Seuraa 

Aloitanpa pinon!

Sivut

Kommentit (22)

Täällä ollaan ja porskutellaan eteenpäin.. Yllätys yllätys taas on ollut kaikenlaista kränää miehen kanssa.. Vauvasta ei ole keskusteltu eikä kyllä mistään muustakaan viikonlopun jäljiltä. Alan olla aika väsynyt tähän jatkuvaan kinasteluun ja sanailuun, joten taitaa olla aika tarkistaa omaakin ajatusmaailmaa, että kannattaako aina vetää herneet nenään ihan JOKA asiasta.. tai siis ettei osaa sitten sopia asiaa ja siirtyä eteenpäin. Kummallista, että ennen kuin aloin mieheni kanssa seurustella, luulin olevani maailman leppoisin ihminen :) Sitä ne suuret tunteet teettää: suhteettoman suuria tunnekuohuja.

Huomenna lupaan vetää pääni pois omasta navasta ja olla seurallisempi :)

Joten huomiseen!

Riika (kp 6 ja täti jättämässä taloa..)

Tosin unohdin pistää tuohon viestiin, että maanantaina, mutta jospa kuitenkin kaikki löytäisivät tämän pinon!

Täällä ei mitään erikoista. Huonosti nukutun yön jäljiltä aion vielä mennä takaisin nukkumaan... Kummaa hommaa kun ukko valvottaa aamuneljään... Ei saanut raukka unta ja päätti sitten pitää minutkin hereillä typerillä jutuillaan... Ja jos en alkanut keskustelemaan, ramppasi ees taas sängyn ja teksti-tv:n väliä. ;) Tais olla raukka ihan seurankipiä! Kp:kin on nyt 11, pupuilut on saatu hyvin alulle! Jospa ne yhtä hyvin toisivat tulosta! Gringo taisi olla tasan samoissa päivissä menossa kuin minä! Että ei muuta ku pupuilun iloa sinnekki päin! ;)

Piinailijoille tsemppiä! Oviksen metsästäjille metsästysonnea ja tädin yllättämille vielä enemmän tsemppiä! Hei ja Leena (-kohan se oli... huono muisti... toivottavasti kuitenkin tunnistit itsesi...) tervetuloa joukkoon mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos tsempityksistä ja peukutuksista, mutta nyt hiivatun täti on sitten meille parkkeerannu ittensä. Eilinen nega vahvistui siis menkoiksi, joten tässä sitä nyt sitten kärvistellään. Kierto oli yllättävän lyhyt, vain 27 päivää kun yleensä se on ollut 29, mutta onneksi siis lyhyt kuitenkin.

Nyt ajattelin hillitä itseäni tässä kuumeilussa ja yrittää ottaa rauhallisesti. Ehkä pidän palstataukoakin. Kävin äsken ruokiksella viereisessä kaupassa ja mulla tuli ihan suru puseroon kun näin siellä kotiäitejä lastensa kanssa. Ajattelin että miksi ihmeessä olen mennyt takas töihin kun voisin viettää leppoista aikaa poikani kanssa... No nää tunteet nyt taitaa kuulua tähän töihin paluun alkukankeuteen ja alkaneisiin menkkoihin. Eiköhän se tästä kuitenkin ala sujumaan.

Palailen taas joskus.

Villis kp 1/(27)28-30

[color=green]Kiva että jedelede on kaipaillut minua. =)

Eipä mulle mitään ihmeellistä kuulu edelleenkään.

Menkat on vieläkin hukassa ja uutta testiä en ole tehnyt, kun ei ole enään ollut edes niitä tuntemuksia.

Ihmettelen kyllä suuresti mihin olen menkat kokonaan kadottanut.

Pitäisköhän käydä uudestaan lääkärin luona kysäisemässä asiasta.

Tänään aloitin laihdutuskuurin, saa nähdä mitä siitä tulee.

Pitäis nyt ekaks ainakin 10kg saada tiputettua. hömpsis....

Tietäisköhän ketään jotain oikein hyvää laihdutus vinkkiä???

Tänään tehtiin pojan ja koiran kanssa pitkä lenkki.

Poika sai myös touhuta mielensä mukaan, teputella ja leikkiä lumella.

Nyt poika touhuaa tossa purnukalla ja tyhjällä tikkuaskilla.

Hyvä että viihtyy vaikka iskäkin tossa katselee telkkua. =)

Nyt pitää mennä suihkuun, ennen kuin menee liian myöhäiseksi.

T: yoginos

Pakko oli tulla kertoilemaan pikakuulumiset, kun ihan kaipailtiin =) Tosiaan meillä alkaa vissiin pinot vähän hiipumaan, kun on raskautuneita jo paljon, osa pitää (ansaittua ja tervettä) palstataukoa ja Kathykin on köllöttelemässä auringossa.

Älskling, tosiaan kiva kuulla sinustakin! Ja hienoa, että kierto lähtikin itsestään uomilleen!!! Antaa toivoa minullekin¿ Kierto lähti viimeksi veeeeenymään ja nyt sitä ovista ei näy.

Eli tänään kp20 ja ei vieläkään ovistestissä mitään. Ensimmäisessä testissä ei ainakaan ollut, koska hirveässä unenpöppörössä käteen tarttui RASKAUStesti! =D Kaksi negaa siis tälle aamulle, heh! Onneksi kumminkin tajusin erheen, kun vielä testimatskut oli purkissa, ja kerkesin sen ovistestinkin tekemään. Voi tätä elämää. =)

Olivialle piti vielä kommentoida, että minusta se asuntolainapointti on ihan hyvä, olen itsekin sitä ajatellut. Eli ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin! Ja hääpukua lähden tällä viikolla metsästämään¿ Voih, löytyispä heti sopiva niin ei tarttis panikoida.

Jeps, nyt lähden pumppiin. Täytyy tulla vielä illalla varmaan pinoutumaan!

-Pyyyyyryyyyyy-

Huih, kun mulla on taas pitkä tauko, siittä kun oon viimeks käynyt täällä... Jotenkin on nyt vaan ollut sellanen olo, että pitänyt vähän hiljentää tahtia ja pitää pientä preikkiä kuumeilusta. Vaikka eihän se kuumeilu mihinkään häviä vaikka on pos täältä hetken, mutta tänään oli sellanen olo, että pitää päästä lukemaan mitä teille rakkaille säteille kuuluu. Ja mitä ihmettä, kylläpäs täällä olikin hiljasta tänään. Missä kaikki on?

Itselläni venyi edellinen kierto yli neljänkymmenen päivän ja testasin kolme testiä ennen kun täti saapui. Kauhea pettymys oli, vaikka olinkin tehnyt niin monta negaa. Päätin sitten että odotan seuraavat kuukautiset ja jos nekin venyvät varaan ajan lääkärille, jotta saisin terot tasaamaan kierron ja muutenkin jotain selvyyttä tähän tilanteeseen. Sitten eilen ihan yhtäkkiä täti saapuikin ihan ajallaan... Olin aivan ällikällä lyöty, että mitä tuo kirottu tekee täällä ja hetken mietittyäni olin oikeen onnellinen, että täti saapuikin ajoissa tälläkertaa. Nyt vaan odotan tädin lähtöä ja sitten päästään yrittämään oikeen tosissaan. Aion noudataa JTP menetelmää ja toivotaan, että nyt vihdoin saataisiin tulostakin.

Mulla on aian ollut hirveän runsaat kuukautiset, mutta kun olen syöny pillereitä ne on ollut huomattavasti niukemmat ja nyt nää kuukautiset on ensimmäsit oikeen runsaat sen jälkeen, kun lopetin pillereiden syönnin (syyskuussa), että ehkä mun oma hormooni toiminta on nyt vasta tasottunut ja kukatietää, ehkä mulla on tapahtunut ensimmäinen ovulaatio pillereiden jälkeen viime kierrossa., kun nyt on näin runsaat vuodot. Se antaa hurjasti toivoa, että jospa nyt vihdoin tärppäis ens kuussa. Mä jotenkin kuvittlin, kun meidän esikoinen sai alkunsa niin helposti (vois sanoo, et ei edes ehditty yrittämään kunnolla), että nytkin meitä onnistais ja tärppäis nopeesti. Nyt on jo neljä kuukautta yritystä takana ja sinä aikana mulla on olut vaan kahdet kuukautiset. Odotukset on kovat seuraavalle kierrolle, mutta yritän rauhottua ja rentoutua, että selvittäis yrityksestä ilman paineita. Pitää vaan yrittää ajatella, että kyllä se vauva sieltä tulee, kun on tullakseen, mutta kun se on niin himpskatin vaikeaa. Mun on pakko myöntää, että vaikka mulla on jo yks lapsi, mä en olis ikimaailmassa osanut kuvitella millasta on, kun on oikeen paha vauva kuume! Siis tää voi kääntää koko maailman aivan päälaelleen... Huh! Esikoinen saatiin tosiaan niin helposti alulle, että en kerinnyt samalla tavalla potea vauvakuumetta. Kyllä halusin kovasti vauvaa, mutta jotenkin se on erillaista nyt kun tiedän millaista on kantaa sitä pientä elämää sisällään yhdeksän kuukautta ja saada vihdoin se ihana vauva syliin ja se äidin rakkaus, joka on suurempaa, kun olisin ikinä kuvitellut... *muistelee menneitä ja haaveilee tulevaa*

Plussatuulia koko porukalle! *puhaltaa posket pullollaan* Puhhhhhfffff ++++++++++ puhhhhfff ++++++++ Ja tietenkin tärppionnea sitä tarvitseville! Ja vuvaliimaa jo raskautuneille.

<3 älskling

Minkäslaiset kierrot sulla onkaan takana? Mietin vaan, että vaikka ei näin saisi sanoakaan, niin lohduttavaa, että muillakin tulee noita kiertohäiriöitä, enpähän ole yksikseni pitkine kiertoineni... Millä kp:lla teit testin nyt? Mietin vaan, voisko kuitenkin olla sitä itseään???

No niin taas täällä, pitkän päivän jälkeen. Ihme kyllä ei väsytä kovinkaan paljoa, vaikka jo kuuteen töihin olen tänään raahustanut. Johtuu varmaan siitä kun eilen heitin pitkän lenkin illalla.

Raitis ilma tekee näköjään tosi hyvää, en olis uskonu :) Siitä on nimittäin aikaa kun olen saanu viimeks itteeni liikkeelle. Samalla siinä sai päästää pahimpia höyryjä päästä, kun oli lenkkikaveri mukana.

Nyt siis eilisen innoittamana aion kyllä kohta tehdä samanlaisen tempauksen tänään.

Ehkä ihan senkin takia täytys vähän tässä yrittää kuntoilla, kun ollaan perjantaina lähdössä Kanarialle, AAAH! Ei kyllä jaksais odottaa. Hyvissä ajoin aloin itseäni trimmaamaan rantakuntoon.. =D 5päivää ennen lähtöä.. Noo, ei ole kerenny..

Odottelen tässä vaan että koska ne Aconin testit tulis, että voisin ennen reissua katsoa mikä tilanne. Tietää sitten voiko matkalla ottaa kuinka " rennosti" ..

Tädin pitäis tulla ensi sunnuntaina, eli onhan se matkalaukkuun otettava " muutama" testi mukaan kaiken varalta..

Saahan tietty sieltäkin ostettua, mutta oma hommansa lähteä sielt pongailemaan raskaustestejä..

hippi-hiiri: Juu tunnistin itseni, Leenu tai Leena---> melkein sama :)

Tässä taas mun elämääni hiukan, nyt lenkkivaatteet niskaan ja ulos!!

Palaillaan :)

ansq79: ei voi olla, voi sinua raasua. kyllä sapettaa puolestasikin tuollainen. onko kaverisi vaavi muuten toivottu, eli kai hän sen kuitenkin pitää, vai oliko tosi pahaan saumaan tuollainen meidän haaveilema mutta toiselle vahinkona tullut plussa?

pyry: voi sinua hassua, taitaa olla kaapit täynnä kaikenlaisia testejä, kun vahingossa ovista raskaustestillä etsit, hih.

onkos muut hääsuunnitelmat jo kondiksessa? meinaatte häämatkalle lähteä (en muista vaikka oisit jo joskus kertonutkin...)

villiseepra: pahoittelut tädistä. mutta hyvänä asiana kuitenkin tuo lyhyenläntä kierto *kateellisena* niin ja tsemppiä sinne työrintamalle, kyllä uskon, että tekee aluksi vähän tiukkaa tottua uuteen arkeen. miten esikoisesi muuten on hoitoon sopeutunut?

älsking: kiva kuulla sinustakin. kiva, että sinäkin sait pitkän kierron jälkeen taas normaalin (vaikka parashan olisi ollut, jos tätiä ei enää olisi tullutkaan seur. 9 kk :) )

hippis (pakko lainata riikalta tätä hänen keksimäänä lempinimeäsi):

vaikka ei varmaan ollutkaan kiva päivä univelkaisena olla, mutta kateellisena kuulostelin tuota miestäsi, ja että hän halusi vain höpötellä koko yön - kuulosti hauskalle. toivottavasti saat ensi yönä nukutuksi, jottei ihan valvomiseksi mene :=)

täällä ihmetellään miksi housut on ihan märät, että tekisi melkein mieli pikkusuoja laittaa. Kp 33/36-59 menossa (sekoilin eilen laskuissa), mutta mistää ovisvuodosta ei tosiaan kyse, vaan aivan kirkasta vettä melkein. outoa. alkaa vähän jännäämään, että alkaako ne menkat vai ei. on vaan kyllä niin oireetonta, että ei uskalla yhtään edes toivoa tärpin käyneen. mutta silti tuntuu pahalle ajatella, etteikö meille sitä syysvauvaakaan tulisi, joten salaa mielessä sitä kuitenkin toivoo ja toivoo. no aika näyttää.

nyt luistelemaan (lupasin mennä veljeni vaimon kanssa, joten ei auta kuin mennä, vaikkei nyt jaksaisikaan)

♥ olivia ♥

pakko oli tulla taas kommentoimaan... kun me SYYSSÄTEET olemme (edelleen...) niitä, jotka ovat ALOITTANEET syksyllä 05 tai niillä main. Meillä lasketut ajat voivat siis olla mille kuulle tahansa ja täältä ei pois putoa, vaikka menkat alkais.

SyysKEIJUT ovat se syyskuun laskettujen aikojen porukka.

Muistelen että olet kuitenkin meihin ilmoittautunut, joten pysy ihmeessä mukana. :)

-terveisin (pilkunviilaaja) listaemo-Jedelede

ps. Muille myös heipat! Palaan myöhemmin, nyt on lähdettävä kauppaan... :)

Mulla oli eilen alkavinaan menkat, mutta nyt niistä ei enää jälkeäkään. Vähän harmittaa kun siirtyy toi yritys taas eteenpäin. Alkais nyt kunolla (tai ei sitten alkais ollenkaan). en edes tiedä enää kuulunko syyssäteisiin vai lokamasuihin...

No olipas valittava aloitus ;) MUtta hei onnea kaikille ja paljon lähettelen teille plussa säteitä!

Hiljaista on, ei kai kaikki vaan ole plussanneet ja jättäneet meitä vähäistä joukkoa tänne keskenään... Tulkaahan nyt hyvät säde-siskot kertomaan kuulumisia, etten minä pölise täällä toisten hermoja hajalle... ;)

Iltaa taas pinoon! Sikäli kun joku muu täällä vielä luuraa. Olipa muuten hirveän vilkasta ollut tänään vauvakuume palstalla, eilisiä viestejä sai etsiä jostakin sivulta kolme... Josko olisi monella alkanut vuodenvaihteesta yritys? =)

Ensin Villikselle suuret pahoittelut! Mutta Hippiksen tapaan yritän hakea jotakin positiivista...höm: Onhan se hyvä, että täti tuli aikaiseen, ettei mennyt rahaa enemmän testeihin hukkaan!

Sitä vastoin meikäläisellä valuuttaa tuntuu tuhraantuvan enemmänkin tähän projektiin. Mammaksi:lta tuli paketti, jossa oli 15 ovistestiä ja jopa kolme raskaustestiä. Ensin harmittelin, että mitä niillä kolmella testillä tekee, mutta mutta... Enää ei ole kuin yksi jäljellä! Yhtenä päivänä meni jossakin huuruissa yksi ja tänään ovistestin sijaan se toinen. =D Ja perjantainahan ne loppuvat ovistestitkin. Pakko varmaan tilata lisää, kun en uskalla lopettaa testaamista, JOS se toinenkin viiva vielä esiin saataisiin.

Olivialle vielä vastaukseksi, että ollaan menossa häämatkalle Thaimaaseen (aika klassista, muttei olla siellä oltu). Ja juuri sen vuoksi meillä on viimeinen yrityskierto meneillään (vanhemmat Säteet ovat kuulleet tämän jo tuhat kertaa, mutta kertaus on opintojen äiti, heh). Miun gyne oli sitä mieltä, ettei välttis kannata lähteä alkuraskauden km-riskin kanssa matkalle, kun hoitotasosta ei voi olla varma ja menee häämatkafiiliksetkin siinä masuasukin mukana (siis JOS jotakin sattuisi). Ja minä itse pohdin, että kun en ole ollut raskaana aiemmin, en ota myöskään sitä alkuraskauden pahoinvointiriskiä häihin ja häämatkalle. Eli nyt jos ei tärppää, keskitytään juhliin.

Mutta Tietenkin minä olen laskenut, että voidaan aloittaa yritys heti huhtikuussa, vaikka tullaan reissusta vasta toukokuun puolella. Ei yhtään kiertoa hukkaan! =)

Tässä onkin tämän talven osalta vähän luovutusfiilistä, en oikeasti usko siihen tärppiin tässä kierrossa enää. Paitsi sitten tietenkin kuume nousee pilviin, jos ovistestiin saan kaksi viivaa. Mutta en oikein usko siihenkään. Niinpä olen tosissani päättänyt aloittaa " voipaketit eivät tule hääpukuun" -projektin, ja kaivaa sen tiimalasin esiin! Tässä on kummiskin vielä monta kuukautta aikaa, joten nyt vaan täysiä eteenpäin! =)

Miten muuten Riikalla on lähtenyt kuntosaliharrastus käyntiin? Vai oliko se ensimmäinen kerta niin hälyttävä, ettet pysty sitä nyt aloittamaan?

No niin. Olen taas varastanut hurjasti pinotilaa...

Säteitä Säteille suihkutellen,

Pyrtsi

Äh, olen viimeisen viikon tai kaksi ollut niin täynnä omia ovistestejäni ja limojani, että ihan hävettää....

Leenulle tervetuloa mukaan! Nyt vaan ahkerasti pinoutumaan ja kirjoittelemaan!

Anskulle myötätuntosäteitä lähettelen! On se NIIN väärin, että toisille tulee vahinkoplussia, ja toiset eivät saa! *kiukuttelee*

Ja nyt takavasemmalle... vai oikealle...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat