Seuraa 

aiotteko ottaa omaa musiikkia (cd-levy) mukaan kun meette synnyttämään? meillä ainakin on (tai ainakin oli pari vuotta sitten) se mahollisuus. jos, niin minkälaista?

mietitään vaihteeks hauskoja ja vähemmän stressaavia asioita.. =)

my_selene ja Remppa rv20+0

Kommentit (6)

... Nyt raskausaikana olen kuunnellut paljon klassista, jonkun tutun ja rauhoittavan kokoelmalevyn ajattelin ottaa mukaan. Vauvankin kannalta on kiva, jos hän todellakin tunnistaa tutun musiikin (kuten jotkut tutkijat väittävät) syntyessään, sen pitäisi rauhoittaa. Ja päätarkoituksena on toki rauhoittaa itseä, saada ajatuksen johonkin muualle kivuista. Saa nyt nähdä, tuleeko sitä kuunneltua, mutta mukaan otan kuitenkin, henkiseksi tueksi.

että pinnistän vaavin pikavauhtia ulos että pääsisin melusaasteesta.

Lopulta päädyin kuitenkin omiin suosikkeihini eli pakattuna on mm. Karjalaista, Bo Kaspersia, Norah Jonesia ja Marroon 5.

Maggy rv 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viimeksi oli mukana omaa musiikkia ja esikko syntyi Alesandro Safinan tahtiin. Nyt lähtee mukaan Coldplay (kuten viimeksikin), Uniklubi, Il Divo...no noi ainakin. Osa musiikista rauhoittaa ja osasta saan todella hyvän mielen joten siksi noi. Ja noita olen kuunnellut oikeestaan koko raskauden ajan.

Birdy ja Inkku 33+3

Olen pakannut muutaman levyn mukaan synnärille. Etupäässä rentouttavaa musiikkia: Celine Dionia, Laura Pausinia jne... Kai se on ihan sama mitä sinne ottaa!! Pääasia, että itse tykkää. Minä olen muusiikin suhteen melkein kaikkiruokainen, mutta olen niin huono rentoutumaan niin valitsin sen tyylisuunnan...

Hanna rv 38+1

aion tehä kokoelma levyn mis on mun suosikki biisejä mitä kuuntelen normaalistikin. tiedän et ne biisit saa mut rauhoittumaan ja uskon et tästä synnytyksestä tulee rauhallisempi ja olis ihan kiva jos muistaisinkin enemmän. tästä tulee olemaan mun " pää-rentoutumistapani" .

ois kiva tietää onko muut kokeillu samaa ja onko toiminnu??

my_selene ja Remppa rv20+0

..ja musikkina mm. sonata arcticaa ja stratovariusta.

... tein mielestäni hyviä valintoja. Ja itse synnytyksessä kävi niin että kätilö meinas yhdessä vaiheessa laittaa musiikkia ja kun huomasin sen niin sanoin että mulla on kassissa omia. Laitettiin sitten mun lemppari soimaan ja muista ehkä kaks ekaa säveltä enkä yhtään enempää... hih! Naurattikin myöhemmin kun ei siihen tajunnut yhtään keskittyä ja kuunneella. Oishan se voinut auttaa rentoutumaan mutta....

Otan silti nytkin jotain omia cd:itä mukaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat