Vierailija

olemme olleet viitisen vuotta yhdessä, yhteinen koti ja pieni lapsi, melko nopeasti tapahtui asiat mutta kaikki vaan meni niin ja tuntui hyvältä.

Mutta nykyään, emme tee miehenkanssa mitään kivaa yhdessä mitä muut pariskunnat tuntuu tekevän, siis emme käy ulkona (pariin vuoteen) missään yleensäkään, miehen mielestä ei tarvi. Hänen mielestä asiat on ok näinkin. Minusta meillä on tylsää. siihen hän sanoo että " mene yksin tai kaveries kanssa" , kun tarkoitukseni oli piristää suhdettamme. Lieneekö tässä nyt osasyynä se että mä " hyppäsin" tähän mukaan melko nuorena ja olenhan sitä vieläkin, mies ehti kyllä " mennä" nuorena. En kadu " valintaani" mutta tunnen itteni vähän huonoksi ja epäonnistuuneksi nyt kun tekisi mieli mennä kavereiden mukana silloin tällöin, esim kerran kuussa jonnekin. Kun mies ei kertakaikkiaan suostu mihinkään " hauskanpitoon" mikä voi tarkoittaa vaikka ydessä keilausta. Hän ei myöskään pidä syntymäpäiviä minään, niitä ei tarvitse hänenmielestä juhlia ollenkaan, siitähän se " vääntö" tuli kun järkkäsin pojalle 1v pippalot, en käskenyt miehen tehdä mitään enkä nalkuttanut mistään, tein kaiken itse ettei häntä ressaisi, häntäpä ressaa se että on juhlat yleensä ottaen, pitää kestitä vieraita.

Mä alan pitää häntä ilonpilaajana,jos niin voi sanoa. Hän kuvittelee että minä luulen että elämän pitäisi olla aina kivaa, ei se kuitenkaan ole niin, tämä on puhuttu mutta asiat ei miksikään ole muuttuneet.

Ehdotin kerran jotain terapeuttia muttei kuulema kukaan kolmas osapuoli voi välejämme korjata, itse on pystyttävä, miehen mielestä. Tämä on umpikuja, mulla ei ehkä kertakaikkiaan ole voimaa enää yrittää. Mä en haluaisi perhettä rikkoa, mutta ainainen tämmöisten asioden vatvominen...väsyttää...

Arki menee ok, hän on hyvä isä mutta kun parisuhde on " jumissa" .

-apua-

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat