Vierailija

Mitenkäs se menikään..

Eka päivänä 5min. sitten 10min..

Lisätäänkö aina 5min. vai tuplaantuuko aika esim. 10min. jälkeen 20min.?

Kai tää nyt kuullostaa vähän pilkun nus*** mutta pitää nyt kysyä kuitenkin... =D

Kommentit (7)

sitten 10-15min lisää joka kerta. ihan 10min takia ei varmaan kannata vauvaa stressata pukemalla ja taas riisumalla kauheat määrät vaatteita? tälläiset ohjeet olen itse saanut neuvolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta pikkuhiljaa sitä aikaa kuitenkin lisätään. Eli ei ekalla kerralla kolmea tuntia. Me aloitetaan varmaan vartista ja siitä sitten vartti aina eteenpäin, kuten joku ehdottikin. Mä en ainakaan pysty kolmen mukulan kanssa lähtee 5 min ulos. Esikoista muistan karaisseeni partsila ne ekat ulkoilut mutta enpä tiedä tällä kertaa. Ja tosiaan pakkasraja on sen -10 astetta. Mutta sitäkin pienemmällä pakkasella suojaisin vaunun aukon harsolla tms. Silloin on ainakin lämmin ja suojasaa eikä tarvii 5min päästä kotiin mennä.

pikkupakkasilla parin viikon ikäisinä niin, että laitoin ulos nukkumaan ja otin sisään kun heräsivät, eli noin 3 tunnin päästä.. Ei meillä mitään ongelmia ollut. Enkä muista että olisivat mitään tuollaisia ohjeita antaneet! Ja hyvin ovat muuten nukkuneet ulkona. Jos vauva siis saa olla aluksi 5min, ja ehtii nukahtaa, eikö se sitten herää kun riisutte sisälle?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat