Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heip, Osaisiko kukaan auttaa tai olisiko kuullut moisesta, että silmäripset tippuu tasaseen tahtiin pois. Raskausviikkoja 28+0. Vastaava ongelmaa ei esim. hiusten kanssa. Omia kikka kolmosia olen jo kokeillut: Luulin ensin silmätulehdukseksi ja sain tipat lääkäriltä...olen lopettanut ripsarin ja ripsientaivuttimen käytön ja syön D-vitamiini+kalkkia, multivita 2-plussaa ja rautaa oikean määrän.

Nyt alkaa jo ahdistaa oikein todella, kun tuntuu että pian olen ripsetön!

Neuvolalääkäri totesi vain, että uusia kasvaa ja täytyy sanoa, että se ei lohduta, vaikka kyseessä ehkä on täysin hormooniperäinen juttu pienen " salamatkustajan" vaikutuksesta.

Olisin enemmän kuin kiitollinen, jos jollakin olisi kokemuksia/tietoa asiasta ja voisit kertoa, mikä auttaisi tai minkälainen lääkäri voisi tietää asiasta enemmän.

Kommentit (2)

.. vaikka silti ärsyttävä vaiva!

Joka ootuksen keskilohkolla suunnilleen on ripset " vaihtunu" . Lähtöä kestää muutamasta vkosta kuukauteen. Vähitelen alkaa tulla uutta kasvua ja ne onki kasvanu sitte tosi pitkiksi ja tuuheiksi. Unelmaripsiä on kestänyt sitte muutaman kuukauden synnytyksen jälkeiseen aikaan asti. Sitte on taas varisteltu samassa tahdissa kuin on hiukset lähteny ja kynnet halkeillu. Sillon tosin on ollu kalkista, d-vitamiinista, magnesiumista ja vitamiineista ylipäätään apua.

Koitahan kestää! :)

M 18+5

Mulla on ihan sama ongelma nyt kakkosta odottaessa. Ekalla kerralla ei tätä ollut???

Siis just viimeviikolla totesin, et kaikki ripset tippuu tekis mitä vaan ja ripsarista on ollu pakko luopua jo ajat sitten....

Toivottavasti kasvavat takasin ja tukka tosiaan voi mitä parhaiten. On tosin tummunut ihan hirveästi.

Vinkit ois tervetulleita, jos vaan löytyy. Ei oo siis kalkin puutettakaan tämä:-)

Lytte ja Masukki 17+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat