Seuraa 

Uusi viikko ja uudet kujeet =)

Erityistervetulotoivotukset Kalaselle =D Ei tietenkään puhuta ;o)

Niin kuin olet varmaan huomannut. Meille ei tuo vauva halua tulla.. lapsettomuushoidot alkais helmikuun lopussa. Vuosi on täynnä yritystä ja menkat on juuri nyt päällänsä ja enstistä kipeämpinä =/

Vedinkin tuon suuntaisia johtopäätöksiä joskus meidän jutellessa ;o)

Täällä ei ole nukuttu viime yönä pirun kivuliaiden kuukautisten takia.

Mutta kuulumisianne odotellessa,

C.

Sivut

Kommentit (32)

Musagalluppia oli... meikäläiseen uppoaa kaikenlainen kotimainen ja ulkomainen pop ja rock enimmäkseen.. Monenmoinen, en nyt pysty nimeemään yhtä tai kahta.. ;D Välillä on vaan joku tietty kappale, mikä kuulostaa hyvältä, mutta ei sitten se artisti /tyyli muuten ollenkaan. Riippuu ihan päivästä. Eniten on vaan radio auki ja mitä sieltä sattuu kuulumaan.

Jep. Ei tässä edelleenkään uutta. Kohta lähdetään miehen siskon kanssa pistäytymään kodin ykkösessä ja siinähän se ilta sitten jo vierähtääkin. ;)

Kyselen vielä, että olisko teillä kiinnostusta nyt siihen esittelylistaan?? Kun siitä oli joskus viime vuoden puolella puhe ja lupasin sitä tehdä myöhemmin.. Kertokaa, mitä mieltä olette, oisko tarpeellinen??

Ja nyt minä meen... heippa!

kiitos jedelede rohkaisevista sanoistasi. Kyllä mullakin on taas toiveet korkeella tän kierron suhteen.Kunpa vaan ei joutuis pettymään.Mitään muuta oiretta ei oikeestaan oo, paitsi että musta tuntuu että ruuassa on sellanen metallin maku.On jääny kahtena päivänä lautaselta jotain syömättä sen takia kun ihan rupee kylmät väreet menemään pitikin kroppaa.Toissapäivänä se oli ihan tavallinen salaatti ja eilen tomaattikeitto.Ens keskiviikkona tädin pitäs tulla..toivottavasti tajuu pysyä poissa:)

Joo, mun mielestä esittelylista ois ihan ehdottoman hyvä!!!Kun meitä ei kumminkaan niin paljoa täällä listalla pyöri etteikö sen tekeminen olis ihan mahotonta ja niinku kathy jo sanoi niin muakin kiinnostas muistaa ihmisten ikä ja lapsilukumäärä ym.

Lähen viikonlopuks helsinkiin ja häämessuille:) Mut palailen alukiviikosta kurkkimaan kuulumisia.Ja tietty kertomaan jos oireita ois lisää:)

heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävinkin jo joskus aikaa sitten ilmoittautumassa tähän Jkl-listaan, mutta sen jälkeen olen pysytellyt takavasemmalla ja yrittänyt hieman jäähdytellä tätä palstailua yrtysstressin pelossa. Mutta tärppiä ei ole tullut, joten palstailu saa jatkua ja minut saa lisätä mukaan listaan! :-)

Eli ikää löytyy 29-vuotta, miehellä 28-vuotta. Itsellä opinnot valmistuivat syksyllä ja mies jatkaa vielä puolisen vuotta. Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta ja esikoista yritetty jo vuosi. Ilmoittauduinkin tuonne lapsettomuuspalstalle, koska tutkimuksiin ollaan menossa vaikka jonot naistentautien polille näyttävät olevan aika pitkät. Kutsua ei sinne siis ole vielä kuulunut, joten kävin yksityisellä gynekologilla, joka määräsi mulle sekä clomit että terot ja nyt niiden voimalla jatketaan. Kierto kun on ollut sekaisin lähes aina, mutta etenkin pillereiden lopettamisen jälkeen kiertosekoilu on vain yltynyt ja näyttää vain muuttuvan pidemmäksi koko ajan. Ensi kierrossa pitäisi siis aloittaa clomien käyttö ja jännittää jo etukäteen millaiseksi pirttihirmuksi muutun jos kovinkin vaikuttavat mielialaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille meille! :-)

NINNU! Huomasin tuolta lueskellessani muitakin pinoja, että oisit kuin oisitkin plussannu??!!!! Onnea!! :)

Camelotille voimia menkkakipuihin! :(

Matildalle tsemppiä jatkoon! Varmasti oikea ratkaisu jättää toistaiseksi kuumeilu sikseen ja antaa tilanteen rauhoittua. Nuoriahan vielä olette, niin hyvin ehtii, vaikka nyt odottelisikin tovin. Laittele vaan s-postia, jos ehdit/haluat! ;)

Tervetuloa mukaan Kalanen (vai menikö nikki oikein..no enivei, sinnepäin)! Eihän täälä mitään rajoituksia ole, etteikö saisi mukaan tulla. Paljonhan täällä palstallakin pyörii " triplaajia" mukana. :) Sinullakin noin 2-vuotias siis..? :)

Mietin tuossa, että oiskohan nyt viimein aika väsätä jonkin sortin esittelylista meille, kun silloin kauan sitten lupailin... Edes jonkinlainen alustava pätkä, niin ois helpompi pysyä kärryillä, kuka kukin on. Mitäs sanotte`?

Jep, nyt pojalle välipalaa... :) Palaillaan. Ninnu, tulehan kertomaan kuulumiset! ;)

Ja samalla asiaa esittelylistasta. Minä sen kyllä voin ainakin alulle pistää, voihan sitä muutkin sitten päivitellä myöhemmin jne. :)

Jos nyt sitten vaikka laitetaan tähän pinoon jokainen semmoinen lyhkänen esittely tai tiedot itsestä, mitä nyt haluutte siihen sisällyttää.. Niin keräilen ne sitten yhteen ja laitan jossain vaiheessa tänne. OK?

eli vaiikka tähän tyyliin, jos nyt itse sitten aloitan:

*Jedelede, ikää molemmilla 26v, kolmannen yritys aloitettu 11/05 (ennestään pojat 5/02 ja 3/04) ja K-pellolla asustellaan. Kotiäitinä oon ollut esikoisen syntymästä asti ja tätä työtä jatketaan niin pitkään kuin siltä tuntuu. :)

Iät ja lapset(että onko vai ei ennestään) nyt ainakii jos kerrotaan, asuinpaikan kertoo kuka haluaa (ei mikään pakko) ja mitä nyt haluatte muuta, niin laittakaa ihan vapaasti. :)

Tervetuloa mukaan Helmiina! :) Mukava kun tulee uusia joukkoon, sen verran porukkaa lähtenyt pois (odotuspuolelle ja kokonaan pois)

Voi eii.. Beijaflor! Voimia sinne!! Ja sulla oli niiiiin lupaavat oireet viime viikolla. Voi itku! :/ Koita jaksaa. Ja kysy ihmeessä sitä anoppia (olihan se anoppi... hmm.. miten mä nyt sen jo unohdin) apuun, tai vaikka kyselet aluksi ihan yleisesti, " kun yksi kaveri mietti näitä" tai jotain., jos et vielä halua kertoa totuutta.. Tsemppiä sinulle!

Oma napa vielä lopuksi. Mitään ei näy eikä kuulu, eikä nyt vielä periaatteessa pitäskään. Jomotteluja ym sillon tällön, mutta katellaan, miten käy. Huomisiltaan mennessä pitäis selvitä -vasta sen jälkeen annan toivon herätä. ;)

mukavaa tiistainjatkoa kaikesta huolimatta !

-Jede

Camelot: Minä 22v (kohta 23v), mies 27v ja poika 2v.

Yritystä tammikuusta -05. Kihloissa. Kotosalla hoidan vielä lasta ja mies töissä.

Pitikös siihen muutakin laittaa..Laitan jos tulee mieleen.

Nyt 24:sta tuijottamaan!

Seuraatko kuttuja useinkin?

Tosiaan sain sen plussan. Ei ole niin vahva kuin kotrolliviiva mutta viiva joka tapauksessa.

Matilda, tsemppiä sulle sun elämänkuvioihin. Palailet sitten kuumeilemaan, kun ajankohta tuntuu sopivammalta.

Piti sanoa vielä jotain muutakin, mutta unohtui. Heräsin tänään jo neljän jälkeen, joten vätystää...

Sori en tähän hätään keksinyt mitään muhevampaa alkutekstiä (ja yritin olla himppu " salaperäinen" niin ei ihan kaikki -ehkä?- hoksaa tuota... mutta jkl:läiset ainakin ;D), mutta muutellaan sitä myöhemmin. Ja ehdotuksia otetaan vastaan. Ei nyt oikein leikannu näin myöhään.. :D

Ja " puuttuvat" , laittakaa esittelyjä tähän vaikka niin saadaan teidätkii listalle! :)

jup. mutta NYT häivyn ;)

Matilda: Saman suuntaisia ajatuksia täälläkin.

Vaikka toisaalta kuume toiseen lapseen on kova niin silti sitä miettii että onko todella valmis siihen kaikkeen rumbaan mikä meitä vielä odottaa. Mutta onnea teille jatkossa ja voihan se olla että piankin teillä alkaa tilanne helpottamaan ja tuntuu aika paremmalta lapsen tulla =)

Voimia!

Thalassa: mulla on takana 2 clomi kiertoa ja mulla ekalla kerralla ainoa sivuvaikutus niiden käytöstä oli ihan uskomattomat kuumat aallot. Mielialoihin ei mulla juurikaan vaikuttanut. Sitten toisella kerralla kuumia aaltojakaan ei juuri tullut.. Se on tietty henkilökohtaista, miten kehenkin vaikuttaa, mutta ei siis kannata etukäteen suotta murehtia.

Beijaflor: Mulla ensimmäinen vyöhyketerapia on vasta tällä viikolla, eli perjantaina olen varmasti tässä asiassa viisaampi.. mutta siinä siis käsitykseni mukaan painellaan " pisteitä" /alueita, (jotka yleensä sijaitsevat jaloissa) ja vaikuttavat, mikä mihinkin ongelmaan. Olen jostain kuullut, että vyöhyketerapia olisi hyvä ottaa ennen hoitoja. Jotkut ovat olleet sitä mieltä, että hormonihoitojen kanssa yhtäaikaa ei kannata ottaa ja muuten paras aika sille olisi kierron alkuvaiheessa. Ensimmäisellä hoitokerralla on keskustelu tuokio taustasta ja siitä mihin hoitoa tarvitaan ja sen mukaan vyöhyketerapeutti osaa kohdistaa hoidon oikeisiin paikkoihin.

Netistä löytyy paljon keskusteluita ym. epävirallisia tietolähteitä asiasta. Lähes kaikki ovat hyvin positiivisia. Tässä esim. yksi aika perusteellinenkin kommentti aiheesta: http://groups.msn.com/lapsettomuus/vyhyketerapia1.msnw?action=get_messag... ja näkyihän täällä kuumeilijoidenkin keskusteluissa olevan kyseistä asiaa koskeva pino. Oikein mielenkiintoinen asia.

Ymmärrän kyllä, että on varmasti vähän kimurantti tilanne mennä anopille " lapsettomuushoitoon" . (Me ei olla myöskään puhuttu vielä vauva asioista mitään kummankaan vanhemmille.)

Aijon kyllä kysellä kaiken mahdollisen sitten kun sinne hoitoon nyt pääsen, joten voin palata sitten loppuviikosta vielä asiaan. Ties vaikka olen anopillesi menossa..

Ajattelin pitkästä aikaa kirjoitella, yleensä kun tulee vain taustailtua ja lueskeltua teidän kuulumisia.

Oon yrittänyt hillitä noita vauvakuumeen oireita sillä, että oon vaan taustaillut, mutta taas ne viikonloppuna vaan paheni, kun pikkusisko puhui ympäri, että ottaisin sen poikien vanhan kehdon hoitoon, kun he eivät sitä kuulemma hetkeen tartte ja vie liikaa tilaa lastenhuoneesta. Lauantaina porukat sen toi sit siskon puolesta ja kuume taas pääsi valloilleen, kun se oli jo hieman rauhoittunut. Olis niin ihanaa saada tonne kehtoon oma pieni tuhisija.

Toisaalta tota kuumeilua rauhoittaa työt (toivottavasti), sillä sain ihanan sijaisuuden 1-3-vuotiaiden osastolta päiväkodista kesäkuun loppuun asti..

Omaan napaan ei mitään uutta, menkkoja oottelen edelleen, raskaana en valitettavasti ole ja pitäs varmaan saada aikaseksi soitettua sinne lääkäriin aika, jos siä vaikka selviäis homman nimi.

Plussasäteitä kaikilla ja mukavaa viikonalkua! =)

Hei vaan kaikille! Olen tosiaan ihan uusi täällä JKL-pinossa niinkuin täällä vauvakuumeisten puolella muutenkin. Olen suoraan aloittanut tuolla lapsettomuuspuolella, mutta jos huolitte joukkoon, niin täälläkin olisi kiva vaihtaa kuulumisia/kommentteja/kokemuksia.. Paikallisiin, kun täällä muuten törmää vähemmän. JKL:ssä olen asunut koko opiskeluajan, mutta tällä hetkellä asustellaan tässä JKL:n lähikunnassa.

Esittely siis: minä olen 25v ja mies 28v. Esikoista ollaan toivottu ja yritetty 01/03 alkaen. Tutkimuksissakin ollaan käyty ja mitään " vikaa" ei meistä kummastakaan löytynyt. Matkan varrella on tullut yksi plussa, mutta se jäi tuulimunaksi. Hoidotkin ollaan jo laitettu alulle takana on kaksi inseminaatiota ja kolmas on suunnitteilla.

Plussa rikasta vuotta kaikille..!

T.Helmiina

En kyl enää tajuu mitään näistä mun kierroista.Heti kun jätettiin kondomit pois niin kierrot on alkanu olla mitä sattuu vaikka ennen olivat ihan säännöllisiä.En kyllä ymmärrä.Itketti aivan hulluna kun kouluun kävelin enkä tienny miten enkun tunnilla selviin jostain tyhjänpäiväisistä puheharjoituksista kun suru painaa mutta niin vaan selvisin kumminkin.

Helmiina:Kerro mulle mitä tiiät vyöhyketerapiasta, kun mun miehen äiti on vyöhyketerapeutti, mutta en oo uskalatanu hänelle vielä puhua lapsettomuudesta..Mutta siis tiedätkö että mitä pisteitä siellä painellaan ym?ja pitääkö sitä ottaa tiettyyn aikaan kierrosta? Hän ainakin on hoitanut yhtä potilasta jolle oli sanottu että munatorvet on niin tukossa ettei lasta voi saada, mutta kyllä se vyöhyketerapia auttoi ja nyt on nyytti sylissä:)

nyt syömään, kiire on

Tänään sitten tehtiin sellainen päätös, että lopetetaan kokonaan nämä vauvahaaveet. Perutaan se hoitoaika ja jatketaan elämää ilman haavetta toisesta lapsesta.

Nyt olo on aika hyvä. Yllättävää, mutta nyt oikein näkee miten suuri ja mieltä painava asia tuo lapsettomuus oli meidän perheelle.

Aion aloittaa pillereitten syönnin, josko se auttaisi noihin kipuihinikin.

Mutta näin me siis päätimme yhteis tuumin.

Oikein mukavaa ja aurinkoista kevään odotusta ja roppakaupalla plussaonnea teille kaikille!!!

Meikäläinen poistuu takavasemmalle, mutta todennäköisesti tänne palaamme vielä jonkain päivänä...

Yritän nyt pysyä poissa täältä..

Terveisin,

Camelot

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat