Vierailija

oltiin täysimetyksellä 4 viikkoa kunnes huomattiin että maitoa ei pidä pojan nälkää..pumppaamalla saan maitoa 150ml muttaen tiedä mistä johtuu että pojalla jäi imemisenkin jälkeen nälkä nyt olen antanut rintaa ja välillä korviketta ja poika vetää ihan älyttömiä määriä korviketta kerralla saattaa mennä jopa 160ml päivässä menee noin 700-800ml mietin onko tästä jotain haittaa että juo näin paljon ja miksi oma rintamaitoni ei pidä pojalla nälkää?nyt tullut kamalan huono omatunto siitä etten imetä enään miltei ollenkaan:(eikä tänäänkään tissi edes kelvannut kun yritin antaa vaikka nälkä hänellä oli.

Kommentit (12)

käski vain vaihtaa pienempi reikäiseen tuttiin, ettei liian helposti saa maitoa.

Lapselle ruokaa silloinkun on nälkä, suora lainaus terkkarin suusta

lapsihan joutuu imemään tyhjää 15 minuttiakin ennenkuin maito taas nousee, Jos sulla oli vaaka, näkisit lapsen todellisen rintamaidon juontimäärän, kun punnitset ennen ja jälkeen. Pääasia että on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koko 4 viikkoa mikä oltiin täysimetyksellä oli aivan kamalaa huutoa kaikki hereillä olo aika!nyt kun on annettu korviketta on poika virkeä ja tyytyväinen hereilläollessaan toisin kuin ennen.

t:ap

Olisiko imemisvaikeuksia. Kuulostaa siltä, että vauvallasi on ongelmia saada rinnasta imettyä maitoa. Tuttipullosta maito tulee helpommin ja saa helposti mahansa täyteen, mikä vain pahentaa ongelmaa, eli alkaa helposti hylkiä rintaa. Oletko ottanut yhteyttä imetysneuvojaan, joka voisi vaikka neuvoa, jos imetysotteessa olisi parantamisen varaa?

Itse varmaan sinuna vain imettäisin ja imettäisin sinnikkäästi. On ihan normaalia, että vastasyntyneen kanssa elämä on helposti lähes tauotonta imetystä. Tilanne kuitenkin helpottuu muutamassa kuukaudessa. Minulla on ollut yksi tissitakiainen, joka ekoina kuukausina huusi lähes koko ajan, jos ei ollut rinnalla. Rankkaa oli, mutta siitäkin selvittiin, tosin poika oli tosi innokas imeväinen lähes kaksivuotiaaksi.

Toiset vauvat nyt vaan on sellaisia, mutta ei se ainakaan mulla kestänyt kun sen pari kk. Sit päästiin jo ylös vaakatasosta ja ulkoilemaan, kaupungille jne.

Onko vauvalla varmasti nälkä? Tuon ikäisellähän on kova imemisen tarve ja vauva voi syödä pullosta ihan vaan sen takia, että saa imeä. Oletko kokeillut huvituttia, jos se rauhoittaisi? Tai haluatko antaaa tuttia ollenkaan. Sanoit, ettei vauva ime rinnalla. Oletko kokeillut tarjota rintaa vauvalle esim. silloin, kun vauva on nukkumaan menossa ja alkaa olla melko raukea ja uninen. Meillä oli jossakin vaiheessa ongelmana se, ettei poika rauhoittunut rinnalla imemään ja tuo ed. mainittu konsti auttoi ongelma vaiheen yli.

ja miadon tuleminen ei ole vähentynyt vaikka imetystä olen vähentänyt.Tai ainakin pumppaamalla sitä tulee vieläkin sen samat 150ml minkä on tullut kokoajan.

voikohan maitoni olla jotenkin liian laihaa pitämään nälkää?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat