Vierailija

Hermot menee. Vääntää, potkii, menee löysäksi, menee jäykäksi.

Koska toi loppuu?! Ja miten?!

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

Pyysin häntä kerta toisensa jälkeen puettavaksi ja kun hän vain juoksi karkuun, niin puin itseni ja sanoin että hän jää yksin kotiin kun ei tullut puettavaksi. Menin ulko-oven taakse ja odotin pari minuuttia. Johan tuli muksu äkkiä puettavaksi kun " tulin takaisin" ja kysyin haluaako hän mukaan. Ei ole sen kerran jälkeen uskaltanut juosta karkuun kun olen sanonut että nyt puetaan päälle ja lähdetään ulos.

Sanon, että no ei sitten mennä ja jatkan hommiani (tai istun vaan tähän koneelle, se on lapselle ehkä kaikkein tylsintä). Lapsi menee eteiseen, yrittää pukea ja sen jälkeen on ollut ihan kiltisti. Mutta siis joka kerta sama juttu, aina juoksee karkuun uudestaan. Onko tämä nyt sitä periksi antamista? Kun olen ajatellut sen niin, että annan periksi jos lähden siihen karkuun-kiinni leikkiin.

Väsyttävää! Onko muita hyviä vinkkejä?! Ehkä voisi tehdä ton, että menee pihalle asti...

ap

Yritin ensin väkisin niitä vaatteita hänelle ylle. Lopulta ilmoitin, että pukeudun itse ja poika saa tehdä saman tempun, mikäli ei rauhoitu. Kun olin vetämässä housuja jalkaan, oli poika jo täysin valmis puettavaksi ilman mitään vikurointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pyysin häntä kerta toisensa jälkeen puettavaksi ja kun hän vain juoksi karkuun, niin puin itseni ja sanoin että hän jää yksin kotiin kun ei tullut puettavaksi. Menin ulko-oven taakse ja odotin pari minuuttia. Johan tuli muksu äkkiä puettavaksi kun " tulin takaisin" ja kysyin haluaako hän mukaan. Ei ole sen kerran jälkeen uskaltanut juosta karkuun kun olen sanonut että nyt puetaan päälle ja lähdetään ulos.

Minkä ikäinen? Taitaa olla eka lapsesi..?

Kyllä se ohi menee ajan kanssa, mutta älä anna nyt periksi, jos sen teet osaa simputtaa sua uudestaankin rimpuilemalla ja temppuilemalla!

Sanot topakasti, että nyt laitetaan päälle ja sitten teette jotain kivaa, mistä lapsesi tykkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat