmasti täysin turvallinen, mutta kallistuisin kuitenkin luottamaan tässä asiassa erikoislääkäreitä jotka asiaan on enemmänkin perehtyneet. Minä taidan noudattaa petjun lääkärin ohjetta ja lopettaa siinä rv35 paikkeilla. Siinä toisessa ketjussa km-tutkimusta johtava lääkäri oli sanonut että rv24 voisi jo lopettaa, viimeistään rv36-37. Joten varmaan sun lopetusratkaisu on ihan ok myös!

Omassa navassa ei mitään uutta, vauveli on ollut ehkä vähän vaisumpi viime päivinä, noinkohan tämä flunssa vaikuttaa häneenkin... No, liikkeitä kuitenkin tunnen, potkut eivät vain ole ihan yhtä mojovia kuin aiemmin.

joanna rv24+4

Huomenta kaikille!

ennenkuin aloitan kunnolla työt niin raapaisen pari riviä tännekkin..

WBM; mun yhellä kaverilla oli ihan tolkuttomat röyhtäilyt, siis ihan itseäänkin häiritsevät.Ja oli myös alkuraskaudessa.teillä talo on siinä mallissa että pikkuhiljaa muutatte? Wau..Mä muistan kuin te aloititte sitä hommelia,aika kuluu ihan huikeeta kyytiä..hui!

Mäkään en kuukausipinoon kuulu, mä en vaan voi mustineni ajatuksineni kun muilla kaikki menee auvoisasti ja ihanasti vaaleanpunaisten unelmien joukossa.sitten minä tulisin ja kertoisin karuja pelkoja ja tuntoja.Mutta näin se vaan on yhä edelleen että keskenmenoa ei voi ymmärtää jollei sitä ole itse kokenut.Sitä surua, menetystä ja seuraavan raskauden pelkoa..

kivaa wilkuna että ultrassa kaikki oli hyvin <3

omaa napaa;te ette tiedä..Toissa päivänä otettiin miehen kanssa yhteen..sanoi että mikset sä voisi vaan olla onnellinen ja hyväntuulinen kun ollaan jo kuitenkin näin pitkällä.senkö vuoksi " tehtiin " lähes kaksi vuotta töitä että saadaan mut raskaaksi, ne kaikki keskenmenot joita kertyi ihan tolkuttomasti, ne hoidot ja lääkkeet ja matkat??Itkut ja suunnitellut makkari sessiot..että kyllä hällekkin oli jokainen keskenmeno todella rankka..

Mä myönnän, en ole osannut ihan satasella nauttia, mua aina välillä pelottaa milloin mikäkin, milloin on vatsassa hiljaisempaa,koska selviytyisi teho-hoidossa jos nyt syntyisi, onko kaikki hyvin..joka vihlasua minä ainakin vaivaan päätäni ja tulkitsen oloani..AIVAN LIIKAA:.Mutta ne lähes 10 keskenmenoa, ei niitä vaan voi ohittaa, muhun ne jätti syvät haavat ja mä KOETAN ihan oikeesti nauttia mutta aina en onnistu ja sitten kun mua huolettaa kiukuttelen ja puran se mieheen. :`( Ei sillekkään ole helppoa ollut niiden keskenmenojen aikaan olla se mun tukija ja mudasta nostaja ja aina uudelleen ja uudelleen..

Olen siis onnellinen mutta itsekkin huomaan että en kuitenkaan niin onnellinen kuin ennen keskenmenoja olleessa raskaudessa, siinä on kuitenkin aika iso ero, sillä mä ihan huokuin äitiyttä ja sen tuomaa hehkeyttä, nyt ei kyllä ole sellaista..

Koetetaan nyt nauttia, mutta se on jotenkin vaikeeta välillä, olen vain välillä siis niin pessimisti..

Huoh, kiitos että sain purkaa, mies on ihan oikeessa.Ymmärtää muttei kuitenkaan..Mutta ymmärsittekö te ton mun pointin..Mä luulin että sitten kun oon raskaana niin vhdon olen maailman kukkuloilla, mutta lähes puoleen väliin asti vaan olinkin kuin ulkopuolelta seuraaja..kai se on joku suojautumiskeino..Mutta nyt lupaan nauttia ja huolestua vasta kun on oikeesti aihetta..

petju joka miettii mikä hänessä on vikana kun unelma on jo näin lähellä eikä hihku onnea...

terkut joannalle!!!<3

joo, meidän projekti nimeltä talo alkaa sisustuksen puolesta olla loppusuoralla, varsinainen muutto on kuitenkin helmikuun puolella, riippuen miten tuo viimeistelyvaihe etenee. Teemme taloa mieheni kanssa, ilman ulkopuolisia, ja molemmat kun käydään töissä (mies vielä 3vuorotyössä) niin aikaa ei muuhun ole oikein jäänyt. Alkuraskaus vei vielä minut sippiin vähäisestäkin ja huono olo sai minut välillä mieluummin jäämään sohvalle kuin raksalle, mutta joka päivä jotakin on tullut kuitenkin tehtyä, siis pääsääntöisesti mieheni, mutta minäkin siinä ohessa jotain.

Onhan sitä hommaa tiedossa tuon projektin tiimoilta vielä moneksi vuodeksi, kun on maalaukset ja autotallin loppuun saattaminen ja sen maalaus sekä pihatyöt.. joten eiköhän sitä hommaa piisaa jatkossakin :) mutta sekin jo helpottaa, kun sitten pääsee sinne varsinaisesti asumaan, jää tämä ramppaaminen pois. No, meni nyt varsinaisen aiheen vierestä, mutta tulipahan loruiltua lisää :)

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=6959cd]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]

[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]

[b][color=darkviolet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=6959cd]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=6959cd]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 22.8.2006 [/color]

[b][color=6959cd]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]

[b][color=6959cd]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]

[b][color=6959cd]Neronja: [/b][/color] Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu.[color=red] LA 7.9[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]21.4.[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]3.5.[/b]

Miikuko [b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5.[/b]

uba-aba [b]29.5.[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

Aapeli_77 [b]16.6.[/b]

Lytte77 [b]17.6.[/b]

Kengu76 [b]21.6.[/b]

kuutar-74 [b]24.6.[/b]

Ninni-78 [b]1.7.[/b]

Vinku75 [b]2.7.[/b][/color]

Wannabemami [b]2.8.[/b][/color]

Lauris [b]22.8.[/b][/color]

Sartsu [b]31.8.[/b][/color]

Neronja [b]7.9.[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm

[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm

[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm

[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täällä malttamattomana odotellaan rouvan vauva-uutisisia..

Wilkuna; toivottavasti saisit huomenna huojentavia uutisia ja vauva pysyisi masussa vielä monta viikkoa

Mauku; Onnittelut uudesta autosta ja ennen kaikkea ihanaa, että rakenneultrassa oli kaikki hyvin

viiru; Onneksi paikat oli vielä kiinni supisteluista ja vuodosta huolimatta. Huomasin ainakin itse, että kun olin pari viikkoa sairasomalla ja lepäilin kotona, niin supistukset väheni huomattavasti ja vaikka nyt oonkin ollut taas töissä, niin suppareita ei tule mitenkään mahottomasti ja mikä parasta ne on kivuttomia. Ehkä sullakin vois sairasloma olla paikallaan?

neronja; tervetuloa vielä tänne puolelle. Oireesi kuulostaa kyllä hyvältä, toivottavasti ens viikon ultra todistaa kaiken olevan hyvin.

porkkana; voi ei kun sua koetellaan, jaksamisia

Omassa navassa potkuja satelee. Yöllä kun joutuu käymään vessassa, niin yleensä vauvakin herää siinä samalla ja sit onkin vaikee saada uudestaan unta, kun vauva monottelee oikein kunnolla, mutta toi on vaan ihanaa, tietää, että masussa on elämää. Hassua, olen nähnyt nyt monena yönä unta, että saadaan tyttö, vaikka ultran mukaan poika olis tulossa, saas nähä kumpi on oikeessa..

Me lähetään viikonlopuks kylpylään. Ihanaa ei tartte siivota, laittaa ruokaa ja ennenkaikkea saa löllyä altaissa ja rentoutua.

Hyvää viikonjatkoa kaikille!

Nette 31+1

Onnea vauvan saaneille!

Tervetuloa tälle puolelle kaikki plussanneet!! Ja neronja- loistavaa!

Mä en ole kirjoitellut piiiitkään piiitkään aikaan, mutta nyt jokin innosti tarttumaan härkästä sarvista. Käyn kyllä säännöllisesti lukemassa kuulumisianne, mutta.. en tiedä, ehkäpä se pelko on pitänyt minut niin lujasti otteessaan, jotta en ole uskaltanut härnätä kohtaloa.

Siitä alkuraskauden ultrasta. Se onkin mielestäni kaksipiippuinen juttu! Itse kävin viikoilla jotain 7+ ja yllätys yllätys- se käynti muuttikin sitten jos nyt ei ihan koko elämääni niin melkein. Sieltä kun silloin löytyi kaksi sikiötä, joista toisella syke. Ei siinä vielä mitään, mutta olivat samassa pussissa! Joten jos toinen olisi alkanut tulla ulos, olisi se luultavasti vienyt toisen mukanaan. Ne piinaviikot siitä sitten vasta alkoivat, seuraavaan käyntiin kun oli 3 viikkoa, kun kutsu tuli tays:iin, jossa sitten ( onneksi? voiko niin sanoa, jos toinen vauva on hävinnyt...?) huomattiin toisen vauvan kuivuneen ? ja hävinneen kokonaan pois.

Kamalaa, surullista, mutta toisaalta helpottavaa, että toisella kaikki hyvin.

Hetken pystyin iloitsemaan ja olemaan onnellinen, mutta sitten se meille kaikille tuttu vihollisemme- pelko- palasi. Jaksaako pieni sydän sykkiä? Nyt on edellisestä neuvolasta sen verran aikaa, että menen huomenna kuuntelemaan sydänäänet neuvolaan.

Minä en halua kenellekkään aiheuttaa turhaa mielipahaa kirjoituksillani, mutta tämä on edelleen ainoa paikka, jossa voin " puhua" pelostani.

Sitä alkuraskauden ultraa miettiville en kyllä osaa sanoa tyhjentävää vastausta. Toisaalta suosittelen, mutta kappas kuinka monelta mielipahalta olisin itse säätynyt, jos olisin ollut menemättä. Hankalaa.

Joka päivä tutkin masuani, onko se tarpeeksi iso? Miksei liikeet vielä tunnu? Miksei painoni nouse?

Ja ennenkaikkea, miksen osaa olla täysillä onnellinen, vaan pelkään koko ajan??! Pelko vain vaihtaa aihetta... No, tietänette..

Voi meitä poloisia murehtijoita!!

Kiitos kun sain tulla purkamaan mieltäni tänne!!

Toivon kaikille edes pienen pientä huoletonta hetkeä päivään, sellaista, että uskoo kaiken menevän hyvin, kaikesta tästä hirvittävästä huolesta huolimatta!

Aurinkoisia, onnellisia hiihtoretkiä! Lämpimiä sukkia ja helliä halauksia !!

Kaikkea tätä ja enemmänkin toivon kaikille teille, kanssasisareni!!

kuutar 16+3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat