Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuudes kuukausi menossa ja maha on ollu kipeä alusta asti,kamala ummetus,hiukset lähtee,ja nyt vielä iskias on menny niin puristuksiin että tekis mieli jo itkeä kivuista. Jos joku hyvä vinkki tuohon selkäsärkyyn löytyy niin otan mielelläni vastaan. Mobilattia ei ilmeisesti saa käyttää?

Ääneen en valita näitä vaivoja koska lapsi on saanu alkunsa hedelmöityshoidoilla niin mielestäni mulla ei ole oikeutta valittaa,itsehän niin kamalasti tätä halusin.

Kommentit (9)

Ja olen kanssasi samaa mieltä, että aika lailla liioiteltua onnen aikaa tämä raskausaika. Ei tässä kyllä ole mitään ihmeellistä. Toki ajatus vauvasta on mukava ja tämähän on ainoa keino saada biologinen lapsi, mutta ei tämä herkkua ole.

Väittävät, että istukka erittää endorfiiniä, josta syystä on sitten raskaana ollessa hyväntuulinen, mutta minä, eikä mieheni, ole huomannut, että olisin yhtään sen positiivisempi mitä normaalistikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että jos särkee ja vituttaa niin saa valittaa, ei vanhinkoraskauksien odottajilla ole mitään yksinoikeutta. ;)

Hiustenlähdöt sun muut on ohimenevää, tuo iskias on ikävä mutta ei siihen kai auta kuin lepo. Itse laitoin välillä lämpövesipulloa helpottamaan, mutta jotkut taas suosittelivat kylmää... Nukuin iso kyljelläni iso tyyny polvien välissä, sekin auttoi. Vatsan kipuun en osaa sanoa mitään, oletko neuvolassa siitä puhunut?

Mulla oli sellainen vyöhässäkkä, mikä tuki vatsaa ja auttoi myös selkäsärkyihin. Ja saa valittaa. Oma raskaus oli suht ongelmaton, mutta silti kävisin mielummin synnyttämässä viisi kertaa peräkkäin kuin olisin raskaana. Tai pakkohan se on joskus olla, jos lisää ipanoita haluaa;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat