Seuraa 

kyselempä vielä täällä..onko kellään ollu musiikki apuna rentoutumiseen synnärillä? aion ottaa suosikkimusiikkini mukaan ja mietin et paljonko se on auttanu esim. kipuihin?

edellisessä synnytyksessä en ehtiny saada mitään ja en pystyny rentoutumaan kunnolla. nyt luulen et tää auttais ja jos muistaisinkin ja jäis hyviä muistojakin niin oisin tyytyväinen. onko muilla kokemusta tai löytyykö muita jotka aikoo kokeilla samaa?

my_selene ja Remppa rv20+0

Kommentit (2)

Mulla oli ja koin sen tosi hyvänä. Tein loppuodotuksesta mieleisen cd:n koneella ja sit sitä ihan innoissani kuuntelin ja autto kummasti. Näin siis kuopuksen kohdalla. Ja kesällä aion tehdä saman kun tämä seuraava syntyy. Mua ainakin auttoi ja paljon. Oli mukavampaa kun oli jotain tuttua mukana. 2 kertaa tais mennä levy läpi ja sit olikin aika alkaa tositoimiin. Suosittelen lämpimästi! :)

... muista vain että kerran laitettiin mun lempparilevy soittimeen mutta en muista siitä muuta kuin suunnilleen ekan tahdin ja sit ei oo hajuakaan musiikista! Synnytys kesti kauan mutta jostain syystä aika meni kyllä nopeasti siinä supistuksia vastaan ottaessa. Näin minulla. Otan kyllä nytkin cd:t mukaan, eihän sitä tiedä vaikka tällä kertaa tulisi kuunneltuakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat