Seuraa 

En ainakaan löytänyt pinoa tälle päivälle... On ollut viikonloppunakin aika hiljaista...

Mutta tuliko niitä plussia eiliselle testaajille?! Vai tuliko testattua? Alkaisi niin mukavasti viikko iloisilla uutisilla. Aletaan olla me Keijut vähissä täällä kuumeilupuolella, no toivotaan niin suuresti että päästään jatkamaan odotuspuolen keijuissa!!

Täällä kp 17/27, ovis on ohi, joten nyt vaan odotellaan miten käy. Joka toinen päivä puuhailtiin, joten mahdollisuudet pitäis olla ok. Jotenkin vaan olen niin pessimisti, etten usko tärppiin. Pessimisti ei pety sanotaan. Kyllä sitä pieni toivonkipinä kytee, mutta en oikeesti uskalla toivoa että kävis niin onnellisesti. Hoh hoijaa, tuntuu että on yritetty taas niin kauan. Vaikka ei kai henäkuusta niin kovin pitkä aika ole. Yrittää ne jotkut kauemminkin. Mut itse miettii, miten monet plussaa tosi nopeaan... Ja miten joku voi tulla vahingossa raskaaksi, kun toisilla kestää ja kestää? Esikoista odotettiin alulle yli vuosi...

Mutta menipä ankeaksi, sori. Nyt niitä positiivisia uutisia!

Sivut

Kommentit (21)

Täällähän minäkin edelleen roikun, kp 35/28 eikä VIELÄKÄÄN plussaa saatika tätiä. Ja ovishan oli kp 15. Soitan kohta neuvolaan kun on soittoaika. Jos ne ei suostu tekemään verikoetta, niin sitten menen yksityiselle... Täytyyhän tähän joku syy olla. Pari viikkoa jo ollut menkkamaisia kramppeja mutta valkovuotoahan se vain on.

Plussasäteitä ++++++!!

eiköhän sulle tuo suoda. :) Olen sitten vissiin toiseksi viimeinen oviksen havainnut keijulainen. Eilen tosiaan ovistikku niin sanotusti värähti tasavahvuisiksi viivoiksi ja ainakin yö meni vauvapuuhasteluissa.

Tänään iltapäivällä olikin sellaiset reippaat ovismaiset kivut, joita joskus 3-kymppisenä mulla oli ennen lapsien hankkimista. Vaikuttaa hyvältä, vaikka nuo kivut eivät mukavia olekaan. Tässä iässä, kun ei noita munasoluja taida joka kierrossa enää irtoilla, jos nyt sitten olisi yksi matkalla.

Kääk! Ekaa kertaa jysähti mieleeni, että näin vanhemmiten kaksosten todennäköisyys kasvaa. Elikkä kyllä yksi riittäisi mainiosti, jos saisi edes sem. Onhan tuota tehtykin. Jos ei tästä kierrosta lykästä, siirryn yksen vuoden yrittäneiden kerhoon. Mutta lääkärin mukaan ei ole harvinaista tässä iässä, jos ainakin vuosi yritystä tulee. Paljon on kyllä niiden nuorempien puolella sympatiat, jotka tällaista kestää useammankin vuoden.

Galluppi: Olen käyttänyt 4 erilaista plussatestiä ja kyllä mielestäni Acon10 on niistä suosikkini. Tosin varmistan aina jollakin toisen merkkisellä vielä tuon tuloksen, jos sattuisi olemaan plussa.

Onnea kaikille lähipäivän testaajille ja tsemppiä lokakuisiin siirtyville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

taas yksi piinauskaveri putosi kyydistä.. No mutta taidan pudota pian itsekin, olen melkein varma siitä. Tippuiskin sitten pian, ettei kierto taas veny mihinkään 102 päivään. Tätioireita ei ole, mutta ei mulla niitä koskaan oo ollutkaan ennen kuin vuoto alkaa.

Täällä on nyt tosi moni testaillut vaan negaa... Toivottavasti joku meistä edes saa vielä plussan niin antaa vähän toivoa muille hätähousutestaajille =)

tiitiäinen: 22v. olisi just hyvä ikä saada esikoinen, ainakin mun mielestä! Täytän ite ens kuussa. Meillä sattui tosi ihanasti käymään viime yönä kun just ehdin kertomaan ettei mies oo täysillä mukana vauvantekohommissa. Hän saapui yöllä saunaillasta käkikännissä kotiin ja sanoi että haluaa vauvan!!! Oli jutellut perheellisten yli 40v. työkavereiden kanssa ja he olivat kertoneet kuinka hienoa on rakastaa omaa lastaan niin paljon! ...joskus olen toivonut pääseväni kärpäsenä kattoon kuuntelemaan miesten juttuja, mutta tarvii sanoa etten olisi uskonut niiden puhuvan lapsista! :D

Eppa: Toivottavasti saat plussa-uutisia huomenna lääkäriltä! Kyllä sen hinnan olisin itsekin maksanut jos tossa marraskuun lopulla olisin tajunnut että voisi yksityisellekin mennä.. Tosiaan tk-lääkäreillä ei oo mikään kiire selvittää missä on vika jos menkkoja ei kuulu. Eikä suostunut multa katsomaan verikokeesta hcg:tä, vaan pissatestejä teetti muutaman, ja sanoi että " meillä on täällä tämä tosi herkkä menetelmä" . Niin varmaan joo.

Jeanel kp28

Testasin sitten vihdoin ja viimein kp 34/24-27... ja haalea plussa tuli!! Huh huh, enpä tiedä mitä tässä ajatella.. paitsi että iloinen olen ja mies myöskin.

Tuo vaan mietityttää, että eikö olisi jo pitänyt olla ihan vahva plussa kun kp on 34 ja ovis oli n. kp 12-13 (tai 14)? Ettei vaan meinais taas alkuraskauden keskenmenoa :( Äääh, taidan olla ikuinen pessimisti. Testasin Apteekin omalla testillä, onko siitä millaisia kokemuksia? Ja varsinkin tuollaisista haaleahkoista plussista? Tosin ohjeissa sanotaan, että viivojen vahvuudella ei olisi väliä?

Onnea toiselle plussajalle, olikos se Garfield!?

Apua, on tää vaan hurjaa, vaikka kolmas kerta onkin! Ja sorry oma (.)

Juu samaa olen minäkin huomannut että alkaa tämä syyskeiju poppoo vähentyä....

Tiitiainen ja Eppa:++++++++sädetystä teille!

Ibe: Sinulle negan hävitys puhallusta! *puh puh*

Villiseepralle: Pahoittelut tädin saapumisesta!

Guinness: ONNEN rutistuksia plussasta!

Ja vielä galluppiin: Minä olen käyttänyt apteekin omaa testiä, mutta siis vain tasan kerran ja silloin siis muistaakseni menkat jotain 5 päivää myöhässä ja vahva plussa tuli.

Nyt menossa kp 23/26, ja tänään alkoi menkkajomotukset. Eilen vielä pientä etovaa oloa mutta se tipotiessään ja vaan tämä mahan ja alaselän vihlonta jomotus käynnissä. Eli täti se taitaa kurvata tänne viimeistään viikonloppuna. Pläääh...

Kaikille plussatuulia ja onnitteluita plussanneille jos oli vielä muita!

Nyt Täydellisten naisten pariin.

Guinness: Eikös siinä apteekin omassa ole aina haaleat viivat, siis kontrolliviivakin? Oon tehnyt niitä kans joskus. Äiti teki kuopuksesta sellaisen varmistustestiksi, ja huolestui kun näytti heikkoa viivaa, sitten vielä eri merkkinen tuplavarmistus ja tämä täyttääkin tässä kuussa vuoden :) Onnea sinulle ja Garfieldille!

piipaa: Jos sait plussan ovistestistä eilen, niin eikö oviksen pitäis olla siitä vasta kahden päivän kuluttua? Niin olen täällä kuullut höpinöitä, että eihän silloin ole mitään hätää!

Kp 28... Väsyttää, nukuin taas vain 6h unet. Kädet " kolottaa" kolmatta päivää, käsivarret ja kainalot. Voiko toi olla oire..? Testaan varmaan keskiviikkona, jos huomenna saapuu korvaustestit.

Gallup: Acon 10 kasettitesteistä oon tykännyt. Niistä ei erota viivanpaikkaa ainakaan silloin kun testi on vielä märkä, ei tarvi sitten miettiä onko vai eikö. One Stepin liuskoja en suosittele, heitti mulla koko testialueelle punertavaa tahraa vaikka oli nega.

onko nuo pitoisuudet mitattu verestä vai virtsasta?

No, minulla tulee huomenna tai ylihuomenna oviksesta 3 viikkoa, jolloin pitoisuus olisi alimmillaan 18 IU/ml. Ehkä toivoa vielä on... katsotaan mitä lukemia siitä tän päiväisestä verikokeesta pamahtaa huomenna. Veikkaan kuitenkin nollaa. Nyt illalla tuli ehkä ihan vähän vaaleanpunaista vuotoa. Voi kunpa se nyt merkitsisi jotain!

Onnea plussanneille!

Galluppia: käytin aconin ovistestejä. En ole muita kokeillutkaan. R-testeinä olen käyttänyt acon10 (sitä tilasin, mutta pakkauksessa ei lue onko ne acon10 vai 25...) ja kerran apteekin omaa. Siis nyt tässä vauvakuumeessa. Ekan raskauden taisin plussata apteekin omalla.

Täällä sitä vielä roikutaan vaikka hätäisenä jo eilen testasinkin negan. Nyt ois kp 27/28-jotain...

Tuo raskautuminen on niin kummallista kun jotkut tulevat raskaaksi siitä yhdestä ainoasta kerrasta ja toiset ei sitten taas millään.

Meilläkin esikoista saatiin yritellä yli vuosi ennenkuin onnisti. Ja tässäkin on ollut jo pari vuotta niin ettei olla juurikaan käytetty ehkäisyä mutta ei nyt niin hirveästi olla yritettykään.

Meillä on vain niin, että täytyy osua juuri oviksen aikaan puuhailut, muuten ei näytä onnistuvan.

Tuttuni on samassa ajassa saanut neljä lasta ja itse vain yhden. Se tuntuu jo taas ihmeeltä, että on sen saanut.

Eppa, itselläni esikoista yrittäessä meni kierto kerran jopa yli 40 oisko ollut kp 41 tai 42 kun vihdoin alkoi. Ilmeisesti niin kovasti toivon lasta että kehitin itse oireita ja kuukautisiakaan ei vain kuulunut. TK:ssa ne suhtautuivat kurjasti, kävin sielläkin raskaustestissä, se oli nega, ja kun sä oot vielä niin nuori, ja joskus kierto vaan menee noin, ja jos ei kolmee kuukauteen tule menkkoja niin sit katsotaan uudelleen et ne saadaan kyllä sit lääkkeillä tulemaan. Vauvaa toivovalle tuo tuntui kaamealta tuomiolta. Odota 3kk ja jos ehkä sitten tehdään jotain, kuitenkin olit jo melkein vuoden toivonut lasta! No sittenhän kävi se perinteinen et ajattelin no voi sitä elää ilman lastakin, et tehdään sit kaikkea muuta ja yritin olla ajattelematta koko vauva asiaa niin yllättäen sitten lopulta raskauduin. En tiedä auttoiko tuo ettei enää niin asiaa ajatellut.

Kovasti toivon että tämä vielä plussaksi muuttuisi mutta en ole koskaan tehnyt väärää negatiivista testiä ja noita testejä on muutama tullut tehtyä... no muutama päivä vielä katsotaan näkyykö tätiä.

Ei vaan, tottahan mä vielä täällä keijuissa piipahdan tsekkamaassa onko joku mahdollisesti plussannut. Ja on ihan pakko GUINNESILLE vastailla; esikoisesta testasin haalean plussa Apteekin omalla kp 30/28. Pakko oli testata uudestaan kp 32 ja vain vähän oli plussa vahvistunut. Siinä vaiheessa aloin jo todella uskoa raskauteen, mutta varmuuden vuoksi testasin vielä kp 37 Predictorilla ja silloin ei ollut enää epäilyksen häivääkään:) Eli hyvältä näyttää sun tilanne, ONNEA!!!

-Lillis Lokakuinen-

Eppa! Oletan, että taulukko kertoo sekä että, eli veren ja virtsan pitoisuudet, koska sitä ei ollut erikseen mainittu siellä sivulla vaan ihan yhdessä.

Tässä muuten vielä linkki, jos enkun kieli sujuu niin voipi saada lisäselvennystä!

http://www.advancedfertility.com/earlypre.htm

Marikko! Mähän taidan olla vielä peränpitäjän lisäks keijuparven vanhin ja pakko tunnustaa olevani kai hiukan hullu.. Mua nimittäin houkuttas suunnattomasti ajatus kaksosista! =D Siis vaikka kaks aikasempaakaan ei oo vielä kuin reilut 2v ja alle 1v.. Mut joku siinä ajatuksessa vaan viehättäs!

tulis nyt mullekin se täti niin pääsisi kokeilemaan kuukuppia ja vähän lepuuttamaan hermoja. Mutta kun ei niin ei. Soitin siis neuvolaan ja ne käski nyt odottamaan. Ihan niin kuin Ibe sanoi... ja tyly oli muutenkin se täti siellä. Olispa meidän kylässä yksityinen neuvola niin menisin oikopäätä sen asiakkaaksi :/

Eli se niistä neuvolan " neuvoista" . Kävin sitten yksityisellä labrassa verikokeissa ja ne mittaa veren hCG-arvon. Tuloksen saan huomenna tiistaina klo 16 jälkeen. Voihan olla että jännitän vain ihan sikana tätä tilannetta niin menkat on myöhässä sen takia. Mut nyt en siis enää testaile, odotan vain tätiä. Ja käyn huomenna kattomassa sen oletettavasti negan tuloksen. Kallein r-testi tähän asti, 32 ¿ upposi siihenkin... Äh, masis painaa nyt päälle eli pitäis keksiä ihan jotain muuta ajateltavaa.

Miten te olette saaneet menkat tulemaan? Pupuilua ja raskasta lumityötä on jo harrastettu ihan riittämiin.

Ja tuosta plussan vahvuudesta! Kävin kopsaamassa tuolta pesun sivuilta tän taulukon, jossa näkyy r-hormonien kehitys. Ja siitä kyllä hyvin huomaa, että erot voi olla hyvinkin suuret ja tuon hormonin määrähän se plussan vahvuuden kait määrää. Joten huoli pois! =)

Aika hedelmöityksestä/ Aika viimeisistä kuukautisista/ HCG:n määrä

mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5

2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500

5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000

6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000

8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000

17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400

>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Jeanel! Juu, mut se kun ei näyttäny viel plussaa se pirskatin ovistikku eilen, vaan vasta melkein.. Ja tänään ei juuri mitään. Mut oon saanu jo kuulla, että voi käydä niinkin , että plussa pamahtaa ruutuun sitten pari päivää myöhemmin vaikka ois " hävinny" välillä. Joten vielä pidän toivoa yllä!

Paljon onnea! Plussauutiset on aina ihania varsinkin kun on pitkään yrittänyt, kuten garfield. Muuten on ollut kyllä mielestäni todella vähän plussaajia tässä kuussa ainakin tällä listalla. Ehkä sitten loppukuu korjaa tilannetta... :-)

Itse odottelen siirtoa lokamasujen listaan. Pientä punaista taas havaittavissa, mutta ehkä sit huomenna lopullisesti vaihtuis kierto ettei tarvi alkaa odotella. Eilen hiukan tilitin tuota miehen vauvahaluttomuutta, mutta roikun täällä listoilla kuumeilemassa niin kauan kunnes ehkäisyäkään ei käytetä ja vauvalle on siten annettu mahdollisuus. Nyt alkaa kohta siis ilmeisesti neljäs kierto.

babyunelma kp 27/28-30

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat