Vierailija

Olen eronnut taannoin, ja tutustuin jo opiskelemassa ollessani aivan ihanaan mieheen. Joka päätyi lopulta siihen että hän oli kanssamme samassa sängyssä. (neljä kertaa) Tämä taas loppui siihen kun mieheni tuli mustasukkaiseksi ja " hanskat lyötiin naulaan" . Tämä ei aiheuttanut eroamme, erosimme muista syistä vasta paljon myöhemmin.(mitähän minä tässä selittelen) Nyt sitten olen tavannut tätä miestä,(hänellä ei ole paria) eron jälkeen, soitellut ja tapaillut ja vitsaillut menneistä,(meistä molemmista se oli ihanaa) Olemme tapailleet n. kuukauden ja molemmille on selvää että sänkyyn voisi mennä millon vaan, mutta meitä viehättää myös pitkät keskustelut ja kädestä pitelyt, emme ole tietoisesti hosuneet. Ongelmani on takuulla tyhmä mutta silti pakko kysyä, eli minä pelkään että kun aikaisemmin porukka hommissa ollessamme olin synnyttänyt kaksi lasta ja jos nyt harrastaisimme niin olen kerennyt synnyttää jo kaksi lisää. Sekavaa, yrittäkää ymmärtää. Eli mitäs jos en tyydytäkkään häntä, en takuulla ole yhtä tiukka jne. Älkää tuomitko suorilta käsin, minulla nimittäin ei ole mikään paras mahdollinen itsetunto. Odotan vastauksia=) ps. tuntuu jotenkin typerästi että " pettäisin miestäni" vaikka ajattelen vaan hommailevani tämän toisen kanssa......outoa T.Naisen tuntemuksia -75

Kommentit (4)

varmastikin! Teillähän on ihanat muistotkin, eikä ne sunnytykset tyydyttämistä pois vie. Etkä sinä ex-miestäsi millään tavoin petä. Tehän olette eronneet, jotenka asia ei kuulu hänelle. Eri asia voisi olla jo ex-miehen parhan ystävän kanssa alkaisi paneskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lähettäisi.

Mäkin neuvon, että älä liikoja kuitenkaan murehdi. Kyllä sä kelpaat sellaisena kuin olet. Ja varmaan tuo mieskin jännittää, pystyykö olemaan yhtä hyvä kuin aiemmin! Ehkä tämänkin asian voisit ottaa hänen kanssaan puheeksi, jos se kovasti vaivaa?

Ja jos emättimen löysyyttää oikeesti murehtii ja se oikeesti vaivaa, niin ei muuta kuin tekemään lantionpohjalihastreeniä! Aina kun vaikka odotat bussia niin supistat lihaksia niin voimakkaasti kuin jaksat viiteen laskien. Sitten rentoutat ja lasket kymmeneen. Toistat tuon niin monta kertaa peräkkäin kuin jaksat. Lihastreenistä on aina iloa! Mutta liikaa ei kande kyllä treenata, siitähän on ihan haittavaikutuksia. Ainakin yksi lepopäivä pitää viikossa olla!

Olen kuullut muiltakin eronneilta tuosta ongelmasta, että alkuun tuntisi kuin pettävänsä sitä ex-puolisoaan. Eli ihan inhimillinen juttu. VAikkei siis olekaan todellakaan mitään oikeaa syytä niin tuntea! Hoe sitä itsellesi. Olet vapaa nainen ja saat olla kenen kanssa vaan haluat!! Mutta ehkä sen takia koet pettäväsi, kun mies on ollut mukana vanhoissa kuvioissa sun ja ex-miehesi kanssa. Mutta mitään oikeaa syytä kokea syyllisyyttä sulla ei ole!

Mielestäni on hienoa, että olette pitkittäneet vaihetta ennen seksiä. Kuulostaa ihanan kutkuttavalta! Nauti! Tässä ihan vähän kateeksikin jo käy... :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat