Vierailija

Ja huumorintajuttomat, älkää vaivautuko :D Kommenttia myös jälkeenpäin, menikö kuinka pieleen :D

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija:

Lainaus:

Elisellä on vanhan rytmivoimistelijan kroppa! Oikein taipuisa vielä vähän kärsineenäkin. Kauniit hiukset ja kasvot. Luonne onkin kuin pirulla itsellään, mustasukkainen, omistushaluinen, narsistimainen (no, syystäkin).

entinen voimistelija olen ja aika hehkeä lievästi rupsahtaneeksi. Hiukset ja silmät ovat kaunein kohta minussa. Mustasukkainen ja omistushaluinen olen, ehkä hieman narsistikin. mutta vanhemmiten olen oppinut käyttäytymään! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mirka on sellainen seinäruusu. Harmaa tyyppi joka ei juuri taustasta erotu :/ Pienellä säädöllä saisi aikaan ihan hyvännäköisen naisen! Okein älykäs, isot aivot.

maija, 20, härkä

Maijalla on ihanat, ruskeat, paksut hiukset. Näitä moni mies haluaisi pyöritellä, mutta Maija ei anna. Maija on pelokas, uskollinen, kuin kultainennoutaja. Kiltti.

en nyt tiedä olenko aina niin kiltti :) uskollinen kyllä.. pelokas? jaa-a.. hiukset ovat tummat ja paksut, lyhyet.

Elisellä on vanhan rytmivoimistelijan kroppa! Oikein taipuisa vielä vähän kärsineenäkin. Kauniit hiukset ja kasvot. Luonne onkin kuin pirulla itsellään, mustasukkainen, omistushaluinen, narsistimainen (no, syystäkin).

Minna on laiha ja urheilullinen (sauvakävely). Kasvoista tulee mieleen hamsteri, nökönenä ja kaikki. Mutta ihan nätti nainen. Vaaleanruskeat tai tuhkanvaaeat hiukset. Toimistotyöntekijä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat