Vierailija

No eilen tapahtu: menin käymään miehen huoneessa ja siellä isäntä oli hommissa. No se nolostu ihan hirveesti -suuttukin.

Mä en oikeen tiedä miten mä asiaan suhtautuisin, ei se mulle nyt ainakaan mikään järkytys ollut. Enemmän ihmettelen miehen suuttumista. Onko muilla kokemusta tällasesta?

Kommentit (10)

Olisin ilman muuta jäänyt katsomaan ja nauttimaan - on ihanaa katsella kun mies oma runkkaa!! :-) Ei siitä malta pitää omia näppejään erossa pitkäänkään... Siis ihan totta, pelkästä ajatuksesta alkoi nyt tehdä mieli. Harmillista, koska olen sinkku tällä hetkellä eikä miehiä lähistöllä!

ja se muuttui suuttumukseksi. Ehkä voisit sanoa miehellesi ettei hänen runkkaus haittaa sinua lainkaan, vaan hän saa sitä ihan vapaasti tehdä. Ja jatkossa ehkä kannattaa koputtaa miehen huoneen oveen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miestäsi uudestaa runkkaamaan ja sano että haluat katsella. Uskon että lopulta nautitte siitä molemmat.

Itseäni kiihottaa todella paljon kun mies runkkaa ja saan katsoa. Samalla hieron itseäni, joten mies saa katsella minua.

Jos tietäisin että mies runkkaa vaikka vessassa, olisin aivan kiimassa. Täytyy sanoa että se on kaunista ja todella kiihottaavaa katsottavaa, ainakin minusta.

itse olen joskus yllättänyt mieheni niissä hommissa ja kyllähän samoin kävi,nolostu ja sit suuttu..Ei kai siinä mitää,toivottavasti miehes leppyy.:D

vai niin kävi. Ilmeisesti hän häpesi ja välitön reaktio oli ettet hyväksy moista. Minäkin olen ' jäänyt kiinni' tumputtamisesta ja nololta tuntui, sekä myöhemmin harmitti kun teko johti siihen keskusteluun että kylläpäs sitä ukko jaksaa runkata mut ei omaa vaimoa nussia!!

Taisi olla ollut viikon tauko seksissä ja minä väsynyt ylitöistä yms. Tarkoitus oli vain poistaa paineita, rentoutua. Yritin selittää ettei minun käteenvetoni häiritse meidän seksielämäämme, pikemminkin päinvastoin. En ehkä vakuuttanut, mutta tapaus oli pian unohdettu ja seksielämä sujuu kivasti. On vaan jotenkin vaikea sanoa luontevasti että vetäsin eilen kuivat ku teki mieli. Ja toisaalta masturboimalla saatu orgasmi on kuitenkin yksityinen asia vai?

tutustukaas iwebcam.com sivustoon. Reaaliaikainen adult-chat missä ainakin meille naisille on nähtävää. Toinen letsvideochat.com. Kumpikaan ei vaadi kameraa.

Rentouttaa jne. Mutta ei nyt aina jakseta olla sillain. (Vertaa rakastelu 1h/ runkkaus 5min.) Minua kyllä mukavasti vain hymyilyttää asia:) Kertoo usein jälkeenpäin, koska tietää, että mua kiihottaa. Jos meidän rakastelut vähenisi sen takia, sitten olisin kateellinen. Nyt kuitenkin tiedän, että käsi on kuitenkin vain korvike.

Mutta kyllä silläkin vähän lopahtaa, jos yllätän. Ja vieläkin joskus meinaa nolottaa runkata mun nähen. Yritän auttaa tilanteessa;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat