Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Karjui mieheni minulle illalla kun tuli inttoa ihan vähäpätöisestä asiasta. Ennen ei ole koskaan uhkaillut eikä ollut väkivaltainen, alkoa ottaa harvoin ja kohtuullisesti. Siitä huolimatta säikähdin, sillä eikös uhkailusta ole lyhyt matka tekoihin? En päästänyt häntä yhteiseen sänkyymme vaan sai nukkua yönsä sohvalla, vaikka yritti illalla olla niinku ei mitään. Liioittelinko asiaa, kun ei todellisuudessa käynyt kimppuun, uhkasi vaan? Aion panna hänet ensi yönäkin olkkariin nukkumaan. Ite valvoin koko yön kun mietin parisuhdettamme ja hänen raivokasta ilmettään uhkaillessaan mua.

Sivut

Kommentit (49)

Mutta tämän lisäksi TAPAHTUU PALJON MUUTAKIN JO PELKÄSTÄÄN SILLÄ ETTÄ SANOTAAN, ETTÄ VITTU MÄ TAPAN SUT

" VITTU MÄ TAPAN SUT JOS ET TAJUA TÄTÄ HULLU ÄMMÄ!!!"

MENIKÖ PERILLE?? siis menikö perille nätisti kysyttynä, mikä se ero sinun mielestä on?

en nyt ihan rinnastaisi tuota asiaa murhiin ja raiskauksiin kuitenkaan, enkä ole koskaan sitä mieltä, että raiskaus on ok, puhumattakaan murhasta, joten pysytään aiheessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ja 20 kyllä tollanen sohvalla nukuttaminen ja nalkuttaminenkin on HENKISTÄ VÄKIVALTAA ja ihan pahimmasta päästä!

Missä lintukodossa tai ruusulinnassa te oikein asutte, jos tuo on pahimmasta päästä...

niin KENELLÄKÄÄN ei ole oikeutta lyödä puhujaa..... onko se niin vitun vaikeeta ymmärtää että MIKÄÄN sanominen ei oikeuta lyömään

Sellaista asiaa ei ole olemssa kuin OIKEUTETTU LYÖMINEN

Vierailija:

Lainaus:

ohjaamalla mies sohvalle nukkumaan tehdään todella selväksi, että tuollaista käytöstä ei sallita tässä parisuhteessa.

En halunnut käyttää sanoja " komentamalla" , " käskemällä" , " laittamalla" tms. ja siksi ohjaamalla ja arvasin, että joku nakkisielu vetää tästäkin herneen nenään.

Ole hyvä vain.

Vierailija:

Lainaus:

on jotenkin säälittäviä kotidespootteja. Mitenhän menis naama, kun kerran ukkokulta nakkaisikin teidän tyynyt ja peiton ovenraosta.

Eipä muuten paljon haittaisi. Eikä äijä ehtisi tyynyjä heittää, kyllä mä ainakin menisin ihan oma-aloitteisesti sohvalle ton jälkeen.

Paljon säälittävämpiä olette te jotka antaisitte miehen uhkailla, nukkuisitten hänen vieressään ja olisitte niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja jos mies löisi ette ainakaan lapsille " kostaisi" , eihän mies heihin olisi koskenut. Häipyisitte varmaan vaan itse häntä koipien välissä omasta kodistanne. Ja jättäisitte lapset sen väkivaltaisen miehen kanssa. Miettisitte omia sanojanne, häpeäisitte ja syyttäisitte itseänne. Mitenköhän ne lapset muuten pystyisi pitämään suunsa kiinni?! No, jos ei pysty niin saavat itse miettiä seurauksia jos isi vähän suuttuu...

" nyt mä tapan sut" -juttuja. Kuinkahan paljon näitä vähättelijöitä naurattaa jos se sattuisi omalle kohdalle ja ei se päivä niin kovin kaukana välttämättä ole.

Jos ei tuollaista puhetta säikähdä ja jää miettimään niin sitten vasta naisessa vikaa onkin..

Ja kyllä ne on ns. tavallisia miehiä, joiden suusta näitä juttuja pääsee

Vierailija:

Lainaus:

Itsellä vaan on niin hyvä parisuhde, ettei tarvitse " rangaista" miestä laittamalla sohvalle nukkumaan. Ap voisi varmaan katsoa hiukan peiliinkin! Ja kuten jo sanoin EN HYVÄKSY VÄKIVALTAA MISSÄÄN MUODOSSA. Ja miksi ap:ta kehotettiin ottamaan ja lähtemään lasten KANSSA, ei kai mies heitä uhannut? Täällä taas raivoaa joku sotanorsu...

7 kirjoitti oikeesti asiaa...

Olisin mennyt itse sohvalla mutta kun vauva nukkuu makuuhuoneessamme ja minun on hoidettava ja syötettävä häntä n. viisi kertaa yössä. Mies ei voi häntä hoitaa ja haluaa nukkua yönsä rauhassa, hän oli siis se joka meni. Muuten olisin mennyt itse ilman muuta. Annoin hänelle sohvalle yhteisen täkkimme ja nukuin ite päiväpeitteen alla. Meillä on vuodesohva että ihan hyvä on siinäkin nukkua, avasin sen miehelle valmiiksi ja laitoin lakanan.

Niin ja siitä nalkutuksesta. Mies oli pyytänyt tuttavia meille lauantaiksi minulta kysymättä. Meillä oli mukava ilta. Sunnuntaina näimme eri tuttavapariskuntaa lenkillä ja pysähdyimme juttelemaan. Ehdotin että lähdetäänkö meille kahvin keittoon, he eivät tällä kertaa päässeet. Mies raivostui totaalisesti jälkeenpäin kun kysyin heitä ilman hänen lupaansa. Sanoin vastaan, että pyysihän hänkin edellisenä iltana enkä siitä ollut moksiskaan. Siitä tuli inttoa ja mies uhkasi että lyö mua turpiin.

Tähän asti kun on yö nukuttu erillään olen mennyt ite eri huoneeseen mutta nyt on vauvan sänky makuuhuoneessa. Mietin vaan sitä ylireagoinko kun säikähdin sanallista uhkausta niin kovasti.

kun sanotaan, että " kohta mä tapan sut" tai " nyt sä saat turpaan"

Lyhyellä tähtäimellä ero on selkeä: joko saa turpaan tai ei saa, joko kuolee tai elää

Pidemmällä tähtäimellä kuitenkin uhkailu ja lyöminen johtavat samaan asiaan: pelkoon ja alistamiseen. Uhkailulla mies saa paljon kaikenlaista aikaan. Yleensä nainen alistuu, tekee mitä mies tahtoo ja on kaikinpuolin mieliksi, ettei taas tulisi riitaa. Sitten taas jos itse teko joskus tulevaisuudessa tapahtuu nainen on monesta syystä haluton lähtemään ja edelleen alistuu..

Onko sillä niin väliä onko silmä mustana vai, jos muuten suhteessa kaikki tapahtuu 101-0 miehen mukaan??????

Menkää takaisin kouluun oppimaan jotakin, vaikka ajattelua

Miksi et itse mennyt, riitaan tarvitaan aina kaksi? Ei sillä, että hyväksyisin väkivaltaa MISSÄÄN muodossa, mutta kyllä muakin v*tuttaisi jos riitojen jälkeen mieheni leikkisi jotain kotinatsia ja passittaisi sohvalle nukkumaan! Kuulostat kyllä niin lapselliselta hellapoliisi nalkuttajalta ettei mitään rajaa...

Vierailija:

Lainaus:

Itsellä vaan on niin hyvä parisuhde, ettei tarvitse " rangaista" miestä laittamalla sohvalle nukkumaan. Ap voisi varmaan katsoa hiukan peiliinkin!

Mikä ääliö kommentoi ap:n aloitusta kertomalla OMASTA loistavasta parisuhteestaan?! Olet oikein mukavan tuntuinen ihminen, varmaan jos kaveri kertoo omista vaikeuksistaan meet sillekin sanomaan, että jaaa, mulla menee muuten tosi hyvin!

Eli mitä tällä halusit sanoa? Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse rangaista toista? Olikohan ap:lle nyt yllätys, että hänen parisuhteensa ei ehkä olekaan niin hyvä? Kyllä on paska parisuhde jos toinen joutuu menemään sohvalle nukkumaan. Sekö siinä nyt on se suurin ongelma. Ei siinä mitään jos mies huutaa lyövänsä... Ei, se on ap jonka pitää nyt miettiä hetki!

Sä oot oikeesti ihan idiootti!!! Säälittävä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat