Seuraa 

laitanpas pinoa kun tuo aloitus näyttää niin täydeltä.

(en ainakaan huomannut uutta)

Onko tuloksia??

Kommentit (9)

aattelin kyllä siirtyä ti punnitukseen, mutta tämän aamun saldo näytti 0g plussaa:( katotaan nyt mitä hoinen nättää...lenkkeilin kyllä eilen 6km ja oli kyllä piristävää:) erut sen sijaan menee ihan uomaamatta suuhun, varsinkin vkonloppuna..no hitaasti alaspäin....

tiiku ja ukkeli kohta 5kk

Hei!

Huomasin tämän kesäksi kuntoon-ryhmän nyt ja kiinnostuin kovasti :) Ketkä pääsee mukaan? Painonpudotus siis tarkoituksena, eikös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kaikki joiden tarkotus on puottaa painoa kesään mennessä.

Niin..itellähän ei oo puntaria, joten en pysty seuramaan kiloja. Mutta näkeehän sen sitte vaatteista ja mitalla että minkä verran on lähteny. Mutta vielä ei siis oo niin paljoa lähteny että sen niin näkis :)

Tälle vkolle on suunnitteilla paljon liikuntaa- uintia 1x, sählyä 1x ja lenkillä useampana päivänä. Kumma päänsärky vaan vaivannu jo vko ajan, joten toi urheilu koskee päähän. Pitäs varmaan silmälääkärissä kävästä, josko tämä imetys ja raskaus on niin paljon muuttanu näköä että pitäs laseja uusia. menipä taas asian vierestä..

Meillä mies kans mukana laihuttamassa, joten jääkaapissa kaikki on rasvattomia tuotteita tai ainakin kevyttä. KEittoja aattelin kans tehä- kirkasliemisiä.

Kaapissa on vaan vielä 2 suklaarasiaa joululta, jotka vaivaa ja hiertää koko ajan :) Pitäis äkkiä syyä ne pois niin sais jatkaa ilman houkutuksia ;) Kunhan tulee vieraita niin syöttää niille..

Mutta tästä jatketaan, motivaatiota on (ihme ja kumma) jonki verran. Vaikkakin sorruin kyllä ostamaan kevytjäätelöä- mutta kai seki on parempaa ku tavan kerma jäätelö :) :)

Lähtöpainoa oli siis 68,8 ja tänä aamuna vaaka näytti 67,8 eli paino on tippunut yhden kilon. Pääasia on että painoa ei tule ainakaan lisää. Kaupassa käydessäni ostin reilusti vihanneksia ja hedelmiä, ruisleipää, rasvattomia maitotuotteita ja olen päättänyt että en osta mitään houkutuksia kaappiin. Ruoan laitossa suosin vellejä ja keittoja ja yritän välttää suolaisia ja rasvaisia tuotteita. Olen ottanut tavaksi juoda ennen ruokailua lasillisen vettä, jolloin ruokaa ei tule ahdettua niin paljon kuin yleensä. Liikuntaa olen harrastanut ihan kivasti, käyn joka päivä lenkillä vaunujen kanssa ja samalla aika kuluu rattoisammin kun ei tarvitse olla aina sisällä.

Illat ovat olleet pahinta aikaa, tekisi mieli syödä jatkuvasti mutta olen omasta mielestäni saanut aika hyvin hillittyä himoni. Karkkia olen syönyt muutaman ja jäätelöäkin meni vain kohtuullinen siivu (jäätelö on suurinta herkkuani, voisin syödä vaikka paketin kerrallaan).

Odotan jo innolla ensi viikon pinoa, motivaatio on aivan mieletön ja halu mahtua pieneksi menneisiin farkkuihin on suuri. Farkut mahtuivat viimeksi kunnolla jalkaan lukiossa, joten olisi kiva jos ensi kesänä voisin vetäistä housut jalkaan ilman että pitää ähistä valtavasti.

Iloista tammikuuta kaikille pinolaisille, kyllä se tästä lähtee!!

t: merilokki

Nyt on näemmä käynyt niin että tämä pino on jakautunut kahtia. :(

Osa kokontuu tuolla Team PP:n alla (en tiedä mistä nimi tuli) ja osa täällä. [b][color =red] Voisivatkohan tänne kirjoittajat siirtyä tuonne toisen pinon alle. Ystävällisesti pyytä hän! KIITOS! :) [/b] [/color]

Päivitän tuota listaa vain tuolle team pp:n puolelle.

[b]Ja mukaan mahtuu vaikka kesken kauden päivitän listan aina maanataiksi [/b].

t j

Nyt on näemmä käynyt niin että tämä pino on jakautunut kahtia. :(

Osa kokontuu tuolla Team PP:n alla (en tiedä mistä nimi tuli) ja osa täällä. [b][color=red] Voisivatkohan tänne kirjoittajat siirtyä tuonne toisen pinon alle. Ystävällisesti pyytä hän! KIITOS! :) [/b] [/color]

Päivitän tuota listaa vain tuolle team pp:n puolelle.

[b]Ja mukaan mahtuu vaikka kesken kauden päivitän listan aina maanataiksi [/b].

t j

[/quote]

ihan ensiksi täytyy olla rehellinen, ostin uuden vaakan ja lähtöpaino muuttui 78 sta 81kg. huh...

no, mitenkään ihmeellistä muutosta en ole tehnyt. karkinsyönnin olen vähentänyt ja söin vain lauantaina.

siitä huolimatta paino on pudonnut yhden kilon.

olen ihan tyytyväinen. hiljaa hyvä tulee!

papaijua ja arttu 5kk joka on sylissä eli ei isoja kirjaimia tän vänkyrän kanssa...

Kilon verran on paino pudonnut täälläkin ja olen siitä tosi iloinen = )

Minulle myös iskee aina illalla kamala makeanhimo, mutta jotenkin olen ainakin tähän asti selvinnyt aika vähällä herkuttelulla. Yhden pullan tms. syön päivässä, karkista yritän pysyä erossa kokonaan...niin kauan kuin vain jaksan..

Ahkerasti on koiran ja tytön kanssa käyty lenkillä, jospa tämä motivaatio nyt säilyisi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat