Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huomasinpa juuri, että suoraan meidän oven edessä on ihan helevetin iso koiran kakka. Aiemmin aamulla en pimeässä edes nähnyt sitä, onneksi en astunut päälle! Kyllä voi olla tampioita ihmisiä... >:( grrrr....

Kommentit (5)

meidänkin naapuri kiertää kahden koiransa kanssa pari- kolme lenkkiä päivässä. Meidän talon ympäri ja juuri niitä reittejä jossa kaikki alueen lapset leikkii.

Vierailija:

Lainaus:

puistoja tarpeeksi ja täytyyhän koiraverolle vastinetta saada. Sillehän en voi mitään jos lapsenne leikkivät myös teillä ja jalkakäytävillä.

Mikä koiraveron vastine on se, että koiranne jätökset ovat toisten ihmisten kengissä ja sitä kautta pihoissa sekä kodeissa matoilla ja lattioilla? Ja lasten vaatteissa?

Ei ainakaan kukaan koiranomistaja ole minulle tullut veroaan maksamaan, vaikka paskattavat koiransa meidän kotiporttimme pielessä useita kertoja päivässä. Olen itse seissyt pihassa lasten kanssa katsomassa, kun kolmea koiraa ulkoiluttava setä antaa koiriensa tehdä tarpeet käytännössä meidän pihaamme - kun huomasi minut, lähti nykimään koiriaan eteenpäin.

Koiraverolla on kustannettu niitä vihreitä pönttöjä teiden varsille, niitä joissa on koiran kuva. Ne on sitä varten, että te koiranomistajat voitte kerätä koiranne jätökset kadulta ja toimittaa ne sinne roskikseen. Voit ottaa muovi- tai paperipussin kotoa lähtiessäsi ja haalia koirasi kakat siihen. Epämiellyttävää ehkä, mutta kyllä siitä selviää.

Minäkin maksan veroja - jospa sitten toisin kakkavaippojen sisällöt teidän kadullenne tai pihaanne, jotta saisin jotain vastinetta?

Ärsyttää, kun päivittäin ollaan ajettu vaunuilla kakkaan tai astuttu niihin höyryäviin torttuihin keskellä kävelyteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

puistoja tarpeeksi ja täytyyhän koiraverolle vastinetta saada. Sillehän en voi mitään jos lapsenne leikkivät myös teillä ja jalkakäytävillä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat