Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

toinen/kolmas nimi on Johannes. ollaan pyöritelty mm. nimiä Otso Johannes, Vili Johannes, tai yhdistelmä Otso Vili Johannes. Myös Otso Eemeli Johannes tai Vili Eemeli Johannes käyneet mielessä. Mikä kuulostaa teidän mielestä parhaalta?

Kommentit (8)

meillä oli eilen ristiäiset, ja pojasta tuli otso vili johannes. itsekin mietin että vili etunimenä voisi sit vanhemmiten olla vähän turhan pikkupoikamainen, mutta tuossa keskellä se menee ihan kivasti. kiitos kommenteistanne!!

gerda

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mielestäni Vili on pikkupojan nimi. Musta ois lähinnä huvittavaa, jos menisin vaikka pankkiin ja herra johtaja ois sellainen arvokkaan näköinen keski-ikäinen mies, joka sitten ilmoittaa nimekseen Vili...

Miten ois ihan konstailemattomasti Otso Johannes?

Olen samaa mieltä Miumau77:n kanssa, että Vili on aika ' pikkupoikamainen' nimi... Ja kun se lisäksi aiheuttaa englannikielisessä maailmassa huvitusta, koska se luetaan samoin kuin Willy (= miehen sukupuolielin), niin en itse ainakaan antaisi tuota nimeä! Eemeli kuuluu samaan kategoriaan. Minun on vaikea kuvitella Viliä tai Eemeliä vakavasti otettavana työssään aikuisena, oli se sitten Nokian pääjohtajana tai vaikka lukion opettaja tai lääkäri...

Sen sijaan Otso on minusta erittäin komea ja miehekäs nimi, ja samoin Johannes!

Otso Johannes olisi oikein hyvä niinkin, tai sitten Otso Eemil/Emil Johannes.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat