Vierailija

esikoinen jää nyt tänään kesäksi pois tarhasta, ja sitten syksyllä menee suoraan Isompien ryhmään ( heh.. iso pikkumies)

ehdotuksia mitä vien tädeille lahjaksi kun haen pois??

Kommentit (8)

aina tota samaa ulinointia millä lahjois hoitajaa. se on niitten työtä kuten opettajienkin. meillä ei olla koskaan viety mitään vaikka luokan parhaimpiin kuuluukin. kesälahja----huohhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä mäkin asiaa ajattelin, mutta kamala homma alkaa jotain hankkia nyt viime tingassa. Esikoisten eskariryhmän tätien kukkiin olen jo osallistunut. Sitten toisaalta tuli tunne että ois vielä pitänyt jotain antaa. Kuopuksen hoidossakin on 3 tätiä. Vaikeaahan se on jokaiselle jotain keksiä.

olin kyllä itseasiassa ajatellut viedä niille vaaleenpunaset kuoharipullot kaikille ja jonkun kukan torilta. ( siis laittaa semmosiin Alkon pusseihin jokaiselle omat, 3 tätiä ) mun poika aika villi..hehe. Saa rentoutua!

Ne on nyt 3vkoa joka päivä puhunut siitä kun se vaihtaa isompiin ja voi sitä ja voi tätä niin ajattelin miehen kanssa että ne varmaan odottaakin jotain kiitoslahjaa? en tiedä, ihan sama. Taidan viedä noi, hyvä mieli juhannukseen tädeille.:)

Niinpä kun meilläkin niitä lasten hoitajia on niin paljon siellä päiväkodissa. Siihen päälle vielä pienimmän ryhmis jossa 3 hoitajaa.

Aloittivat hoidossa vasta keväällä, joten nyt jätetään lahjojen ostaminen väliin. En kyllä edes tarkalleen ottaen tietäisi keille kaikille pitäisi ostaa. Sen verran on ollut vaihtuvuutta (päiväkoti on iso 5 eri ryhmää ja hoitajat tuuraavat toisiaan). Jouluksi ostetaan varmaan ainakin ns. virallisille ryhmän hoitajille jotain kylläkin.

tuntuu olevan niille ( pieni tarha ) isompi juttu kun meille, kun on toi pieni vauvakin tossa. Jotenkin musta kivaa ja normaalia että siirtyy alkaa meinaan pojan leikitkin olla jo rajumpia ja iso jätkähän se on, jo 3.5v eli eikös se sinne isompiin jo kuulukin eikä sinne vauvapuolelle??

Tyyppi itse odottaa vain sitä kun joskus sanottiin että saa katsoa Leijonakuninkaan sitten kun on isojen puolella tarhassa.. ja sen se muistaa. Heti sanoo kun asiasta puhutaan että sitten minä saan katsoa Leijonakuninkaan, enkä itse ole vieläkään varma siitä, kun siinä tapahtuu aika paljon pahaakin. Musta hassua miten lapset muistaa jotain asioita kuukausia:)

hauskaa jussia kaikille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat