Vierailija

Niin että löytyiskö täältä palstalta ketään muuta just toiminimen pystyyn pistänyttä tai sitä harkitsevaa, joka vois myös pähkiä noita yrityskuvioita yhdessä samanlaisen ' noviisin' kanssa? Pidän majaa pääkaupungissa ja ois tosi mukava kuulla jostakusta teistä...kaksin aina kaunihimpi ja lystimpi.

Kommentit (9)

toimivuutta mun kohdalla pohdittu; en investoi koneisiin tai työtiloihin, vaan teen hommia omasta kodista käsin omilla käsilläni. Eli toiminimi sopii mulle ja mun ideaani ' käsityöläisenä' . Lisäksi mua odottaa työpaikka, johon palaan hoitovapaalta. Siksi koetan saada toiminimihommaa viriteltyä, jotta voisin jossain vaiheessa tehdä töitä kotoa käsin.

Hienoa huomata, että neuvoja saa, jos niitä uskaltaa kysyä. Itselläni lähinnä mielessä löytää ' henkistä kaveria' , joka myös tykkäisi heitellä ilmaan ideoita ja löytää hyviä markkinointijuttuja etc.

Näin siis minulla asian laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sanoisin myös kuten edellä: mikä toimiala ratkaisee paljon. Tuo konkkauhka oli minusta ylimitoitettu. Ja ainakin tämän vuoden verolakivinkkelistä asiaa tutkimalla edes aiempaa veroetuutta ei ole tai voisiko se olla jopa niin, että toiminimi on edullisempi niin kauan kuin ei veroaste ole yli 40% eli aika isoillakin tuloilla.

tuottanutkaan. Lopetettiin kun Siva aloitti entisen K-kaupan jälkeen. Sivassa on niin hyvät aukioloajat että vei varmaankin kioskin asiakkaita. Itse olin ajatellut myydä sellaisia tuotteita joita ei ole Sivassa ollenkaan tai hyviä lajitelmia. Siis se entinen kioski oli elintarvikekiska. Olisi kiva myydä ainankin kukkia ja pieniä lahjatavaroita. Kahvilaakaan ei kylällä ole , että jotakin senkin tapaista voisi ajatella. Ehkä se kahvila juttu kuitenkin pelottaa, kun en tiedä osaisinko kahvilaa pitää. Kioski olisi kuitenkin varmaan helpompi. Tai sitten suppealinjainen kahvilakioski.

Ihan on vaan ollut vielä päiväunitasolla nämä ajatukset.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat