Seuraa 

Olisiko innokkaita raskaus kilojen pudottajia?! Yhdessä se aina sujuisi paremmin, vaikka ei livenä pystyisikään, niin näin netin välityksellä...=)

itelläni vaavi vielä masussa, rv33 menossa, ja nyt jo tullut 15kg painoa...joten pudottamista on, kunhan kaveri ensin itse tulee tuolta ulos!! =p

ja olen tiukasti päättänyt näistä kiloista heti eroon päästä!!

kirjoitelkaa, Tiina

Kommentit (2)

Meillä on tuo kuntopyörän ostaminen ollut kanssa suunnitelmissa...ois niin paljon helpompaa kuntoilla kotona esim kun vauva nukkuu, jos itellään siis vaan on energiaa siihen...sen tietää että johonkin puntille ei varmasti tuu lähettyä, kun siinä menee aina se ikuisuus matkoineen päivineen!!! Ja sit vielä se on niin pirun kallistakin nykypäivänä...=(

Meijän pitää koittaa keksii joku systeemi, treeni kalenteri/aikataulu sit kun sen aika on, mistä koitetaan sit pitää tiukasti kiinni!! =)

kuulumisiin, Tiina

Moikka

Mulla rv 38+1 tänään ja painoa kertynyt huimat 24 kiloa ekasta neuvola käynnistä. Tilanne on kuitenkin se että, jouduin olemaan ekan raskaus kuukauden aikana vuodelevossa ja paino oli noussut jo ekalle neuvolakäynnille. Pudotettavaa mulla riittää todella paljon.

Onneksi osa tästä on nestettä, mutta kyllä normaalikokoon pääsemiseksi saa tehdä töitä ja niin olen päättänytkin.

P.S kävin tänään ostaan kotiin kuntopyörän tulevaa kuntoutusta varten. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat