Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (10)

En ole kovin tarkkaan pystynyt noudattamaan pisteitä, mutta onneksi nyt olen palannut normaaliin päiväjärjestykseen. Työpaikan kahvipöydällä lojuvat suklaarasiat houkuttelevat kovasti, mutta yritän pitää näppini niistä erossa...

Aion lisätä hyötyliikunnan määrää ja kävellä mahdollisimman paljon. Lenkkeilemään pääsen vain viikonloppuisin.

Eli nyt ollaan tasan 75kg, viimme viikolla vaaka näytti loppu viikosta jo alle 75 mutta viikonloppu ja houkutukset vei mukanaan kuten AINA! Pitää yrittää noudattaa tuota Ragnan juttua että launtaina lupa herkutella ja sitten se pitää jäädä siihen... Mulla houkutukset herää aina päiväkahvin aikaan viikonloppuisin että mitäs hyvää söisi kahvin kanssa ja sitten sekin jo riittää... kerran syön sitten yleensä kaksi jotain piirakkaa tai pullaa... yksi kun ei piisaa :(

Liikunta ongelmaan olen keksinyt nyt sen ratkaisun että lähdemme pojan kanssa illalla rattikelkka kävelylle.. äiti vetää ja poika on tyytyväisenä kyytis ja tehdään sellanen sopiva lenkki että hiki tulee. Että tämä on hyvä edistys sille kun että en liikkuisi ollenkaan viikolla.

Hyviä syömis ideoita otetaan koko ajan vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään lukemat oli 59,9kg joten pudotusta viime viikosta peräti 1,8kg enkä voisi enää olla tyytyväisempi.Paasto meni ihan hyvin ton torstain eikä mitään oireita sun muita tullut mutta sitten olin perjantain ja lauantai aamunkin todella huonossa jamassa.Oksensin ulos ihan kaiken vesilasillisesta lähtien mitä alas yritin ja siinä varmaan syy tohon miinuslukemaan.Tosin eilen oltiin synttäreillä ja tuli herkuteltua joten noin isot miinukset oli silti pienoinen yllätys.Viime viikolla kävin pumppi-,ja core-tunneilla mutta muuten liikuntaa en ehtinyt harrastaa.Tää viikko on täys arvoitus,sillä huomenna lähen työmatkalle Tukholmaan ja olen sielä loppuviikon joten syömiset toivottavasti pysyy aisoissa.Maanantaina katellaan taas mitä kuuluu...

+100g viime viikkoon eli 62,8 kg. Plussaa ennen joulua olleeseen alimpaan lukemaan nähden 800 g. Kurkku kipeä, ei tee mieli ulos ja eilinen koiralenkki jäi alle puoleen tuntiin kun tuli vauvaa ikävä.

Ensi viikolla toivottavasti edes ihan vähän miinusta. Paljoa en toivokaan kun tyttö on edelleen täysimetyksellä enkä toivo hänelle kaikkia elimistöni raskasmetalleja ynnä muita kamaluuksia jos äidin kaikki rasvat lähtevät yhtäkkiä liikkeelle... :0/

Juoksemaan tekisi mieli. Aloin pohtia pitäisikö ottaa joku tavoite, vaikka naisten kymppi keväälle. Katsotaan...

Kun täällä porukan vaihtuvuus on aika iso niin kerronpa vielä että mulla paino oli ennen raskautta 58 kg, juuri ennen synnytystä 76 kg (+18 kg) ja nyt siis kun esikoinen 4 kk, paino tuon vähän alle 63 kg:n. Tavoite palata takaisin omaan painoon, 58 kg. Pituus 167 cm. Paino on nyt ainakin kuukauden junnannut tuossa 62-63 kg.

Eli vaaka näytti maanantaina 70,5. Joulumässäilyn turvotus taisi lähteä. Nyt sitten homma vaatii jo tarkempaa tsemppausta tästä eteenpäin! Jumppa alkoi tällä viikolla ja vaunulenkkejä on tarkoitus harrastaa, kunhan tuo vesisade helpottaa...

Mä pomppasin äsken vaaálle ja 71kg näytti eli pudotusta viime viikosta 1,6kg ja OLEN TODELLAKIN TYYTYVÄINEN! Vielä kilo pois ni sit ois joulukilot saatu pudotettua ja sit vaan näitä vanhoja läskejä pudottelemaan. Juu Sanjuska kyllä ne menkat ainakin mulla vaikuttaa...viime viikolla oli ja senkin vuoksi varmaan oli vaakalukemat aika huimat. Viikonloppuna söin vähän karkkia tai vähän enemmänkin ja muutaman siiderin otin, muuten elelin viikon tosi kevyellä ruokavaliolla. Mulla onkin aina toi lauantai sellanen herkuttelupäivä, koska jos kieltäydyn herkuista kokonaan ni siitä ei tuu mitään. Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!

Terkuin Ragna

Ja olen päässyt eroon 1/2 kilosta, vaikka en oo mitään ihmeitä tehnyt. Herkkuja oon vähän yrittänyt välttää ja olen samaa mieltä muiden kanssa että menkat vaikuttaa painoon. Minulla ne oli viime viikolla, joten luulen että paino on sen vuoksi tipahtanut.

Tänään olen herkutellut pitkästä aikaa, mutta lupaan jo huomenna olla tiukemmalla linjalla ja lähden harrastamaan liikuntaakin.

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon!

Nyt tytöt liikkumaan! (Ja tietty miehetkin jos niitä on joukossa.)

Huomasin, ettei meillä vielä ole omaa pinoa tälle viikolle, joten tässä sellainen.

Miten on viikko sujunut?

Mulla huonosti. Tänä aamuna vaaka näytti 77 kg eli puoli kiloa enemmmän, kuin viikko sitten. Masentavaa!!! Toisaalta, eikö kuukautiskierto jotenkin vaikuta asiaan? Mulla pitäis tällä viikolla alkaa menkat ja makeanhimo on huipussaan. Ihan kauheeta!

No, eipä auta, kun ottaa itseään niskasta kiinni ja vähentää syömistään ja liikkua enemmän. Tänään ois tarkoitus lähteä tunnin sauvakävelylenkille, joten kyllä se tästä.

Tulin juuri töistä ja pomppasin vaaalle ja se näytti tasan 63kg eli plussaa 1.1kg hoh. En kyllä oikein jaksa uskoa tuohon. Menkat kanssa juuri alkamassa joten sen piikkiin kyllä laitan. Olin loppiaisena partiossa yöretkellä 8-9v tyttöjen kanssa ja söin banaanin jossa 4 palaasuklaata ei se paino tuosta voi noin paljon kyllä nousta, muuta en siellä herkutellut.

No täytyy katsoa mitä vaaka näyttää ens maanantaina.

Heips kaikille!

Tulen uutena tähän pinoon ja on kyllä syytäkin. Olen 21 vuotias naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Esikoinen 1v 4kk ja vauveli 2,5kk. Ja varmaan jo arvaatte sen tavallisen tarinan kuinka hoikkana ja pienenä olinkaan silloin kun menimme naimisiin. Nyt ei sellasia huolia ole! Esikoiseni jälkeen samanlaisella palstalla mukana olo sekä painonvartijoiden pisteet saivat painoni tippumaan kivasti... ja varsinkin sitten kun yllätyksekseni huomasin odottavani toista lasta alkoi nopea painon lasku kaikesta pahasta olosta ja oksentelusta. Nyt tilanne on siis se, että puntari näytti aamulla kaameat 70.7kg, kaksi kiloa enemmän kuin ennen joulua. Mutta nyt tämä mamma on taas päättänyt pysyä päätöksessään, että nämä turhat kilot karistetaan pois kevään kuluessa. Ja kesällä taas mahdutaan niihin samoihin toppeihin ja sortseihin kuin aiemminkin. Ensimmäisen tavoitteeni asetan 64kg, joka oli lähtöpainoni kun aloin tätä vauvelia odottaan. Toinen, kaukaisempi tavoite on 58-60kg, jotka olivat lukemat ennen esikoistani. Niissä lukemissa kävin myös alkuraskaudessa.

Vauveli on täysimetyksessä, joten mitään ihan kauhean rankkaa ruokadieettiä en ole aloittamassa, mutta nykyisessä syömismäärässäni ja varsinkin syömisteni laadussa on parantamisen varaa. Vaunutellaan lasten kans lähes päivittäin (tämä siis alkoi vuodenvaihteessa) ja jumpaakin alkaa nyt keskiviikona. Minulle pisteissä pysyminen on ollut aiemmin suhteellisen helppoa, mutta lisää potkua ja motivaatiota sain silloinkin täältä.

Katsotaan ja ihmetellään tässä nyt viikko ja sittenpä onkin taas jännät paikat mitä puntari näyttää... toivottavasti edes vähän vähemmän! Tsemppiä kaikille!!!:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat