Vierailija

Sain kyllä tälle päivälle neuvola-ajan.

Tämä on viides raskaus ja kaikki muut raskaudet menneet todella hyvin ilman mitään "ongelmia"

Ja tietenkin lisäksi alkaa tämä loppuajan kankeus ja närästys :)

2viikkoa sitten oli hemoklobiini 115 ja aloin heti syömään obsidania(olen kaikkien muidenkin odotusaikana syönyt sitä ja saanut nopeesti nousemaan)

Luulis että olis jo vaikuttanut...

Verenpaine on tosi alhainen: n 106/62-72 välillä huidellut.

Miten ihmeessä voi saada verenpaineen edes vähän nousemaan?

Kommentit (9)

Aamupäivät töissä aika puuskutusta, hyvä kun tolpillani pysyn. Toivottavasti Obsidan alkaa auttaa pian.

Vielä olis lokakuuhun asti jaksettava.

Luinkin just netistä alhaisesta verenpaineesta ja sen oireista ja just samanlaista kuin mulla. Eli ei ilmeisesti mitään vakavaa.

Onneks mulla on kyllä niin ihana mies ja lasten isä että hän kyllä tekee paljon kotona ja hoitaa lapsia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

eli muutaman viikon perästä tullaan ;)

Neljäs raskaus menossa, ja en kyllä muista, että edellisistä raskauksista olisin ollut näin väsynyt. Tosin, onhan tuota ikääkin tullut tässä vuosien saatossa ;)

Yöt ovat rikkonaiset, ei tahdo löytyä hyvää asentoa missä nukkua, ja tuo sama vaiva mullakin: närästys.

Nyt saa ihan "luvan" kanssa syödä salmiakkia ja lakua. Täytyy sanoa miehelle että tuo vaikka kebabit tänään;)

Sain reseptilääkettä siihen, kun Renniet tms. eivät auta tarpeeksi.

Kuumuus voi varmasti tehdä oloasi huimaavaksi ja huonoksi..näin ainakin omalta kohdaltani huomaan.

Hb:n nousuun menee tosiaan muutamia viikkoja, sen sain huomata itsekkin, normi hb:ni 150 laski 114, ja olin tappoväsynyt, nyt viimeksi hb 127 ja olo aavistuksen pirteämpi tuosta aiemmasta.

Laku ja salmiakki tosiaan nostavat verenpainetta, joten popsihan niitä :)

Mukavaa loppuodotusta! :)

Sun hemoglobiini on senverran alhaalla et se lienee syynä. Rautalääkkeet ei ala kovin nopeesti vaikuttamaan, kyl siihen menee viikkoja.

Verenpaine on kyllä aika alhaalla, mut se on toisaalta paljon parempi kuin mitä liian korkeella...? Verenpainetta voi nostaa vain epäterveellisillä keinoilla eli stressaamalla ja tupakoimalla, en suosittele!

eli muutaman viikon perästä tullaan ;)

Neljäs raskaus menossa, ja en kyllä muista, että edellisistä raskauksista olisin ollut näin väsynyt. Tosin, onhan tuota ikääkin tullut tässä vuosien saatossa ;)

Yöt ovat rikkonaiset, ei tahdo löytyä hyvää asentoa missä nukkua, ja tuo sama vaiva mullakin: närästys.

Sain reseptilääkettä siihen, kun Renniet tms. eivät auta tarpeeksi.

Kuumuus voi varmasti tehdä oloasi huimaavaksi ja huonoksi..näin ainakin omalta kohdaltani huomaan.

Hb:n nousuun menee tosiaan muutamia viikkoja, sen sain huomata itsekkin, normi hb:ni 150 laski 114, ja olin tappoväsynyt, nyt viimeksi hb 127 ja olo aavistuksen pirteämpi tuosta aiemmasta.

Laku ja salmiakki tosiaan nostavat verenpainetta, joten popsihan niitä :)

Mukavaa loppuodotusta! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat