Vierailija

Minkälaisella lähestymistavalla parhaisiin tuloksiin? Jollei lapsi syö, antaa olla syömättä? Syö varmaan kun on tarpeeksi nälkä?

Meillä vaan kärttää ruoan tilalle omenaa, keksiä (jep jep), jogurttia, viiliä, leipää tmv. Olen ollut pääsääntöisesti antamatta, mutta välillä hellyn, kun tuntuu ettei muuten söisi mitään. Ruoka-annoksestaan syö n. kaksi haarukallista ja jos on lisukkeena keitettyä porkkanaa tai maissia, ne syö kaikki.

Aamuin illoin juo sentään maitoa 3dl eli yhteensä 6dl. Hoikka poika.

Kommentit (2)

meillä poika on aina syönyt huonosti. Lopetin aamulla ruoan antamisen niin rupesi lämmin ruoka maistumaan. Nyt syö jo sekä aamulla että lämpimän ruoan, vieläpä kaksi kertaa päivässä

illalla maistuu leipä tms

vieläkin toisinaan syö vain muutaman lusikallisen

Oletko kokeillut syöttää poikaa? Meillä pojan syömättömyys johtuu usein siitä että ei jaksa itse syödä

Meillä samanikäinen totaalikieltäytyjä. Joten on siirrytty tiukkaan linjaan. EI keksejä, äiti määrää mitä ruualla syödään, sitä sitten joko syödään tai ei. seuraava ruoka tulee vasta normaaliin ruoka-aikaan. Siitä huolimatta poika jättää päiväruuan väliin JOKA päivä. En anna myöskään välipalaa, ellei ole ruokaa syönyt. Vasta päiväunien jälkeen klo 16 jälkeen tarjoan toisen ruuan. Kieltäytyy AINA siitäkin, joten hellyn ja keitän puuron. Se on ainoa mikä uppoaa. Eli meidän poika syö vaan yhden annoksen päivässä ja sekin on puuroa. Lihaa, kanaa, kalaa ym ei ole koskaan syönyt, eikä leipää, vihanneksia, hedelmiä. Pituuskasvu normaali. Ihmeellisesti ne laspet kasvaa vaikka eivät syö, mutta neuvoisin kuitenkin pitämään tiukkaa linjaa, eli lapsi ei saa itse valita mitä syö. kyläl se lapsi sitten nälkäänsä syö. Tosin sitä en tiedä miten syö sitten juuri sitä, mistä ei tykkää. Ehkä koulussa sitten muiden esimerkillä oppii syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat